Friday, June 7, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης καλοκαιρινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα, με λιακάδα καλοκαιρινή και αρκετή δροσιά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Έριξα μια
ματιά στα καναρίνια και τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό.
Αυτά και τα δυο κελαηδάνε από νωρίς το πρωί. Με περιμένουν να τα φτιάξω κάθε πρωινό.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγο τσουρέκι για πρωινό, τακτοποίησα την κουζίνα,
συμμάζεψα το σπίτι, ήπια λίγες γουλιές καφέ και κάθισα να διαβάσω στα γρήγορα τα
μηνύματα, την επικαιρότητα και να γράψω λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου. Στις δέκα
θα βγω για να πάω στον Παθολόγο μου να μου γράψει τα φάρμακα του μήνα και μετά θα
πεταχτώ μέχρι το φαρμακείο να πάρω τα φάρμακα. Η μέρα είναι καλοκαιρινή με αρκετή
δροσιά τώρα το πρωί. Τα καναρίνια κελαηδούν και τα δυο και μου κρατάνε συντροφιά καλή
κάθε πρωινό όταν βρίσκομαι στο σπίτι και την μέρα μου περνώ. Δέκα η ώρα βγήκα και πήγα
στο Παθολόγο για να μου γράψει τα φάρμακα του μήνα και μια εξέταση INR να κάνω.
Πήγα στον γιατρό και τέλειωσα στα γρήγορα. Μου τα έγραψε όλα και στη συνέχεια πήγα
στο Φαρμακείο του Γιώργου και πήρα όλα τα φάρμακα και επέστρεψα σπίτι για να τα
τακτοποιήσω. Η ώρα πήγε σχεδόν έντεκα. Έκανα όλες τις δουλειές του σπιτιού και βγήκα
για να πάω να ψωνίσω για το αυριανό φαγητό. Το μενού έχει, γαύρους καταπληκτικούς με
ντομάτα, πράσινες πιπεριές, κρεμμύδι και λίγους γαύρους μαρινάτους για μεζέ. Ψώνισα από
το ψαράδικο της γειτονιάς μου ένα κιλό γαύρο, μου τον καθάρισαν καλά, πήρα και ένα
κομμάτι μπρόκολο για τα καναρίνια μου, δυο πιπεριές πράσινες και επέστρεψα σπίτι για
να τακτοποιήσω τα ψώνια για το αυριανό μαγείρεμα. Καθάρισα και έπλυνα καλά τους γαύρους
τους έβαλα στο ψυγείο για να είναι αύριο έτοιμοι για το φαγητό. Λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα
να πάω μια βόλτα μέχρι την πλατεία μια που είναι πολύ όμορφη η μέρα. Αρκετός κόσμος από
και προς την πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Τα καφέ του μεγάλου δρόμου με λίγο κόσμο, εκτός
από ένα που πάντα έχει κόσμο. Μερικά είναι κλειστά. Στην πλατεία έχει κόσμο αρκετό που
κάνει τη βόλτα του, η κάθεται στη σκιά και απολαμβάνει την ησυχία και την ομορφιά της
πλατείας. Πολύ όμορφη η βόλτα και σήμερα. Έκανα την βόλτα μου κάθισα λίγο στην πλατεία
και μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Τα καναρίνια με πήραν είδηση
που επέστρεψα και άρχισαν να κελαηδούν. Γνωρίζουν την ώρα του μεσημεριού και αντιλαμβάνονται πότε είμαι στο σπίτι. Ετοίμασα ένα πιάτο μακαρόνια με κιμά, τα τελευταία,
σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,
τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο
δροσερό, τρυφερό, μαρουλιού και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση.
Χάπια απογευματινά και παρέα με την κούπα του καφέ κάθισα και γράφω για ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών ακούγοντας τραγούδια και μουσική. Οκτώ η ώρα και χάπια
βραδινά. Πολύ όμορφη η σημερινή βραδιά που ακόμη έχει ήλιο και φωτίζει τη μέρα. Καλοκαίρι
πραγματικό με πολύ όμορφο καιρό. Σε λίγο θα βγω, για εδώ κοντά γιατί στις εννιά έχει στίβο
από τη Ρώμη και θέλω να τον δω. Βγήκα λίγο μετά τις οκτώ και από πεζοδρόμιο μεριά έκανα
τη βόλτα μου στον μεγάλο δρόμο και επέστρεψα σπίτι για να δω στίβο που σε λίγο θα αρχίσει.
Επιστροφή σπίτι, έκανα ένα ποτήρι κρύο καφέ και κάθισα να δω στίβο που μ αρέσει. Λίγο μετά
τις έντεκα τέλειωσε η μετάδοση. Έφαγα ένα γιαούρτι με πεπόνι και παρέα με τον καφέ κάθισα
διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι
πέρασε η σημερινή μέρα και βραδιά που τώρα είναι δροσερή. Αύριο πάλι θα τα πούμε από
νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού. Παρασκευή σε λίγο
ξημερώνει με δροσιά αρκετή και μπονάτσα.....

No comments:

Post a Comment