Friday, June 28, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


-->

Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης καλοκαιρινό με δροσιά το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό
μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Τα καναρίνια κελαηδούν από νωρίς το πρωινό.
Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι, τους έβαλα από ένα κομμάτι μπρόκολο
και τακτοποίησα τα μπαλκόνια και τις γλάστρες. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα
κριτσίνια και ήπια λίγες γουλιές καφέ για πρωινό. Η μέρα είναι ζεστή με άπνοια γενική.
Χρειάζεται προσοχή η ζέστη και ο ήλιος. Τουλάχιστον εγώ πρέπει να προσέχω πολύ όσο
μπορώ και στο σπίτι και έξω από το σπίτι. Καλό είναι να κυκλοφορώ νωρίς το πρωινό και
μετά τη δύση του ήλιου. Συμμάζεψα το σπίτι και παρέα με τον καφέ διάβασα τα μηνύματα,
την επικαιρότητα στο Ίντερνετ και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου. Λίγο μετά τις
δέκα ήρθε η αδελφή μου να με δει και να τα πούμε λίγο τα καθημερινά. Ήπιαμε παρέα καφέ
και δροσερό νερό και τα είπαμε τα καθημερινά παρέα με το κελάηδημα των καναρινιών. Μετά
τις έντεκα έφυγε η αδελφή μου και εγώ βγήκα να ψωνίσω κάτι λίγα που θέλω για το σπίτι.
Έκανα και τη βόλτα μου, από σκιά μεριά και επέστρεψα σπίτι λίγο πριν τις μία. Έχει ζέστη
αρκετή και μόλις επέστρεψα σπίτι έκλεισα τις τζαμόπορτες και έβαλα τα κλιματιστικά για να
δροσίσει το σπίτι για να φάω και να ξαπλώσω για την μεσημεριανή ξεκούραση. Ετοίμασα ένα
πιάτο γεμιστά, σαλάτα με λίγη φέτα τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα λίγο πριν
τις δυο, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα και έριξα μια ματιά στα καναρίνια.
Τους έβαλα από ένα φύλλο μαρούλι τρυφερό και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έγερση
πέντε η ώρα. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, ντύθηκα
και ετοιμάστηκα για να πάω με το Τραμ, το Μετρό και τον Ηλεκτρικό στην Νέα Ιωνία που είναι
ο γιατρός μου ο Ουρολόγος για να με δει για τον προστάτη μου. Κάθε τρεις μήνες είναι τα
ραντεβού μας γιατί μου κάνει και μια ένεση για τον καρκίνο του προστάτη, χημειοθεραπεία,
για να κρατά χαμηλά το PSA. Όλα πήγαν καλά, ευχαριστημένος είναι ο γιατρός. Το καινούργιο
ραντεβού μας είναι στα τέλη του Σεπτέμβρη. Στα γρήγορα τελείωσα και με τον ίδιο τρόπο
επέστρεψα σπίτι. Ηλεκτρικό, Μετρό, Τραμ. Λίγο μετά τις οκτώ ήπια τα χάπια μου τα βραδινά
και βγήκα για να πάω μέχρι τους δικούς μου να τους δω. Δροσιά έχει σήμερα όσο βραδιάζει.
Κάθισα στους δικούς μου, ήπια ένα καφέ και ένα ποτήρι δροσερό νερό, τα είπαμε τα καθημερινά
και λίγο πριν τις δέκα τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι κάνοντας και μια βόλτα στους δρόμους
της γειτονιάς. Επιστροφή σπίτι και παρέα με ένα δροσερό αναψυκτικό κάθισα για να γράψω για
ενημέρωση των σελίδων μου. Όσο περνά η ώρα όλο και δροσίζει. Όπως όλα δείχνουν μάλλον δεν
θα χρειαστεί να βάλω τα κλιματιστικά για να κοιμηθώ. Θα δούμε. Καλοκαίρι είναι.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού που είναι Παρασκευή.....

No comments:

Post a Comment