Tuesday, June 18, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό στην καινούργια βδομάδα του καλοκαιριού.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα. Δευτέρα σήμερα και καινούργια βδομάδα
καλοκαιρινή με λιακάδα και αρκετή ζέστη από το πρωί. Τα καναρίνια κελαηδούν και
τα δυο από νωρίς τι πρωινό. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή του
ήλιου και της μέρας. Ζέστη θα κάνει σήμερα αρκετή. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή.
Καπέλο και γυαλιά αν βγεις για βόλτα και για τις δουλειές τις καθημερινές. Έπλυνα τα
δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Τακτοποίησα τα
καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι και τακτοποίησα την κουζίνα γιατί έχω σήμερα να
κάνω μαγείρεμα. Το μενού έχει φασολάκια φρέσκα, με πατάτες, καρότα, κολοκύθια
κρεμμύδι, φρέσκες ντομάτες, μαϊντανό και μυρωδικά από τις γλάστρες μου. Οκτώ η ώρα
και χάπια πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής. Συμμάζεψα το σπίτι και έκανα προετοιμασία
για το μαγείρεμα. Ήπια δυο γουλιές καφέ και άρχισα το μαγείρεμα λίγο μετά τις δέκα.
Το μαγείρεμα θα τελειώσει γύρω στις 12, γιατί πάντα μαγειρεύω σιγά, σε μέτρια φωτιά.
Λίγο πριν τις 12 μαγείρεμα τέλος. Τα φασολάκια έγιναν νόστιμα και καλό ψημένα.
Ζέστη σήμερα αρκετή, καλοκαιρινή, για μπάνιο και δροσιά. Θα βγω μια βόλτα να πάω
για να ψωνίσω από το μανάβικο, για τα καναρίνια λίγο μπρόκολο και ένα μαρούλι για να
τα έχω στο ψυγείο, για τις επόμενες μέρες. Βγήκα, αλλά δεν πήγα βόλτα για πλατεία γιατί
έχει ζέστη πολύ και πρέπει να προσέχω την ζέστη και τον ήλιο. Ψώνισα αυτά που ήθελα
και μετά από μια μικρή βόλτα, από πεζοδρόμιο μεριά, επέστρεψα σπίτι. Ήπια λίγο κρύο
νερό και δυο γουλιές καφέ και κάθισα για ενημέρωση από το Ίντερνετ για την επικαιρότητα
τα μηνύματα και ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις δυο ετοίμασα
ένα πιάτο φασολάκια, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί, ένα ποτήρι κρασί και έφαγα μια χαρά.
Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για
ανάπαυση μεσημεριανή. Ζέστη σήμερα και στο σπίτι που πάντα είναι δροσερό, γιατί είναι
διαμπερές και πάντα έχει αρκετή δροσιά. Ακόμα δεν έβαλα κλιματιστικό για περισσότερη
δροσιά. Πάντως ξεκουράστηκα μια χαρά. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, μετά τα μεσημεριανά. Τα καναρίνια
κελαηδούν μια χαρά και τα δυο και μου κρατούν συντροφιά την ώρα που πίνω τον καφέ μου
τον απογευματινό. Ζέστη αρκετή και άπνοια λίγο πρι δύση ο ήλιος και η μέρα. Πότισα τις
γλάστρες μου και στα δυο μπαλκόνια και περιμένω λιγάκι να δροσίσει. Οκτώ η ώρα και
χάπια βραδινά. Άπνοια και μπονάτσα και ζέστη αρκετή. Μετά τις εννιά θα βγω μια βόλτα
μέχρι πλατεία που θα δροσίσει. Λίγο μετά τις δέκα βγήκα μια βόλτα μήπως και δροσίσει
αλλά τίποτα και στην πλατεία που ήταν γεμάτη κόσμο που πήγε σαν και μένα για να πάρει
λίγες ανάσες δροσιάς. Καλά ήτανε στην πλατεία, αλλά άπνοια και ζέστη. Έμεινα πλατεία
μέχρι λίγο μετά τις έντεκα και επέστρεψα σπίτι από πεζοδρόμιο σιγά σιγά για να συνεχίσω
την βραδιά. Έκανα έναν καφέ κρύο, έφαγα λίγα κομμάτια πεπόνι δροσερό και κάθισα για
να διαβάσω την επικαιρότητα στο Ίντερνετ και να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου.
Έτσι πέρασε και η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρω'ι.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα.....

No comments:

Post a Comment