Thursday, June 20, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης καλοκαιρινό και λίγο δροσερό τώρα το πρωί
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Τα καναρίνια
κελαηδάνε από νωρίς το πρωινό. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι όπως
κάθε πρωινό και έκανα τις δουλειές του σπιτιού πριν πιάσει η ζέστη η πολύ. Πότισα όλες
τις γλάστρες πριν πιάσει η ζέστη και σκούπισα τα μπαλκόνια. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά.
Τα καναρίνια τσιμπολογάν την φρέσκια τροφή τους και κελαηδάνε και τα δυο. Ακόμα δεν
έπιασε ζέστη αρκετή, είναι νωρίς το πρωί και φυσάει από νωρίς. Καλά κοιμήθηκα όλη τη
νύχτα χωρίς κλιματιστικό. Αργότερα θα έχει ζέστη αρκετή και χρειάζεται προσοχή, καπέλο
και γυαλιά την ημέρα μέχρι το απόγευμα αργά. Λίγο μετά τις δέκα βγήκα και με το Τραμ
πήγα μέχρι την παραλία του Φαλήρου μήπως και έχει δροσιά. Τα ίδια και στην παραλιακή
ζέστη αρκετή. Όλοι είναι στη θάλασσα, κανείς δεν κάνει βόλτα γιατί έχει ζέστη. Κατέβηκα
στη Μαρίνα Φλοίσβου, να κάτσω λίγο για δροσιά, αλλά ακόμα και στη σκιά έχει ζέστη
αρκετή. Πήρα ένα κουπάκι παγωτό και κάθισα στο παγκάκι απέναντι από τα κότερα για να
το φάω σιγά σιγά. Μόνος ήμουν σε όλη τη Μαρίνα, εγώ και τα κότερα, που τα ετοιμάζουν
για απόπλου καλοκαιρινό. Έφαγα το παγωτό και πήρα το Τραμ για επιστροφή στο σπίτι.
Στην επιστροφή πέρασα από το Σούπερ Μάρκετ και πήρα σαλάτες, τυρί και δυο μπουκάλια
κρασί για το σπίτι. Επιστροφή σπίτι τακτοποίησα τα ψώνια και έβαλα από λίγο μπρόκολο
και ένα φύλλο μαρουλιού στα καναρίνια που κελαηδούν και τα δυο μαζί. Η ώρα πλησιάζει
μεσημέρι και έχει ζέστη αρκετή παρ όλο που φυσάει από τον Βοριά. Ετοίμασα ένα πιάτο
φασολάκια, σαλάτα με λίγη φέτα, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί και έφαγα μια χαρά.
Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, ήπια τα
χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και έριξα μια ματιά
στα καναρίνια που κελαηδάνε και τα δυο. Παρέα με τον καφέ μου κάθισα για ενημέρωση
από το Ίντερνετ για την επικαιρότητα. Διάβασα τα μηνύματα και γράφω για τις σελίδες μου
τις καθημερινές. Η ζέστη όσο νυχτώνει περνάει. Έχει και αεράκι δροσερό από τον βοριά.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ο ήλιος και η μέρα πάνε προς τη δύση. Η βραδινή δροσιά
έρχεται σιγά σιγά να αντικαταστήσει τη ζέστη της καλοκαιρινής μέρας. Λίγο μετά τις εννιά
έτοιμος για να βγω, μια βόλτα, να πάω μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Όσο βραδιάζει
δροσίζει σιγά σιγά. Είναι όμορφη η βραδιά για βόλτα και λίγη δροσιά. Βγήκα και από
πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Όμορφη δροσιά έχει η σημερινή βραδιά. Τα καφέ
στον μεγάλο δρόμο με αρκετό κόσμο. Στην πλατεία όλα γεμάτα γύρω στις 10 η ώρα και
τα καφέ και η πλατεία. Γεμάτα και τα σουβλάκια και τα κεμπάπ. Έκανα τη βόλτα μου
έκατσα λίγο στην πλατεία και μετά τις έντεκα επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά.
Έκανα ένα ποτήρι κρύο καφέ, έφαγα λίγο πεπόνι δροσερό που έχω στο ψυγείο και κάθισα
στο Ίντερνετ για διάβασμα της επικαιρότητας, των μηνυμάτων και ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών. Όσο βραδιάζει όλο και δροσίζει για να κοιμηθώ καλά. Έβαλα σε
ενέργεια και την προστασία από τα κουνούπια. Έτσι πέρασα τη σημερινή μέρα και τη βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό. Σε λίγο ξημερώνει Πέμπτη.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα την καλοκαιρινή.....

No comments:

Post a Comment