Saturday, June 1, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......




Καλημέρα.....καλό πρωινό στην τελευταία μέρα της Άνοιξης.
Καλή ανατολή στο καλοκαίρι....τελευταία Παρασκευή της άνοιξης.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί. Λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Πολύ
όμορφη η τελευταία μέρα της Άνοιξης. Με ήλιο, καθαρό τον Αττικό ουρανό και αεράκι
δροσερό καλοκαιρινό. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι, όπως κάθε
πρωινό και αυτά κελαηδούν από νωρίς το πρωί αποχαιρετώντας την άνοιξη. Οκτώ η ώρα
και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια, ήπια ένα ποτήρι γάλα δροσερό και συμμάζεψα
το σπίτι και τα μπαλκόνια. Πότισα όλες τις γλάστρες με λίγο νερό, ήπια δυο γουλιές καφέ
και κάθισα και διαβάζω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των
σελίδων μου. Τα καναρίνια κελαηδούν και μου κρατούν συντροφιά το πρωινό. Όμορφη
μέρα η Παρασκευή, η τελευταία μέρα της πιο όμορφης εποχής. Η εποχή της δημιουργίας,
Άνοιξη. Την αφήνουμε πίσω για να υποδεχθούμε το καλοκαίρι από αύριο. Λίγο μετά τις δέκα
βγήκα και πήγα μέχρι το φούρνο και πήρα λίγο ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό. Στην
επιστροφή πέρασα από το μανάβικο της γειτονιάς και πήρα ένα πεπόνι μικρό και λίγα
ακτινίδια και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω το πρωινό μου. Τα καναρίνια κελαηδούν
και τα δυο και μου κρατάνε συντροφιά. Παρέα με τον καφέ μου γράφω και ακούω μουσική
και τραγούδια από τις μουσικές σελίδες. Δώδεκα η ώρα και βγήκα για να πάω για λίγα
ψώνια που χρειάζομαι και να κάνω τις δουλειές μου. Έκανα τις δουλειές μου, τη βόλτα μου,
πήγα για ψώνια και επέστρεψα σπίτι λίγο μετά τις μία για το μεσημεριανό φαγητό. Έριξα
μια ματιά στα καναρίνια και τους έβαλα από ένα τρυφερό φύλλο μαρουλιού. Ετοίμασα ένα
πιάτο φασολάδα, σαλάτα με λίγο τυρί, ελιές, το ασπράδι από ένα αυγό βραστό, φρέσκο
ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,. Έριξα μια ματιά στα
καναρίνια, τους έβαλα από ένα κομμάτι πεπόνι δροσερό και πήγα για ξεκούραση μεσημεριού.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, χάπια απογευματινά, ένα ποτήρι
νερό, δυο τρεις γουλιές καφέ και κάθισα για να διαβάσω την επικαιρότητα και τα μηνύματα.
Έπλυνα τα πιατικά, συμμάζεψα την κουζίνα και έβγαλα λίγο κιμά από την κατάψυξη να
ξεπαγώσει γιατί αύριο το μενού έχει μακαρόνια με κιμά. Οκτώ η ώρα και ήπια τα βραδινά
χάπια. Ετοιμάστηκα και έτοιμος για βόλτα βραδινή. Βγήκα για να πάω βόλτα εδώ κοντά.
Πέρασα από τους δικούς μου και χαιρέτησα την αδελφή μου που έχει τα γενέθλια της. Ήπια
ένα χυμό, τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά, έφυγα και επέστρεψα
σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Επιστροφή σπίτι, έκανα ένα ποτήρι κρύο καφέ, έφαγα ένα
γιαούρτη με πεπόνι δροσερό και κάθισα για να συνεχίσω τη βραδιά μου, γράφοντας για
ενημέρωση των σελίδων μου και διαβάζοντας την καθημερινότητα και τα μηνύματα. Όμορφη
η βραδιά, η τελευταία της άνοιξης, με δροσιά και καθαρό ουρανό. Μόλις πριν λίγο τέλειωσε
το παιχνίδι μπάσκετ Παναθηναϊκού – Πανιωνίου ο 2ος ημιτελικός. Κέρδισε ο Παναθηναϊκός
με αρκετή διαφορά. Νωρίς ο Ολυμπιακός κέρδισε το Ρέθυμνο στον 2ο ημιτελικό.
Έτσι τέλειωσε η σημερινή μέρα και η βραδιά της τελευταίας μέρας της άνοιξης. Αύριο
αρχίζει η καινούργια μέρα και η καινούργια εποχή του καλοκαιριού. Καλή ανατολή στην
καινούργια μέρα και στην καινούργια εποχή. Καλό καλοκαίρι.....
Καλές διακοπές όποιος μπορεί, όπως μπορεί και αν μπορεί !

No comments:

Post a Comment