Wednesday, June 12, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης καλοκαιρινό και δροσερό το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και
έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι
όπως κάθε πρωινό, καθαρισμός κλουβιών, αλλαγή νερού και τοποθέτηση τροφής.
Φρέσκιας και ξηρής. Τα καναρίνια από νωρίς τιτιβίζουν και κελαηδούν και τα δυο
κρατώντας μου συντροφιά πρωινή. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια,
ήπια λίγο γάλα για πρωινό και συμμάζεψα το σπίτι και σκούπισα τα μπαλκόνια. Άνοιξα
τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι η δροσιά του πρωινού και ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του
σπιτιού. Παρέα με τον καφέ κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα
για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Η μέρα είναι πολύ όμορφη, καλοκαιρινή
με σχετική δροσιά όταν κάθεσαι στη σκιά. Η ώρα κοντεύει 12 και είμαι έτοιμος να βγω για
τη βόλτα μου, την πρωινή, μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Λίγος ο κόσμος από και προς
πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Τα καφέ όλα σχεδόν άδεια στον μεγάλο δρόμο, εκτός από αυτό
που πάνε όλα τα νεαρό παιδιά που πάντα έχει κόσμο αρκετό. Τα μαγαζιά όλα άδεια, απλά είναι
μόνο ανοιχτά. Τα μόνα που έχουν κόσμο πάντα είναι οι φούρνοι και τα οπωροπωλεία. Στην
πλατεία αρκετός κόσμος κάνει τη βόλτα του και τα ψώνια του. Τα καφέ όλα έχουν πελατεία.
Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα λίγο στην δροσιά και στην ομορφιά της πλατείας και λίγο μετά
τις μία επέστρεψα σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά. Στην επιστροφή πέρασα και πήρα μια σακούλα
ξηρή τροφή για τα καναρίνια, ένα πεπόνι και ένα γάλα υψηλής παστερίωσης. Επέστρεψα σπίτι
τακτοποίησα αυτά που ψώνισα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, ήπια τα χάπια του μεσημεριού
και ετοίμασα για φαγητό. Ένα πιάτο φακές με λίγο ξύδι, σαλάτα με τυρί, ένα αυγό βραστό, το
ασπράδι μόνο, λίγους γαύρους μαρινάτους, φρέσκο ψωμί και ένα κουτί μπίρα δροσερή. Έφαγα
μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τακτοποίησα την κουζίνα και
πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου,
ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά και πότισα όλες τις
γλάστρες στα μπαλκόνια. Τώρα χρειάζονται πότισμα καθημερινό όσο καλοκαιριάζει. Επτά
η ώρα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια που τιτιβίζουν και τους έβαλα από λίγο πεπόνι που τους
αρέσει γιατί είναι φρούτο γευστικό και δροσερό. Ο ήλιος είναι ακόμα ψηλά και κατεβαίνει
σιγά σιγά και πάει προς τη δύση μαζί με την μέρα. Παρέα με τον καφέ και ακούγοντας μουσική
και τραγούδια γράφω λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και
συνεχίζω τη μέρα μου στο σπίτι, διαβάζοντας, γράφοντας και ακούγοντας μουσική και τραγούδια.
Εννιά η ώρα και ο ήλιος και η μέρα έδυσαν. Αύριο πάλι ήλιο και μέρα. Έτοιμος για να βγω τη
βόλτα μου, από πεζοδρόμιο μεριά, του μεγάλου δρόμου μια που έχει όμορφη βραδιά με αρκετή
δροσιά και μπονάτσα. Αρκετός κόσμος από και προς την πλατεία. Είναι πολύ όμορφη η βραδιά
με δροσιά αρκετή για βόλτα και καφέ στην πλατεία. Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο και τα κεμπάπ
έχουν κόσμο αρκετό. Στην πλατεία όλα τα καφέ και η πλατεία είναι γεμάτα. Έκανα τη βόλτα
μου, κάθισα στην πλατεία μέχρι τις έντεκα και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά.
Έκανα ένα ποτήρι κρύο καφέ Jacobs , έφαγα δυο κουταλιές παγωτό παρφέ και κάθισα να
διαβάσω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου.
Όμορφα πέρασε η βραδιά στο σπίτι με αρκετή δροσιά, με γράψιμο, διάβασμα, παρέα με καφέ
δροσερό και μουσική. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι, Τετάρτη, θα
τα πούμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα.....

No comments:

Post a Comment