Saturday, June 15, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Παρασκευής, καλοκαιρινό και δροσερό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού, με συννεφιά και δροσιά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Τακτοποίησα τα καναρίνια, που τιτιβίζουν από το πρωί, στο απάνεμο μπαλκόνι, όπως κάθε
πρωινό. Με καθαρισμό κλουβιών και αλλαγή φρέσκιας τροφής και νερού. Τα καναρίνια
αυτό που κάνουν, είναι να τιτιβίζουν και να κελαηδούν σχεδόν όλη μέρα και να μου κρατούν
συντροφιά όσο βρίσκομαι στο σπίτι. Είναι η ποιο όμορφη παρέα μαζί με το γράψιμο το
διάβασμα και το άκουσμα μουσικής και τραγουδιών. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά.
Τακτοποίησα την κουζίνα και συμμάζεψα το σπίτι. Σκούπισα τα μπαλκόνια και έριξα από
λίγο νερό σε όλες τις γλάστρες. Άνοιξα τις μπαλκονόπορτες και τις γρίλιες για να μπει στο
σπίτι η δροσιά της καινούργιας μέρας και ν αλλάξει η ατμόσφαιρα. Αυτό γίνεται κάθε πρωινό.
Ήπια λίγες γουλιές καφέ και κάθισα να διαβάσω την επικαιρότητα και τα μηνύματα στο
Ίντερνετ όπως κάθε πρωινό. Η ώρα πήγε σχεδόν δέκα και έξω έχει όμορφη δροσιά καλοκαιρινή.
Απλά ψιχαλίζει σιγά σιγά. Κάπου κάπου εμφανίζονται και κάποιοι με ανοιχτή την ομπρέλα.
Πάντως είναι πολύ όμορφα να περπατάς παρέα με την δροσιά της βροχής. Λίγο μετά τις δέκα
βγήκα για να πάω μέχρι το σούπερ μάρκετ τις γειτονιάς, Σκλαβενίτη, για να ψωνίσω κάτι λίγα
για το σπίτι, για καθημερινή χρήση. Ψιχαλίζει πολύ λίγο αυτή την ώρα. Πήγα ψώνισα αυτά
που χρειαζόμουν, πέρασα από το μανάβικο και πήρα λίγα λεμόνια και επέστρεψα σπίτι από
πεζοδρόμιο μεριά. Η ψιχάλα πέφτει σιγά σιγά. Η ώρα πέρασε τις έντεκα και παρέα με τον καφέ
διαβάζω την επικαιρότητα, πολιτική, οικονομική, κοινωνική, αθλητική και τα μηνύματα στο
Ίντερνετ, ακούγοντας τραγούδια και μουσική. Τα καναρίνια τιτιβίζουν και κελαηδούν, πετώντας
κάθε τόσο στο κλουβί και τσιμπάνε την τροφή. Όμορφη και σήμερα η μέρα, με δροσιά και
συννεφιασμένο τον Αττικό ουρανό. Σε λίγο θα βγω για τη βόλτα μου την πρωινή μέχρι πλατεία.
Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία, αρκετός σήμερα, Παρασκευή, κόσμος
στην πλατεία. Όλα σχεδόν γεμάτα τα καφέ και η πλατεία. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα λίγο
στην πλατεία και επέστρεψα για το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο χοιρινό με
λίγες πατάτες, σαλάτα, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί και έφαγα μια χαρά, με όρεξη
αρκετή. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, γιατί εκεί τρώω, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια που μου κρατούσαν συντροφιά την ώρα του φαγητού και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή λίγο μετά τις τρεις. Έξη η ώρα έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και
ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Παρέα με τον καφέ κάθισα για ενημέρωση από την
επικαιρότητα, μέσω Ίντερνετ, διάβασα τα μηνύματα και ενημέρωσα τις σελίδες μου
τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έτοιμος για να βγω τη βόλτα μου την
βραδινή. Μέρα είναι ακόμα. Ο ήλιος δεν έδυσε ακόμα. Πάει σιγά σιγά προς τη δύση. Βγήκα
και πήγα να πω μια καλησπέρα στους δικούς μου. Κάθισα λίγο και μετά τις εννιά έφυγα και
επέστρεψα σπίτι για να αφήσω κάτι που μου έδωσε η αδελφή μου. Περνώντας από το
μανάβικο τις γειτονιάς πήρα ένα πεπόνι για να το κόψω αύριο και να το βάλω στο ψυγείο.
Έριξα μια ματιά στο σπίτι, πήρα το Mp3 μου και βγήκα για τη βόλτα μου την βραδινή από
πεζοδρόμιο μεριά για την πλατεία. Παρασκευή βράδυ και κόσμος αρκετός παντού. Πολύ
όμορφη η βραδιά, μπονάτσα, δροσιά, με καθαρό τον Αττικό ουρανό και φεγγάρι στο πρώτο
τέταρτο. Γεμάτη η πλατεία από κόσμο που κάνει τη βόλτα του, κυρίως νέα παιδιά, που
κάθονται όπου βρουν με την παρέα τους. Όλα τα καφέ γεμάτα. Έκανα την βόλτα μου και
λίγο μετά τις δέκα επέστρεψα στο σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Πολύ όμορφη η βραδιά
η σημερινή, καλοκαιρινή με αρκετή δροσιά. Επέστρεψα σπίτι, έκανα ένα ποτήρι καφέ κρύο
και κάθισα για ενημέρωση από το Ίντερνετ διάβασμα τα μηνύματα και γράψιμο για ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι
θα τα πούμε από νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα. Σάββατο ξημερώνει....


No comments:

Post a Comment