Sunday, June 16, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου καλοκαιρινό, με δροσιά αρκετή τώρα το πρωί
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα με καθαρό καλοκαιρινό τον Αττικό ουρανό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και τις μέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι, όπως κάθε πρωινό και αυτά κελαηδούν
από νωρίς το πρωί περιμένοντας να τους βάλω φρέσκια τροφή, μαρούλι και μπρόκολο.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Τακτοποίησα την κουζίνα και συμμάζεψα το σπίτι. Σκούπισα
τα μπαλκόνια και έριξα μια ματιά στις γλάστρες. Τα καναρίνια κελαηδούν ενώ πηγαινοέρχονται
στο κλουβί τους τσιμπώντας κάθε τόσο την τροφή τους. Είναι η καλύτερη παρέα για μένα
όσο και όταν βρίσκομαι στο σπίτι. Όμορφο το σημερινό Σαββάτο, με μπονάτσα και δροσιά
αρκετή καλοκαιρινή. Σήμερα είναι για βόλτα στην παραλία, για μπάνιο και για καφέ. Μπορεί
αργότερα να πάω παραλία, Φάληρο, με το Τραμ. Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και στα
μηνύματα στο Ίντερνετ, γιατί έχω κλείσει την τηλεόραση μέχρι να γίνουν εκλογές. Ενημερώνουμε
μέσω Ίντερνετ και έτσι θα συνεχίσω. Η κουβέντα για συμπαράσταση και αλληλεγγύη, στα λόγια,
έχει γίνει κουραστική και δύσκολη στην πράξη, γιατί φοβάσαι να μην σε διώξουν από την
δουλειά σου. Γι αυτό έκλεισα και εγώ την τηλεόραση μέχρι να γίνουν εκλογές για να είμαι
ήσυχος και να κοιμάμαι και να ξυπνάω πιο ήσυχος. Η τηλεόραση κλειστή σε όλα τα κανάλια.
Αυτό πρέπει να κάνουν όλοι οι σκεπτόμενοι πολίτες. Οι πολιτικοί, τα συνδικάτα, οι συνδικαλιστές
και οι εργαζόμενοι ας κάνουν ότι πιστεύουν σωστό γι αυτούς μέχρι να γίνουν εκλογές.
Καλύτερα βόλτες παραλία και πλατεία με τηλεόραση κλειστή. Τίποτα δεν μας προσφέρει αυτή
η τηλεόραση, δημόσια η ιδιωτική στην ενημέρωση. Όλοι ψέματα μας λένε. Κανείς τους δεν
μας λέει την αλήθεια. Για μένα τέρμα η τηλεόραση σε όλα τα κανάλια, μια για πάντα, όσα
χρόνια ζήσω ακόμα. Ενημέρωση από το Ίντερνετ. Σε λίγο θα λειτουργήσει η δική μας
τηλεόραση, αλλά στο Ίντερνετ μόνο, μόνο για ενημέρωση. Καλή συνέχεια σε όλους. Μετά
τις δέκα βγήκα και πήγα μέχρι τον φούρνο για ψωμί, για το Σαββατοκύριακο. Πήρα ψωμί
και έξη αυγά να τα κάνω βραστά και επέστρεψα σπίτι. Στην επιστροφή πέρασα από το μανάβικο
της γωνιάς και πήρα σχεδόν ένα κιλό φασολάκια, λίγα καρότα, λίγα κολοκύθια, λίγες πατάτες
να τα έχω για να τα μαγειρέψω τη Δευτέρα. Επέστρεψα στο σπίτι, τακτοποίησα αυτά που ψώνισα
και έριξα μια ματιά στην καθημερινότητα στο Ίντερνετ, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα για
ενημέρωση των σελίδων μου. Τα καναρίνια κελαηδούν και τα δυο και μου κρατούν συντροφιά.
Όμορφη μέρα το Σάββατο και κάθε Σάββατο του χρόνου. Έκοψα το πεπόνι σε μικρά κομμάτια
και το έβαλα στο ψυγείο για να δροσίσει. Η ώρα πήγε 12 και έτοιμος να βγω τη βόλτα μου μέχρι
πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Αρκετός κόσμος στην πλατεία. Όλα τα καφέ γεμάτα και η πλατεία.
Κάθε Σάββατο το ίδιο συμβαίνει. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα λίγο στην πλατεία και μετά τις δυο
έφυγα και επέστρεψα σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο χοιρινό με πατάτες,
σαλάτα με ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά μάζεψα τα πιατικά,
τακτοποίησα την κουζίνα, γιατί εκεί τρώω, έριξα μια ματιά στα καναρίνια που μου κάνουν
συντροφιά την ώρα του φαγητού και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση. Μεσημέριασε και έχει
αρκετή δροσιά, καλοκαιρινή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια
τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά και έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού
στα καναρίνια που κελαηδάνε και τα δυο. Παρέα με τον καφέ μου κάθισα για να διαβάσω την
επικαιρότητα, τα μηνύματα στο Ίντερνετ και να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών. Η ενημέρωση μέσω Ίντερνετ είναι άψογη, με τα καναρίνια να κελαηδάνε και τα
δυο και να μου κρατάνε συντροφιά. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Πολύ όμορφη η βραδιά.
Καλοκαιρινή με μπονάτσα, φεγγαράδα και δροσιά αρκετή. Λίγο μετά τις εννιά βγήκα για να
πάω τη βόλτα μου μέχρι πλατεία. Όμορφα ήτανε. Κόσμος πολύς στην πλατεία. Όλα γεμάτα
όπως κάθε Σαββατόβραδο. Έκανα τη βόλτα μου και μετά τις δέκα επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω
τη βραδιά. Έκανα ένα καφέ κρύο και τέλειωσα τη βραδιά στο σπίτι. Αύριο πάλι από νωρίς το
πρωί θα τα πούμε ξανά. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα που είναι η Κυριακή.....

No comments:

Post a Comment