Monday, June 17, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής, καλοκαιρινό και δροσερό το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.
Πολύ όμορφη σήμερα η Κυριακή, για πρωινή βόλτα, παρέα με την καλοκαιρινή δροσιά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα
τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο
μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό. Και τα δυο κελαηδάνε από νωρίς το πρωί. Ξημερώνει τώρα
νωρίς το πρωινό, στις 6 η ώρα. Τακτοποίησα την κουζίνα και συμμάζεψα το σπίτι. Άνοιξα
όλες τις γρίλιες και τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι το φως του ήλιου, της μέρας και
η πρωινή δροσιά η καλοκαιρινή για να αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Τα καναρίνια
κελαηδούν και τα δυο και τσιμπολογούν την τροφή τους συνεχώς. Οκτώ η ώρα και χάπια
πρωινά. Έφαγα ένα ακτινίδιο και ήπια δυο γουλιές καφέ για πρωινό. Πολύ όμορφη η σημερινή
Κυριακή. Είναι για βόλτα παραλία, καφέ και μπάνιο. Μπονάτσα με καθαρό τον Αττικό ουρανό
στη σημερινή καλοκαιρινή Κυριακή. Είναι όμορφο το καλοκαίρι και οι διακοπές χρειάζονται
γιατί αλλάζεις παραστάσεις. Με τον καφέ παρέα και το κελάηδημα των καναρινιών διαβάζω
την επικαιρότητα από το Ίντερνετ, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου.
Τα καναρίνια κελαηδούν και μου κρατάνε συντροφιά όσο βρίσκομαι στο σπίτι. Πολύ όμορφη
η Κυριακή, για βόλτα, για μπάνιο και καφέ. Παραλία λοιπόν. Έντεκα πήγε η ώρα και πριν
λίγο πότισα τις γλάστρες με λίγο νερό στην κάθε μια. Σήμερα θα κάνει ζέστη αρκετή. Προσοχή
τον ήλιο. Καπέλο και γυαλιά απαραίτητα στην εξόδου. Έτοιμος για να βγω λίγο μετά τις 12
για να πάω πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Αρκετός κόσμος στην πλατεία παντού. Όλα τα
καφέ γεμάτα και στην πλατεία, στη σκιά. Πάντως αρκετός κόσμος θα έχει πάει για θάλασσα
μεριά, για μπάνιο, βόλτα και καφέ. Από εδώ είναι κοντά με το Τραμ, που δεν σταματά.
Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο στην πλατεία και λίγο μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για
το μεσημεριανό φαγητό. Έξω έχει ζέστη αρκετή. Στο σπίτι είναι καλά, έχει δροσιά.
Ετοίμασα ένα πιάτο χοιρινό με πατάτες, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί, ένα ποτήρι κρασί
και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια που κελαηδάνε συνεχώς και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και
έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Καλά
ξεκουράστηκα, είχε αρκετή δροσιά στο υπνοδωμάτιο. Παρέα με τον καφέ διάβασα την
επικαιρότητα , τα μηνύματα στο Ίντερνετ και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου.
Οκτώ η ώρα πλησιάζει, ο ήλιος είναι ακόμα ψηλά και κατεβαίνει σιγά σιγά προς τη δύση.
Μπονάτσα έχει αυτή την ώρα και αρκετή δροσιά για την εποχή. Τα καναρίνια μου κρατούν
συντροφιά καλή με το κελάηδημά τους. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και κολλύριο για
την εσωτερική πίεση των ματιών. Τι να κάνω, για καλή ποιότητα ζωής, όλα αυτά. Δεν
παραπονούμαι, όλα πάνε καλά. Έτοιμος για να βγω για τη βόλτα μου εδώ κοντά. Η βραδιά
είναι πολύ όμορφη σήμερα. Θα πάω μέχρι τους δικούς μου να τους δω και να τα πούμε
λιγάκι τα καθημερινά από κοντά. Πήγα μέχρι τους δικούς μου, ήπια ένα χυμό τα είπαμε
λιγάκι τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά τους καληνύχτισα και επέστρεψα σπίτι για να
συνεχίσω τη βραδιά. Έφτιαξα ένα ποτήρι κρύο καφέ και κάθισα να κάνω ενημέρωση των
σελίδων μου και να γράψω λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Όσο βραδιάζει όλο και δροσίζει σιγά σιγά. Καλοκαίριασε και άρχισε η ζέστη να ανεβαίνει
καθημερινά. Προσοχή λοιπόν τις ώρες τις μεσημεριανές. Έτσι πέρασε και σήμερα η μέρα
και η Κυριακάτικη βραδιά. Αύριο πάλι θα τα ξαναπούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια βδομάδα. Δευτέρα σε λίγο ξημερώνει.....

No comments:

Post a Comment