Wednesday, June 5, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης καλοκαιρινό με δροσιά και μπονάτσα
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.....
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί. Λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Τακτοποίησα τα καναρίνια με καθαρισμό κλουβιών και αλλαγή τροφής και νερού.
Τα καναρίνια κελαηδούν από νωρίς το πρωί και τα δυο στο απάνεμο μπαλκόνι και μου
κρατάνε συντροφιά καθημερινά όσο βρίσκομαι στο σπίτι. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά.
Ήπια λίγες γουλιές καφέ, έφαγα λίγα κριτσίνια και συμμάζεψα το σπίτι και τα μπαλκόνια.
Πολύ όμορφη η σημερινή μέρα, με λιακάδα καλοκαιρινή, μπονάτσα και αρκετή δροσιά.
Τέλειωσα τις δουλειές του σπιτιού και βγήκα για ψώνια πρωινά. Πήγα μέχρι τον φούρνο
και πήρα λίγο ψωμί και στην επιστροφή πήγα μέχρι το Σούπερ Μάρκετ και ψώνισα ότι
χρειάζομαι στο σπίτι για να περάσω. Πήγα και επέστρεψα σπίτι με το Τραμ. Μεγάλη ευκολία
το Τραμ, για βόλτα, να πας στις δουλειές σου και στα ψώνια σου. Καλοκαίρια σε κανονικά.
Ο πιο όμορφος μήνας για διακοπές. Πάντα τις διακοπές μου άρχιζα Ιούνιο και τις τελείωνα
τον Σεπτέμβριο. Φέτος δεν πήγα πουθενά, εδώ θα μείνω στην πόλη. Εδώ θ αλλάξω παραστάσεις
μέχρι να περάσει η καλοκαιρινή σαιζόν. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος για να βγω τη βόλτα μου
από πεζοδρόμιο μεριά μέχρι πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία από πεζοδρόμιο
μεριά. Αλλά όλα τα μαγαζιά χωρίς πελατεία, Κρίμα. Στην πλατεία κόσμος αρκετός και όλα
σχεδόν γεμάτα. Όμορφη είναι σήμερα η μέρα και με αρκετή δροσιά. Κάθισα λίγο στην πλατεία,
έφαγα το παγωτό μου, ψώνισα κάτι που ήθελα από του Βενέτη και επέστρεψα σπίτι για το
μεσημεριανό φαγητό λίγο πριν τις δυο. Ετοίμασα ένα πιάτο μακαρόνια με παρμεζάνα, σαλάτα,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά με τα καναρίνια να κελαηδούν κανονικά,
μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια
ματιά στα καναρίνια και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Όμορφη δροσιά είχε όλο το μεσημέρι.
Έγερση στις έξη η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έβαλα από λίγο φρέσκο μαρούλι
στα καναρίνια, ήπια δυο γουλιές καφέ, έπλυνα τα πιατικά και κάθισα για να διαβάσω τα μηνύματα
την επικαιρότητα και να ενημερώσω τις σελίδες μου. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά, έτοιμος
για να βγω τη βόλτα μου εδώ γύρω στην γειτονιά. Βγήκα λίγο μετά τις οκτώ και πέρασα από
τους δικούς μου για να τους δω. Ήπια ένα χυμό και ένα ποτήρι δροσερό νερό, τα είπαμε λιγάκι
τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά.
Πολύ όμορφη η βραδιά, με καθαρό ουρανό, μπονάτσα και αρκετή δροσιά καλοκαιρινή.
Επιστροφή στο σπίτι, έκανα ένα ποτήρι κρύο καφέ και κάθισα για διάβασμα, γράψιμο παρέα
με μουσική και τραγούδια. Έκανα επιλογή φωτογραφιών από το face και έτσι πέρασα την
σημερινή βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.....καλό πρωινό

No comments:

Post a Comment