Sunday, June 30, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου καλοκαιρινό και δροσερό το πρωινό.
Καλή ανατολή στην επόμενη μέρα του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Δροσιά έχει σήμερα το πρωινό, με
αεράκι δροσερό, με άρωμα δροσιάς. Τα καναρίνια κελαηδούν από νωρίς το πρωινό.
Τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι και τους έβαλα από λίγο μπρόκολο τρυφερό.
Συμμάζεψα το σπίτι και τα μπαλκόνια και πριν τις οκτώ πότισα λίγο όλες τις γλάστρες.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα κριτσίνια και ήπια ένα ποτήρι
γάλα κρύο φρέσκο. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα
στο Ίντερνετ και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Δέκα η ώρα πετάχτηκα μέχρι
τον φούρνο και πήρα λίγο ψωμί για το Σαββατοκύριακο, 6 αυγά για να τα κάνω βραστά, τρώω
μόνο το ασπράδι και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη μέρα μου στο σπίτι. Έβαλα τα αυγά
να βράσουν σιγά σιγά και κάθισα για να ενημερώσω τις σελίδες μου τις καθημερινές.
Δώδεκα η ώρα και έτοιμος να βγω για μια βόλτα από σκιά και από πεζοδρόμιο μεριά μέχρι
πλατεία μια που έχει αρκετή δροσιά. Πολύ λίγος κόσμος από και προς πλατεία από πεζοδρόμιο
μεριά του μεγάλου δρόμου. Τα καφέ και όλα τα μαγαζιά χωρίς κόσμο. Στην πλατεία κόσμος
αρκετός παντού. Κυρίως στην πλατεία, κάνει τη βόλτα του, η κάθεται στη δροσιά της πλατείας
και απολαμβάνει την ομορφιά και την ησυχία της πλατείας. Στα καφέ αρκετός κόσμος παντού.
Πολλοί έχουν πάει για παραλία, για βόλτα, καφέ και μπάνιο. Αρκετοί έχουν φύγει και φεύγουν
για διακοπές. Αύριο τελευταία μέρα του Ιουνίου. Σιγά σιγά μένουμε όλο και πιο λίγοι στην πόλη.
Όμορφα είναι και καλά περνάμε εμείς που έχουμε δυο βήματα την παραλία του Φαλήρου και
τις Μαρίνες Φλοίσβου και Αλίμου. Εγώ κατεβαίνω τακτικά τη βόλτα μου. Λίγο μετά τις μία
επιστροφή σιγά σιγά στο σπίτι από την σκιά και από πεζοδρόμιο μεριά. Τα Τραμ πηγαινοέρχονται
σχεδόν γεμάτα και τακτικά προς ΣΕΦ και ΒΟΥΛΑ. Επιστροφή σπίτι έβαλα μπρος τα κλιματιστικά
για να δροσίζει το σπίτι σιγά σιγά και ετοίμασα ένα πιάτο γεμιστά με πατάτες, τα τελευταία,
σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα
πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια που κελαηδάνε και τα δυο
και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση. Το σπίτι έχει δροσίσει με τα κλιματιστικά. Ξεκουράστηκα
μια χαρά και έξη η ώρα έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού
και έπλυνα τα πιατικά. Πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο και πήρα ένα μαρούλι για τα καναρίνια
γιατί μου τέλειωσε αυτό που είχα. Πήρα και λίγες ντομάτες για το αυριανό φαγητό. Ήπια δυο
γουλιές καφέ και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, στα μηνύματα στο Ίντερνετ και έγραψα
λιγάκι για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Σήμερα έχει αρκετή δροσιά για βόλτα Σαββατιάτικη βραδινή. Λίγο μετά τις οκτώ βγήκα και
πήγα να πω μια καλησπέρα στους δικούς μου. Τους πήγα και λίγους γαύρους μαρινάτους που
ήταν έτοιμοι. Ήπια ένα χυμό, τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά και έφυγα για να πάω μια βόλτα
μέχρι πλατεία μια που έχει όμορφη δροσιά απόψε. Πολύ δροσερός αέρας φυσάει απόψε και είναι
πολύ ευχάριστη η βόλτα από πεζοδρόμιο μεριά στο μεγάλο δρόμο. Αρκετός κόσμος από και
προς την πλατεία. Τα Τραμ περνούν σχεδόν γεμάτα από και προς παραλία. Τα καφέ και όλα τα
μαγαζιά στο μεγάλο δρόμο έχουν όλα κόσμο. Στην πλατεία παντού έχει κόσμο. Όλα είναι
γεμάτα. Καφέ, παγωτά, κεμπάπ, γύρος, σουβλάκι και η πλατεία. Εγώ κάθισα σε κάτι σκαλιά
και έφαγα το παγωτό μου. Είχε ωραία δροσιά σήμερα στην πλατεία. Λίγο μετά τις έντεκα
επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Όμορφη δροσιά έχει και στο σπίτι. Έφτιαξα ένα
ποτήρι καφέ κρύο Jacombs και κάθισα να διαβάσω την επικαιρότητα, τα μηνύματα στο Ίντερνετ
και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Έτσι πέρασε η σημερινή Σαββατιάτικη μέρα
και η βραδιά. Αύριο πάλι, Κυριακή, θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment