Tuesday, June 4, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......



Καλημέρα.....καλό πρωινό Δευτέρας
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα και στην καινούργια βδομάδα του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας. Έπλυνα
τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Τακτοποίησα τα
καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό και αυτά κελαηδάνε και τα δυο
από νωρίς το πρωινό και κάθε πρωινό. Όμορφη η μέρα η σημερινή με μπονάτσα και
δροσιά αρκετή από νωρίς το πρωί. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Τακτοποίησα την
κουζίνα, τα μπαλκόνια, τις γλάστρες και συμμάζεψα το σπίτι. Άνοιξα τις τζαμόπορτες
για να μπει στο σπίτι το φως τις μέρας και να αλλάξει η ατμόσφαιρα. Ήπια λίγες γουλιές
καφέ και κάθισα να διαβάσω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και να γράψω λίγο για την
ενημέρωση των σελίδων μου. Λίγο μετά τις δέκα βγήκα και πετάχτηκα μέχρι την Τράπεζα
την Εμπορική, με το Τραμ, στο Π. Φάληρο, στην Παναγίτσα. Έκανα τι δουλειά μου στα
γρήγορα και γύρισα σπίτι ξανά με το Τραμ για να συνεχίσω τη μέρα μου. Μετά τις δώδεκα
έτοιμος για την βόλτα μου μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Πολύ όμορφη η σημερινή
Δευτέρα, καλοκαιρινή με αρκετή δροσιά και μπονάτσα. Αρκετός κόσμος από και προς
πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο σχεδόν άδεια όλα, εκτός από
ένα που πάντοτε έχει κόσμο αρκετό. Είναι στέκι του νεαρό κόσμου της περιοχής. Στην
πλατεία αρκετός κόσμος κάνει τη βόλτα του και κάθεται απολαμβάνοντας την ομορφιά
και την ησυχία της πλατείας. Κάθισα και έφαγα το παγωτό μου, μια μπάλα σε κουπάκι
γιαούρτη. Απόλαυσα την ησυχία και λίγο μετά τις μία επιστροφή στο σπίτι για το φαγητό
το μεσημεριανό από πεζοδρόμιο μεριά. Πολύ όμορφη η βόλτα τελικά. Ετοίμασα ένα πιάτο
μακαρόνια με κιμά, έβαλα λίγη παρμεζάνα από πάνω, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και
ένα ποτήρι κρασί και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα
μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από λίγο φρέσκο μαρούλι και πήγα για ξεκούραση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα
πιατικά τα μεσημεριανά και έριξα μια ματιά στα καναρίνια που κελαηδάνε και τα δυο.
Όμορφο το απόγευμα, με καθαρό τον Αττικό ουρανό με ήλιο και αρκετή δροσιά καλοκαιρινή.
Λίγο πριν τις επτά πετάχτηκα μέχρι τον φοροτεχνικό και του πήγα ορισμένα στοιχεία που
χρειάζονται για τη φορολογική μου δήλωση, τα άφησα και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω
τη μέρα μου. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και κάθισα να διαβάσω την επικαιρότητα, τα μηνύματα
και να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου. Η ώρα πλησιάζει εννιά ο ήλιος έδυσε πριν
λίγα λεπτά, αλλά ακόμα μέρα είναι. Σιγά σιγά φεύγει και η μέρα που ακολουθεί τον ήλιο.
Η βραδιά θα είναι πολύ όμορφη, με μπονάτσα, δροσιά αρκετή και καθαρό ουρανό. Λίγο
μετά τις εννιά θα βγω βόλτα από πεζοδρόμιο μεριά μέχρι πλατεία που είναι πολύ όμορφη
η σημερινή βραδιά. Πράγματι η βραδιά είναι μοναδική με αρκετή δροσιά, για βόλτα βραδινή.
Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο
εκτός από ένα που πάντα έχει κόσμο, όλα άδεια και ορισμένα κλειστά. Το θερινό Σινεμά
σήμερα είναι ανοιχτό και φρεσκοβαμμένο, το Σινέ Φιλίπ. Μπράβο στον Δήμο μας. Στην
πλατεία κόσμος αρκετός και η ώρα είναι λίγο μετά τις δέκα. Όλα έχουν κόσμο αρκετό,
εκτός από τα ουζερί με μεζέ. Σουβλάκι, γύρος και κεμπάπ όλα γεμάτα Δευτέρα βράδυ.
Έκανα τη βόλτα μου στην πλατεία, κάθισα λίγο για να απολαύσω την ομορφιά της πλατείας
και λίγο μετά τις έντεκα επιστροφή στο σπίτι για συνέχεια της βραδιάς. Όμορφη ήτανε
η σημερινή βραδινή βόλτα. Μόλις γύρισα σπίτι έφτιαξα ένα ποτήρι κρύο καφέ, έφαγα ένα
γιαούρτη με λίγα κομμάτια πεπόνι δροσερό και κάθισα να διαβάσω τα αθλητικά, τα μηνύματα
και να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου. Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός νίκησαν
το Ρέθυμνο και τον Πανιώνιο στον τρίτο ημιτελικό και τώρα οι δυο τους για τον τίτλο του
πρωταθλητή στο Μπάσκετ της Α1. Αρχίζουν την παρασκευή από την έδρα του Ολυμπιακού.
Έτσι πέρασε και σήμερα η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα.....καλή συνέχεια στη ζωή

No comments:

Post a Comment