Thursday, June 13, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


-->

Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης, καλοκαιρινό και αρκετά δροσερό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί. Έπλυνα τα δόντια μου το πρόσωπό μου και έφτιαξα
τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο, τον καλύτερο καφέ. Μάζεψα λίγο την
κουζίνα και τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι που τιτιβίζουν από νωρίς
το πρωί και τα δυο. Με περιμένουν κάθε πρωινό, για καθαρισμό των κλουβιών, αλλαγή
του νερού και της φρέσκιας τροφής. Μπρόκολο και λίγο μαρούλι τρυφερό αργότερα.
Τακτοποίησα όλες τις γλάστρες στα μπαλκόνια να δω αν είναι εντάξει. Τις πότισα όλες
χθες λίγο πριν νυχτώσει. Αυτές τις μέρες είναι καλά, μόνο τα μεσημέρια έχει ζέστη, τις
άλλες ώρες και τα βράδια του ύπνου έχει αρκετή δροσιά. Μόνο που έχει αρκετά κουνούπια
τα βράδια τα καλοκαιρινά, γιατί η γειτονιά που μένω είναι όλο κήπους. Οκτώ η ώρα και
χάπια πρωινά. Έφαγα λίγο τσουρέκι και ήπια γάλα φρέσκο για πρωινό. Τα καναρίνια
κελαηδούν και τα δυο σιγά σιγά και σταθερά. Συμμάζεψα το σπίτι και σκούπισα και τα
δυο μπαλκόνια. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει ο δροσερός αέρας του πρωινού ν αλλάξει
η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Λίγο αργότερα κάθισα παρέα με τον καφέ και τα καναρίνια να
κελαηδούν και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση για τις
σελίδες μου τις καθημερινές. Πολύ όμορφο το πρωινό και δροσερό. Μετά τις δέκα βγήκα
και πήγα μέχρι το φούρνο να πάρω ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό. Πέρασα στον γυρισμό
για το σπίτι από το μανάβικο της γειτονιάς και πήρα ένα πεπόνι. Επέστρεψα σπίτι ήπια δυο
γουλιές καφέ, έκοψα το πεπόνι και το έβαλα στο ψυγείο για να δροσίσει. Έβαλα στα καναρίνια
από λίγο μπρόκολο και ένα φύλλο τρυφερό μαρούλι και κάθισα να γράψω για ενημέρωση των
σελίδων μου πριν βγω για βόλτα πρωινή μέχρι την πλατεία. Σήμερα έχουμε και λαϊκή αγορά
κοντά στη γειτονιά μου, μπορεί να περάσω μια βόλτα να ρίξω μια ματιά. Δώδεκα η ώρα και
βγήκα για να πάω τη βόλτα μου από πεζοδρόμιο μεριά μέχρι πλατεία. Αρκετός κόσμος από
και προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Όλοι κρατούν τσάντες στα χέρια η τραβάνε το
καρότσι τους με ψώνια από την λαϊκή. Στην πλατεία κόσμος αρκετός παντού κάθεται και
πίνει τον καφέ του με την παρέα του. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο στην πλατεία και
μετά τις μία επέστρεψα σπίτι περνώντας από την Λαϊκή αγορά. Κόσμος αρκετός ψώνιζε
αυτή την ώρα την μεσημεριανή. Επιστροφή σπίτι και ετοιμασία για φαγητό. Ετοίμασα ένα
πιάτο φακές, τις τελευταίες, σαλάτα, φρέσκο ψωμί, ένα ποτήρι κρασί και έφαγα μια χαρά.
Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έβαλα από ένα κομμάτι πεπόνι σε κάθε
καναρίνι και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Συννέφιασε ο Αττικός ουρανός, ετοιμάζεται
για βροχή. Έχει πάντως αρκετή δροσιά. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά και
έκατσα να διαβάσω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και να γράψω για ενημέρωση των
σελίδων μου. Κατέβηκα για να πετάξω τα σκουπίδια και είδα που ψιχαλίζει. Στον βοριά
ο Αττικός ουρανός είναι κλειστός με σύννεφα τις βροχής. Λόγω τις συννεφιάς σήμερα
σκοτείνιασε νωρίς. Τα καναρίνια κελαηδούν και τα δυο λίγο πριν νυχτώσει. Οκτώ η ώρα
και χάπια βραδινά. Σκοτεινιάζει σιγά σιγά λόγω τις συννεφιάς και βροντά στον βοριά.
Σήμερα δεν θα βγω για βόλτα βραδινή. Θα μείνω σπίτι για να δω το παιχνίδι μπάσκετ
Ολυμπιακού – Παναθηναϊκού, από το ΣΕΦ, το τρίτο των τελικών. Αρχίζει στις εννιά.
Σταμάτησε να βρέχει τουλάχιστον εδώ και εγώ είμαι στο σπίτι και παρακολουθώ το παιχνίδι
μπάσκετ Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός. Έκανα ένα ποτήρι κρύο καφέ γιατί θα περάσω τη
βραδιά μου στο σπίτι. Περιμένω και εγώ εδώ να τελειώσει το παιχνίδι που έχει διακοπή ένα
λεπτό πριν το τέλος με τον Παναθηναϊκό να προηγείται με 76-72. Αν τελειώσει το ματς θα
τελειώσει χωρίς φιλάθλους γιατί αυτοί δημιούργησαν τις φασαρίες και τους ζήτησαν να βγουν
όλοι έξω για να συνεχιστεί να τελειώσει το παιχνίδι. Το παιχνίδι διεκόπη οριστικά 1,27' πριν
το τέλος και ενώ το σκορ ήταν 76-72 υπέρ του Παναθηναϊκού. Στους πράσινους το πρωτάθλημα.
Έτσι τέλειωσε η μέρα και η βραδιά μου. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα.....

No comments:

Post a Comment