Saturday, June 29, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής, καλοκαιρινό με αεράκι αρκετά δροσερό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι και τους έβαλα από λίγο
μπρόκολο και φρέσκο δροσερό νερό. Τα καναρίνια κελαηδούν και τα δυο και μου κρατάν
συντροφιά όσο βρίσκομαι στο σπίτι. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά, τακτοποίησα την
κουζίνα και συμμάζεψα το σπίτι. Λίγο μετά τις εννιά πετάχτηκα μέχρι το φαρμακείο για
να πάρω τα φάρμακα που μου έγραψε χθες ο ουρολόγος μου. Δεν τα είχαν και τα παράγγειλαν
να τα φέρουν, γιατί είναι από τα ακριβά φάρμακα για την καταπολέμηση του καρκίνου στον
προστάτη. Είναι συνδυασμός χάπια και ένεση κάθε τρεις μήνες. Θα τα φέρουν το απόγευμα.
Θα πάω να τα πάρω για να τα έχω στο ψυγείο. Επέστρεψα σπίτι και πετάχτηκα μέχρι το
ψαράδικο και πήρα μισό κιλό γαύρο να τον φτιάξω μαρινάτο που γίνεται πολύ ωραίος.
Πήρα και από το μανάβικο μπρόκολο για τα καναρίνια και επέστρεψα σπίτι. Τακτοποίησα
τα ψώνια, έπλυνα καλά τους γαύρους, τους άφησα να στεγνώσουν, τους τοποθέτησα σε ένα
μπωλ με αλάτι χοντρό και ξύδι μέχρι να τους καλύπτει και τους έβαλα στο ψυγείο να μείνουν
για 24 ώρες. Αύριο το πρωί θα είναι έτοιμοι οι γαύροι. Ο καλύτερος μεζές όσο υπάρχει γαύρος.
Έντεκα η ώρα και παρέα με τον καφέ, διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα στο Ίντερνετ
και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου. Όσο μεσημεριάζει κάνει και πιο πολύ ζέστη.
Το μεσημέρι θα ξεκινήσω τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι και να φάω όμορφα και
να ξεκουραστώ χωρίς ζέστη και ιδρώτα. Λίγο μετά τις δώδεκα έκλεισα τις τζαμόπορτες και
έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά. Κατέβηκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι
πλατεία να κάνω τις δουλειές μου και τη βόλτα μου από σκιά μεριά. Λίγος κόσμος από και
προς πλατεία. Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο όλα άδεια. Στην πλατεία κόσμος αρκετός κάνει
τη βόλτα του και κάθεται στην πλατεία που έχει σήμερα όμορφη δροσιά. Συννεφιάζει προς
τον βοριά της Αττικής. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα στην πλατεία και έφαγα το παγωτό μου,
πέρασα από τον Βενέτη και πήρα κάτι που ήθελα και επέστρεψα σπίτι πριν τις δυο για φαγητό.
Επιστροφή σπίτι, έβαλα τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι, ετοίμασα ένα πιάτο γεμιστά,
σαλάτα με λίγο φέτα τυρί, φρέσκο ψωμί, ένα κουτάκι κρύα μπίρα και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα
τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα
δροσερό, τρυφερό φύλλο μαρουλιού, ήπια τα χάπια μου και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση
στο δωμάτιό μου που έχει δροσίσει από το κλιματιστικό. Έξη η ώρα, έγερση. Έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και έριξα μια ματιά στα καναρίνια που
κελαηδάνε και τα δυο. Τους έβαλα από λίγη φρέσκια τροφή, μαρούλι τρυφερό και δροσερό
και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, στα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων
μου στο Ίντερνετ. Μετά τις επτά πετάχτηκα μέχρι το φαρμακείο και πήρα τα φάρμακα που μου
τα είχαν φέρει, είναι τα ουρολογικά που μου έγραψε χθες ο γιατρός μου. Επιστροφή σπίτι,
τακτοποίησα τα φάρμακα στο ψυγείο, ήπια λίγες γουλιές καφέ και πότισα τις γλάστρες όλες
πριν βραδιάσει για να έχουνε δροσιά το πρωινό που θ αρχίσει η ζέστη. Οκτώ η ώρα και χάπια
βραδινά και κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών, από δυο σταγόνες, 4 φορές την
εβδομάδα. Δρόσισε λιγάκι και έβγαλε και δροσερό αεράκι. Πιο βράδυ θα βγω για μια βόλτα
μέχρι πλατεία να περπατήσω λιγάκι από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Όλα τα καφέ
στο μεγάλο δρόμο με λίγα άτομα, εκτός από το γνωστό που πάντα έχει κόσμο τα νέα παιδιά.
Είναι το στέκι τους, κοντά στις στάσεις του Τραμ Μ. Αλεξάνδρου και Αγίας Παρασκευής.
Η πλατεία πολύ κόσμο, Παρασκευή βράδυ με δροσιά αρκετή στην πλατεία. Όλα γεμάτα μέχρι
αργά το βράδυ. Κάθισα στην πλατεία, έφαγα το παγωτό μου, έκανα τη βόλτα μου και λίγο
μετά τις έντεκα επέστρεψα σπίτι, σιγά σιγά από πεζοδρόμιο μεριά. Πολύ όμορφη η σημερινή
βραδιά, με δροσιά αρκετή. Έτσι πέρασα τη μέρα μου και την βραδιά. Αύριο πάλι θα τα
ξαναπούμε από νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα.....


No comments:

Post a Comment