Thursday, June 27, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης, καλοκαιρινό και αρκετά ζεστό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για
να πιω. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι που κελαηδάνε από το πρωί
και έριξα μια ματιά στις γλάστρες για να δω μήπως χρειάζονται πότισμα γιατί θα έχει
ζέστη και σήμερα αρκετή. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Ήπια λίγες γουλιές καφέ, έφαγα
ένα ακτινίδιο και λίγα κριτσίνια για πρωινό και συμμάζεψα λίγο το σπίτι. Σχετικά είναι
καλό το πρωινό, καλοκαιρινό και δροσερό. Καλοκαίρι είναι τι να κάνουμε. Λίγο μετά τις
εννιά ξυρίστηκα και βγήκα και πήγα μέχρι το φούρνο για να πάρω ψωμί για το μεσημεριανό
φαγητό. Τώρα το πρωί δεν έχει πολύ ζέστη ακόμα. Επιστροφή σπίτι και παρέα με τον καφέ
κάθισα και στο Ίντερνετ διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και τώρα γράφω για ενημέρωση
των σελίδων μου. Η ώρα κοντεύει 12 και η ζέστη άρχισε να γίνεται αισθητή. Έτοιμος να βγω
να πάω μέχρι τη Λαϊκή αγορά που έχουμε σήμερα στη γειτονιά μας. Θέλω να ψωνίσω λίγα
κρεμμύδια, ξερά, για να έχω στο σπίτι. Φυσάει λίγο παρ όλο που έχει ζέστη αρκετή. Από τη
σκιά και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι την λαϊκή, πήρα τα κρεμμύδια και επέστρεψα
σπίτι γιατί δεν είναι για βόλτα τέτοια ώρα. Αρκετό κόσμο είχε στη λαϊκή, αλλά λίγα ψώνια
κάνει όλος ο κόσμος όσο βέβαια μπορεί. Καλή είναι η οικονομία και το καλό κουμάντο.
Ζέστη και στο σπίτι παρ όλο που τα έχω όλα ανοιχτά. Θα δω πιο μεσημέρι όταν θα πάω
για τη μεσημεριανή ξεκούραση αν χρειάζεται τα βάλω τα κλιματιστικά. Δύο η ώρα. Ήπια
τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έβαλα ένα πιάτο γεμιστά με πατάτες, σαλάτα με φέτα τυρί,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι δροσερό κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα
την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από λίγο λάχανο από την σαλάτα που
τρώω και εγώ και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου για να δροσιστώ, γιατί έχει πολύ ζέστη, ήπια τα χάπια μου και ένα ποτήρι
δροσερό νερό και έριξα μια ματιά στα καναρίνια που κελαηδάνε και τα δυο. Τους έβαλα από
ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και παρέα με τον καφέ κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα τα
μηνύματα από το Ίντερνετ και τώρα γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Επτά η ώρα και άρχισε να δροσίζει σιγά σιγά. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και κάθισα να συνεχίσω
τη μέρα μου μέχρι να δύση ο ήλιος και η μέρα. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ο ήλιος πάει
σιγά σιγά προς τη δύση με την δροσιά να γίνεται αισθητή. Μπονάτσα, άπνοια και καθαρός
ο Αττικός ουρανός. Πότισα όλες τις γλάστρες στα μπαλκόνια μου για να έχουν δροσιά μέχρι
αύριο το ξημέρωμα που αρχίζει πάλι η ζέστη. Αργότερα θα βγω μια βόλτα από πεζοδρόμιο
μεριά μέχρι πλατεία. Λίγο μετά τις δέκα βγήκα για την βόλτα μου την βραδινή. Απόψε έχει
αρκετή δροσιά που έρχεται από τα βόρεια και ανατολικά. Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο όλα
έχουν κόσμο αρκετό. Τα παγωτά και ο γύρος, τα κεμπάπ και τα σουβλάκια γεμάτα. Στην
πλατεία πολύς κόσμος για βόλτα και κάτι δροσερό. Όλα γεμάτα και η πλατεία ακόμα γεμάτη
τραπεζάκια. Τα παγκάκια και τα σκαλάκια όλα γεμάτα, όλοι κρατάνε κάτι στα χέρια τους,
ακόμα και ένα μπουκάλι νερό δροσερό. Καλοκαίρι κανονικό, με τις ζέστες του και τις βραδινές
δροσιές του. Κάθισα λίγο στην πλατεία που έχει όμορφη δροσιά και μετά τις έντεκα επέστρεψα
σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Έφτιαξα ένα δροσερό καφέ Jacombs και διάβασα τα μηνύματα
την επικαιρότητα από το Ίντερνετ και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Έτσι πέρασα τη σημερινή μέρα και τη βραδιά την καλοκαιρινή. Αύριο πάλι θα τα πούμε από
νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού......

No comments:

Post a Comment