Thursday, June 6, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


-->

Καλημέρα.....καλή Τετάρτη, καλοκαιρινή, ηλιόλουστη, με δροσιά αρκετή το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού, με μπονάτσα και δροσιά πρωινή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί. Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα
τον καφέ μου για να πιω. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε
πρωινό και τα δυο κελαηδάνε από νωρίς το πρωινό. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, έφαγα
λίγα κριτσίνια για πρωινό και τακτοποίησα την κουζίνα. Συμμάζεψα το σπίτι και άνοιξα τις
τζαμόπορτες για να μπει, στο σπίτι, το φως του ήλιου και της μέρας, για αλλαγή ατμόσφαιρας.
Λίγο μετά τις εννιά πότισα όλες τις γλάστρες στα μπαλκόνια μου και σκούπισα λιγάκι. Ήπια
δυο γουλιές καφέ και κάθισα να διαβάσω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και να γράψω για
ενημέρωση των σελίδων μου. Η μέρα πολύ όμορφη, καλοκαιρινή, με δροσιά πρωινή, όμορφα
για πρωινή βόλτα και πρωινά ψώνια. Βγήκα γύρω στις δέκα και πήγα για λίγα ψώνια που
χρειαζόμουν. Πήρα το Τραμ, ψώνισα και επέστρεψα με το Τραμ σπίτι. Τετάρτη σήμερα και
έχουμε στην περιοχή που μένω δυο λαϊκές αγορές. Τακτοποίησα αυτά που ψώνισα. Λίγα
κρασιά, μπύρες και αναψυκτικά και συνέχισα τη μέρα στο σπίτι με τα καναρίνια να κελαηδούν.
Μετά τις δώδεκα πήγα μέχρι πλατεία, από πεζοδρόμιο μεριά, για να κάνω τη βόλτα μου.
Αρκετός κόσμος από και προς την πλατεία, με τα καρότσια και τις τσάντες στο χέρι, από την
λαϊκή αγορά, που αρχίζει από την γωνιά που βρίσκεται το Σινέ Φιλίπ που ετοιμάζουν για να
λειτουργήσει την καλοκαιρινή σαιζόν. Όμορφα στην πλατεία με αρκετό κόσμο παντού. Σχεδόν
όλα γεμάτα για καφέ, παγωτό, αναψυκτικό. Έκανα τη βόλτα μου και την δουλειά μου που είχα
στην τράπεζα και κάθισα να φάω το παγωτό μου και να απολαύσω την πλατεία και την μέρα.
Λίγο πριν τις δυο έφυγα από πλατεία και περνώντας από την αγορά επέστρεψα σπίτι για το
μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο μακαρόνια με κιμά, σαλάτα με τυρί και ασπράδι
από ένα αυγό βραστό, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,
τακτοποίησα την κουζίνα, έβαλα από ένα κομμάτι πεπόνι ζουμερό στα καναρίνια και πήγα για
ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα
χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και
έριξα μια ματιά στα καναρίνια που κελαηδούν και τα δυο. Όμορφο το απόγευμα, με μπονάτσα
καλοκαιρινή, λιακάδα και καθαρό ουρανό. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και κάθισα να γράψω για
τι σελίδα μου την καθημερινή. Τα καναρίνια κελαηδούν και τα δυο και μου κρατάνε συντροφιά
καθημερινά την ώρα αυτή. Ήσυχα και όμορφα στο σπίτι την ώρα την απογευματινή. Μεγάλωσε
η μέρα αρκετά και συνεχίζει να μεγαλώνει. Καλοκαίρια σε κανονικά και όλα είναι όμορφα για
πολύ όμορφες καλοκαιρινές διακοπές. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά, ο ήλιος είναι ακόμα
υψηλά και φωτίζει τη μέρα που πάει σιγά σιγά προς την δύση. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά,
έβαλα το κολλύριο μου και έτοιμος για να βγω βόλτα εδώ κοντά και να περάσω να δω λίγο
και τους δικούς μου. Βγήκα λίγο μετά τις οκτώ, ακόμα μέρα είναι, μπονάτσα και με αρκετή
δροσιά, όμορφη θα είναι η βραδιά. Πήγα στους δικούς μου σιγά σιγά, από τους όμορφους
και ήσυχους δρόμους της γειτονιάς μου, ήπια ένα χυμό τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά και
λίγο μετά τις εννιά, έφυγα και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά μου. Έφτιαξα ένα
ποτήρι κρύο καφέ, έφαγα ένα γιαούρτη με λίγο πεπόνι και κάθισα να διαβάσω τα μηνύματα,
την επικαιρότητα και να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε η σημερινή
μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί. Σε λίγο ξημερώνει Πέμπτη.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment