Monday, June 24, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής καλοκαιρινής με δροσιά πρωινή.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού. Πανσέληνος σήμερα.
Η πρώτη του καλοκαιριού. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή του
ήλιου και της μέρας. Δροσιά έχει σήμερα νωρίς το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου,
έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Τα καναρίνια
κελαηδάνε και τα δυο και περιμένουν να τα τακτοποιήσω όπως κάθε πρωινό.
Τακτοποίησα τα καναρίνια, τους έβαλα και από λίγο μπρόκολο και πότισα τις γλάστρες
και στα δυο μπαλκόνια τώρα που έχει δροσιά πριν πιάσει η ζέστη γύρω στο μεσημέρι.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Ήπια λίγες γουλιές καφέ, έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό
και συμμάζεψα την κουζίνα και το σπίτι. Μάζεψα τα πλυμένα ρούχα από την απλώστρα,
τα δίπλωσα και τα έβαλα στις θέσεις τους. Δροσιά έχει μέχρι τώρα που η ώρα έχει πάει λίγο
μετά τις έντεκα. Πάντως είναι όμορφα για παραλία και για μπάνιο. Εγώ πάντως δεν επιτρέπεται
να πάω για μπάνιο και να κάθομαι στη ζέστη και στον ήλιο. Δεν πειράζει, δεν παραπονούμαι.
Αρκετά μπάνια έχω κάνει στη ζωή μου και αμέτρητες φορές πήγα διακοπές στην πατρίδα μας
και στο εξωτερικό. Το μόνο που χρειάζομαι είναι καλή ποιότητα ζωής. Αυτό προσπαθώ όσο
μπορώ με υπομονή, επιμονή και συνέπεια. Όλα πάντως πηγαίνουν καλά μέχρι τώρα. Ελπίζω
μέχρι το τέλος, όσο μακριά και αν βρίσκεται το τέλος μου. Δώδεκα η ώρα και αρχίζει το
μεσημέρι με την ζέστη μια ανάσα. Βγήκα με προσοχή μια βόλτα εδώ κοντά να δω πως είναι
έξω τώρα που μεσημεριάζει. Ζέστη αρκετή με λίγο αέρα να φυσά από τον βοριά. Τα Τραμ
περνάνε για παραλία σχεδόν γεμάτα, τακτικά. Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο όλα άδεια, απλά
είναι ανοιχτά. Όσοι μπορούν πάνε για παραλία, για δροσιά, μπάνιο και καφέ. Εγώ επέστρεψα
σπίτι από την μικρή μου βόλτα, γιατί δεν επιτρέπεται να κυκλοφορώ με τέτοια ζέστη.
Έβαλα τα κλιματιστικά για να δροσίσει, ήπια δυο γουλιές καφέ και ένα ποτήρι κρύο νερό
και κάθισα να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Στα γρήγορα δρόσισαν
το σπίτι τα κλιματιστικά. Για να μπορέσω να φάω και να ξεκουραστώ. Ετοίμασα ένα πιάτο
με χάντρες και μια μελιτζάνα ιμάμ, σαλάτα, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα κρύα. Έφαγα
μια χαρά, λίγο μετά τις δυο. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου,
έβαλα στα καναρίνια από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού δροσερό και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Τα κλιματιστικά δουλεύουν συνεχώς και τα δυο και κρατούν το σπίτι δροσερό.
Έξη η ώρα. Έγερση και διακοπή κλιματιστικών. Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και
άνοιξα όλο το σπίτι για να δροσίσει. Καλά είναι, δεν ιδρώνω. Ήπια τον καφέ μου και ένα
ποτήρι κρύο νερό και έβαλα στα καναρίνια ένα φύλλο μαρούλι απογευματινό. Τα καναρίνια
κελαηδάνε συνεχώς και μου κρατάνε συντροφιά. Όμορφο το απόγευμα λίγο πριν τις επτά.
Παρέα με τον καφέ και το κελάηδημα των καναρινιών από το Ίντερνετ ενημερώθηκα για
την επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου.
Ετοιμάζομαι να φύγω σε λίγο να πάω στην Ακρόπολη και τα Αναφιώτικα για φωτογράφιση
την Πανσέληνο, την πρώτη του καλοκαιριού που είναι μοναδική. Καλή επιστροφή με τη
δροσιά την βραδινή. Όμορφη η πανσέληνος πάνω από τον Υμηττό. Πολύς κόσμος τον
περίμενε για να φωτογραφίσει. Αλλά οι περισσότεροι προσπαθούσαν με το κινητό.
Όμορφη η βραδιά, με την ακρόπολη φωταγωγημένη και το Ηρώδειο που πέρασα την
ώρα που επέστρεφα για το σπίτι. Ζέστη αρκετή, αλλά επέστρεψα σπίτι έβαλα το κλιματιστικό
για να δροσίσει το σπίτι πριν κοιμηθώ. Έφαγα ένα γιαούρτη με πεπόνι δροσερό, ήπια ένα
ποτήρι νερό δροσερό και κάθισα στο Ίντερνετ να γράφω για ενημέρωση της σελίδας μου
τις καθημερινής. Έτσι πέρασα τη μέρα και την βραδιά. Αύριο θα τα πούμε και πάλι από νωρίς
το πρωινό. Αύριο είναι μια άλλη μέρα και αρχή τις τελευταίας βδομάδας του μήνα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα και την καινούργια βδομάδα του καλοκαιριού....

No comments:

Post a Comment