Wednesday, June 26, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης, καλοκαιρινό με ζέστη αρκετή από το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, όπως κάθε πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου το πρόσωπό μου
και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Σταμάτησα τα κλιματιστικά και άνοιξα τις
τζαμόπορτες για να μπει φρέσκος αέρας και ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Τα
καναρίνια κελαηδούν και τα δυο από νωρίς το πρωινό. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο
απάνεμο μπαλκόνι και πότισα όλες τις γλάστρες στα μπαλκόνια μου. Συμμάζεψα το σπίτι
και σκούπισα τα μπαλκόνια. Ζέστη θα κάνει και σήμερα πάλι. Δεν είναι να βγω έξω, παρά
μόνο νωρίς το πρωινό που έχει ακόμα δροσιά. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Ήπια δυο
γουλιές καφέ και άρχισα προετοιμασία για μαγείρεμα του σημερινού φαγητού. Γεμιστά
κατσαρόλας, με ρύζι, κουκουνάρι, μαύρες σταφίδες και λίγες πατάτες με φρέσκες ντομάτες.
Δέκα η ώρα και έβαλα μπρος το μαγείρεμα του σημερινού φαγητού σε σιγανή φωτιά. Λίγο
μετά τις έντεκα θα είναι έτοιμο το φαγητό και καλό ψημένο. Στη διάρκεια του μαγειρέματος
έκανα ενημέρωση από το Ίντερνετ στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα για
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Πράγματι πριν τις δώδεκα έτοιμο το φαγητό.
Τακτοποίησα την κουζίνα, πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο, έριξα μια ματιά στα καναρίνια,
τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και έκλεισα το σπίτι για να βάλω τα κλιματιστικά
για να δροσίσει το σπίτι. Άρχισε η ζέστη να γίνεται αισθητή όσο μεσημεριάζει. Ήπια τα χάπια
μου τα μεσημεριανά και ετοιμάζω για μεσημεριανό φαγητό. Έβαλα ένα πιάτο γεμιστά, έκανα
σαλάτα με φέτα τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά μάζεψα τα πιατικά,
τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έχει όμορφη δροσιά το σπίτι όσο δουλεύουν τα κλιματιστικά. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Τα καναρίνια κελαηδάνε
και τα δυο. Έχει ζέστη αρκετή ακόμα γιατί ο ήλιος είναι ψηλά. Πρέπει να δύσει ο ήλιος και
η μέρα για να αρχίσει να δροσίζει. Ήπια λίγες γουλιές καφέ, σταμάτησα τα κλιματιστικά, άνοιξα
τις τζαμόπορτες να μπει φρέσκος αέρας στο σπίτι και κάθισα και διάβασα στο Ίντερνετ τα
μηνύματα, την επικαιρότητα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Λίγο μετά τις επτά
πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο και πήρα ένα πεπόνι μικρό και από τον φούρνο δυο γιαούρτια
και ένα κουτί γάλα φρέσκο για το πρωινό. Επέστρεψα σπίτι έκοψα το πεπόνι και το έβαλα
στο ψυγείο για να δροσίσει. Τακτοποίησα τα γιαούρτια και το γάλα στο ψυγείο και έριξα από
λίγο νερό σε όλες τις γλάστρες πριν νυχτώσει για να κρατήσουν δροσιά όλη τη νύχτα. Την
ημέρα έχει αρκετή ζέστη και χρειάζονται πολλές φορές, δυο φορές πότισμα οι γλάστρες.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Όσο περνά η ώρα όλο και δροσίζει. Έχει όμως άπνοια, ζέστη
αρκετή ακόμα και μπονάτσα. Λίγο πριν τις δέκα έτοιμος, να βγω, να πάω σιγά σιγά προς πλατεία
για βόλτα, για δροσιά, από πεζοδρόμιο μεριά. Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο με κόσμο αρκετό.
Κυρίως αυτά που έχουν παγωτά. Η πλατεία γεμάτη δεν υπάρχει μεριά να καθίσεις. Όλοι βγήκαν
για λίγη δροσιά. Όλα γεμάτα. Κάθισα και εγώ όπου βρήκα και έφαγα ένα κουπάκι παγωτό.
Όμορφα ήταν στην πλατεία. Λίγο μετά τις έντεκα επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω τη βραδιά.
Δρόσισε σιγά σιγά και μέσα στο σπίτι. Τα έχω όλα ανοιχτά, μόνο τις γρίλιες κατεβασμένες
έχω να περνάει η δροσιά. Έριξα μια ματιά στο Ίντερνετ, διάβασα τα τελευταία νέα και τα
μηνύματα και έγραψα λίγο για την σελίδα μου την καθημερινή. Έτσι πέρασε η μέρα και
η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα.

No comments:

Post a Comment