Monday, September 9, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλή Κυριακή του Σεπτέμβρη με δροσιά Φθινοπωρινή, αυθεντική.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φθινόπωρου με μπονάτσα και δροσιά πραγματική.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας. Έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα λίγο δροσερό νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Πολύ όμορφο το πρωινό, δροσερό, με καθαρό τον Αττικό ουρανό και
μπονάτσα του Φθινόπωρου. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια όπως κάθε
πρωινό που με περίμεναν υπομονετικά. Είναι και τα δυο η καλύτερη καθημερινή παρέα όσο στο
σπίτι βρίσκομαι. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια, ήπια ένα ποτήρι γάλα
δροσερό, φρέσκο και έφαγα και ένα ακτινίδιο για πρωινό και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό.
Τακτοποίησα την κουζίνα, συμμάζεψα και σκούπισα το σπίτι με την ηλεκτρική σκούπα και σφουγγάρισα τα μπαλκόνια για να είναι καθαρά. Μισή ώρα μετά τις εννιά, ακούω και γράφω
μουσική και τραγούδια από τις μουσικές σελίδες. Κυριακή σήμερα και μπασκετική. Παίζουμε
το απόγευμα με την Ιταλία για την πρωτιά στον όμιλό μας. Δύσκολο παιχνίδι, χρειάζεται μεγάλη
προσοχή, καλή άμυνα και όσο δυνατόν πιο λίγα λάθη. Δέκα η ώρα και παρέα με τον καφέ και την
δροσιά την Κυριακάτικη διαβάζω την επικαιρότητα, πολιτική, κοινωνική, αθλητική, τα μηνύματα
και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ ακούγοντας μουσική και τραγούδια.
Όμορφη δροσιά εξακολουθεί να έχει και σήμερα λίγο πριν το μεσημέρι. Δώδεκα η ώρα και έριξα
μια ματιά στα καναρίνια. Τους άλλαξα το πόσιμο νερό και τους έβαλα από ένα φύλλο μαρούλι.
Έριξα από λίγο νερό σε όλες τις γλάστρες γιατί σήμερα έχει αρκετή δροσιά και λίγο μετά τις 12
βγήκα για την Κυριακάτικη πρωινή βόλτα. Όσο πλησιάζει μεσημέρι όλο και πιο πολύ η μέρα
ζεσταίνει. Αλλά εξακολουθεί και έχει σχετική δροσιά και συννεφιά στα βόρεια. Από πεζοδρόμιο
μεριά και από την σκιά πήγα την βόλτα μου. Αρκετός κόσμος από και προς την πλατεία. Τα καφέ
στο μεγάλο δρόμο με αρκετό κόσμο. Στην πλατεία όλα γεμάτα. Έκανα την βόλτα μου και κατά
τις δυο επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο φασολάκια, σαλάτα με
λίγο τυρί φέτα, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά και
τακτοποίησα την κουζίνα. Ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και
πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου,
ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και παρέα με τον καφέ μου κάθισα στο κομπιούτερ και έριξα
μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου
των καθημερινών. Λίγο πριν τις επτά παρακολουθώ τον αγώνα μπάσκετ από το Ευρωμπάσκετ
που γίνεται στη Σλοβενία. Πρώτο ημίχρονο Ιταλία – Ελλάδα 36-38. καλά πάμε μέχρι τώρα.
Παίζουν οι δυο καλύτερες ομάδες του ομίλου. Καλή συνέχεια. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Ο ήλιος και η μέρα πάνε προς τη δύση. Αρχίζει σιγά σιγά να σκοτεινιάζει. Η μέρα όλο και μικραίνει
σιγά σιγά καθημερινά. Σήμερα δεν θα βγω νωρίς, θα βγω μόλις τελειώσει το παιχνίδι. Το παιχνίδι
τέλειωσε με νικήτρια την Ιταλία. Τελικό σκορ Ιταλία – Ελλάδα 81-72. και η ήττα είναι μέσα στο
παιχνίδι. Καλή συνέχεια για την Εθνική μας. Δέκα η ώρα και βγήκα τη βόλτα μου την βραδινή
από πεζοδρόμιο μεριά, του μεγάλο δρόμου, προς την πλατεία. Τα μαγαζιά της νύχτας στο μεγάλο
δρόμο με αρκετό κόσμο. Η πλατεία πολύ κόσμο παντού. Όλα γεμάτα. Δύσκολα βρίσκεις να καθίσεις. Που τα βρίσκουν τα λεφτά όλοι αυτοί, που γεμίζουν την πλατεία, αυτό είναι ένα θέμα.
Έκανα τη βόλτα μου στην όμορφη πλατεία παρέα με την βραδινή βραδιά και στις έντεκα η ώρα
επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Πολύ όμορφη η σημερινή Κυριακάτικη βραδιά.
Επιστροφή σπίτι, πήρα μια πορτοκαλάδα ΕΨΑ δροσερή από το ψυγείο και κάθισα και διαβάζω
τα μηνύματα, την επικαιρότητα και ενημερώνω τις σελίδες μου στο Ίντερνετ. Όμορφα πέρασε
η σημερινή Κυριακάτικη μέρα και η βραδιά με πραγματική Φθινοπωρινή δροσιά. Αύριο πάλι
θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη παρέα
με την δροσιά του Φθινόπωρου.....

No comments:

Post a Comment