Sunday, June 2, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......



Καλημέρα....Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του καινούργιου μήνα.
Καλή ανατολή στην καινούργια εποχή. Καλό καλοκαίρι στην Ελλάδα τη μοναδική.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Καλό καλοκαίρι σε όλους από καρδιάς. Καλές διακοπές σε όσους μπορούν, με κατανόηση
σε όσους δεν μπορούν να πάνε διακοπές, όπως εγώ, που θα καθίσω εδώ, στην πόλη.
Παρέα με γράψιμο, διάβασμα, καφέ, το κελάηδημα των καναρινιών και βόλτα με το Τραμ
για παραλία και τα βράδια βόλτα μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά και καμιά φορά
μέχρι την Αθήνα, το μοναστηράκι και του Θησείο. Καλό καλοκαίρι σε όλους με αγάπη.
Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Τακτοποίησα
τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι, συμμάζεψα το σπίτι και τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο
νερό στις γλάστρες μου. Όμορφη η πρώτη μέρα του μήνα με αρκετή δροσιά. Οκτώ η ώρα
και χάπια πρωινά. Σήμερα έχω και μαγείρεμα. Το μενού έχει μακαρόνια με κιμά. Μετά την
τακτοποίηση του σπιτιού, ετοίμασα ότι χρειάζεται για το σημερινό μαγείρεμα. Θα φτιάξω
τώρα μόνο τον κιμά, τα μακαρόνια θα τα βράσω λίγο πριν το μεσημεριανό φαγητό. Έτσι και
έγινε. Λίγο πριν τις δέκα άρχισα το μαγείρεμα με σοτάρισμα του κρεμμυδιού και του σκόρδου.
Ο κιμάς με την ντομάτα ψήνονται σε μέτρια φωτιά, γύρω στις έντεκα θα είναι έτοιμος ο κιμάς.
Στα ενδιάμεσα του μαγειρέματος έβρασα έξη αυγά για να έχω στο ψυγείο και πρόσεχα και το
φαγητό. Τα καναρίνια κελαηδάνε και τα δυο και μου κρατάνε συντροφιά. Λίγο μετά τις έντεκα
τέλειωσε το μαγείρεμα. Ετοιμάστηκα να βγω για λίγο. Πήρα και πέταξα τα σκουπίδια και πήγα
μέχρι τον φούρνο για να πάρω ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό και το Σαββατοκύριακο.
Ψώνισα αυτά που χρειάζομαι και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τις δουλειές του σπιτιού.
Σήμερα δεν βγήκα για βόλτα πρωινή, έμεινα στο σπίτι και έκανα τις δουλειές του σπιτιού μια
που έχει όμορφη δροσιά., παρέα με το κελάηδημα των καναρινιών. Έγραψα διάβασα και
άκουσα μουσική. Έτσι πέρασε η μέρα μέχρι την ώρα του μεσημεριανού φαγητού. Έβρασα
τα μακαρόνια, ένα πακέτο Barilla No.5, έφτιαξα σαλάτα, φρέσκο ψωμί ένα ποτήρι κρασί και
έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα
για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και
ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και διάβασα
τα μηνύματα, την επικαιρότητα και έγραψα για τις σελίδες μου τις καθημερινές. Τα καναρίνια
κελαηδούν και τα δυο και μου κρατάνε συντροφιά. Η μέρα πηγαίνει σιγά σιγά προς το τέλος
της, προς την δύση. Η πρώτη του μήνα και του καλοκαιριού πέρασε με όμορφη μέρα και δροσιά.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έτοιμος να βγω για βόλτα βραδινή. Ψιχαλίζει σιγά σιγά και
έχει αρκετή δροσιά, προσοχή χρειάζεται για αποφυγή κρυολογήματος καλοκαιρινού. Βγήκα
καλά ντυμένος και πήγα μέχρι τους δικούς μου που μένουν εδώ κοντά. Ήπια τον καφέ μου
είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά τους καληνύχτισα και επέστρεψα σπίτι για να
συνεχίσω τη βραδιά. Σήμερα δεν έχει βόλτα για πλατεία γιατί ο καιρός το πάει για βροχή και
έχει ψύχρα αρκετή. Καιρός για σπίτι. Έφτιαξα ένα ποτήρι κρύο καφέ και κάθισα να δω τα
νέα στον ΣΚΑΪ, επικαιρότητα, αθλητικά και τον καιρό. Μετά το τέλος κάθισα και διάβασα
τα μηνύματα και γράφω τώρα για ενημέρωση των σελίδων μου ακούγοντας τραγούδια και
μουσική. Όμορφη είναι η βραδιά με αρκετή δροσιά και συννεφιά. Στο σπίτι πέρασα και αυτή
την βραδιά, την πρώτη βραδιά του καλοκαιριού. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Σε λίγο Σάββατο ξημερώνει, το πρώτο Σάββατο του καλοκαιριού.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.......

No comments:

Post a Comment