Friday, June 21, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης καλοκαιρινό και αρκετά ζεστό.
Καλή Ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί. Καλά κοιμήθηκα όλη τη νύχτα χωρίς κλιματιστικό.
Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω με ένα
ποτήρι κρύο νερό. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι και συμμάζεψα
την κουζίνα και το υπόλοιπο σπίτι. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα κρίθινα
παξιμάδια, ήπια ένα ποτήρι κρύο γάλα και συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού. Ζέστη
άρχισε αρκετή από νωρίς το πρωί. Δεν χρειάζεται να κάνεις πολλές δουλειές γιατί
ιδρώνεις συνεχώς. Πότισα όλες τις γλάστρες και στα δυο μπαλκόνια, γιατί έχουν ανάγκη
από καθημερινό πότισμα τώρα με τις ζέστες του καλοκαιριού. Τα καναρίνια κελαηδάνε
και τα δυο τσιμπολογώντας την φρέσκια τροφή τους στο κλουβί. Λίγο πριν τις δέκα βγήκα
και πήγα μέχρι το φούρνο και πήρα λίγο ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή
πήρα ένα μαρούλι, για τα καναρίνια, από το μανάβικο και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την
μέρα μου που έχει αρκετή δροσιά γιατί τα έχω όλα ανοιχτά. Ζεστή η μέρα και σήμερα πάνω
από 30 βαθμούς. Χρειάζεται προσοχή αρκετή άμα έξω βγεις. Καλά είναι το πρωί να κάνεις
όλες τις δουλειές του σπιτιού και τις καθημερινές εξωτερικές. Τι να κάνουμε, καλοκαίρι είναι
και θα περάσει σιγά σιγά. Πριν βγω έβαλα το κλιματιστικό για όταν επιστρέψω το σπίτι να
είναι αρκετά δροσερό. Επιστροφή στο σπίτι λίγο μετά της μία και όλα είναι δροσερά για το
μεσημεριανό φαγητό και την μεσημεριανή ανάπαυση. Ετοίμασα ένα πιάτο φασολάκια τα
τελευταία, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι δροσερό κρασί και έφαγα μια χαρά.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια που τσιμπολογάν την φρέσκια τροφή και κελαηδάν. Μάζεψα
τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση με δροσιά από
το κλιματιστικό σήμερα που δουλεύει μια χαρά. Έξη η ώρα. Έγερση απογευματινή. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Ήπια λίγες γουλιές καφέ
και ένα ποτήρι κρύο νερό και κάθισα στο Ίντερνετ για διάβασμα της επικαιρότητας των
μηνυμάτων και γράψιμο για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και φωτογραφιών.
Επτά η ώρα και όσο πλησιάζει η δύση του ήλιου και της μέρας δροσίζει συνεχώς. Σταμάτησα
πριν λίγο και τα κλιματιστικά και άνοιξα το σπίτι γενικώς για να μπει η απογευματινή δροσιά.
Έβαλα από ένα φύλλο μαρούλι στο κάθε καναρίνι και αυτά τσιμπολογώντας κελαηδούν
συνεχώς. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ο ήλιος και η μέρα πάνε προς τη δύση σιγά σιγά.
Έτοιμος για να βγω μια βόλτα εδώ κοντά και να πεταχτώ να δω και τους δικούς μου για λίγο.
Καλοκαιρινή η βραδιά λίγο μετά τις οκτώ. Έχει αρκετή δροσιά με ελαφρύ αέρα από τον Βοριά.
Πήγα μέχρι τους δικούς μου, ήπια ένα χυμό και ένα ποτήρι κρύο νερό, τα είπαμε λιγάκι τα
καθημερινά, τους χαιρέτησα και έφυγα για επιστροφή στο σπίτι από τους δρόμους της
γειτονιάς. Επέστρεψα σπίτι λίγο μετά τις εννιά. Άνοιξα όλες τις τζαμόπορτες για να μπει της
νύχτας η δροσιά και να μπορώ να κάτσω και να κοιμηθώ δίχως να ιδρώσω, έφτιαξα ένα
χυμό από φράουλες, με λίγο λεμόνι και πάγο και κάθισα να διαβάσω στο Ίντερνετ τα μηνύματα,
την επικαιρότητα και να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έτσι
πέρασα την σημερινή μέρα και την βραδιά. Αύριο θα τα πούμε και πάλι από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα που είναι Παρασκευή......
Καλή συνέχεια καλοκαιρινή. Καλές διακοπές !

No comments:

Post a Comment