Friday, September 20, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......



Καλημέρα.....καλό πρωινό στην Πέμπτη, παρέα με δροσιά φθινοπωρινή από το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη.
Νωρίς και σήμερα ξύπνησα, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας. Έπλυνα τα δόντια
μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό
μέτριο. Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό. Αυτά με περίμεναν και τα δυο. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα κριτσίνια και
ήπια μια κούπα γάλα φρέσκο, δροσερό, για πρωινό. Πότισα τις γλάστρες στα μπαλκόνια, σκούπισα τα δυο μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Έβαλα από λίγο μπρόκολο
στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές. Λίγο μετά τις
δέκα άνοιξα το κομπιούτερ και κάθισα παρέα με τον καφέ, διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα
και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Έντεκα η ώρα και πετάχτηκα και πήρα δυο
γιαούρτια, αγελάδας, για να έχω το βράδυ που τρώω ένα μαζί με κομμάτια δροσερό πεπόνι.
Επέστρεψα σπίτι και συνέχισα το πρωινό, με διάβασμα, γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων μου.
Δώδεκα η ώρα και έτοιμος να βγω να πάω μέχρι πλατεία. Βγήκα λίγο μετά τις δώδεκα και από
πεζοδρόμιο μεριά, από την σκιά πήγα πλατεία. Όμορφη η μέρα σήμερα, με δροσιά Φθινοπωρινή.
Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία. Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο με πολύ λίγο κόσμο. Η πλατεία
όπως πάντα και σήμερα είχε αρκετό κόσμο. Τόσο για βόλτα, όσο και για καφέ. Έκανα τη βόλτα μου κάθισα λίγο πλατεία, πέρασα από τον Βενέτη, που είχε αρκετό κόσμο, όπως κάθε ημέρα,
ψώνισα λίγο ψωμί και κάτι άλλο που μου άρεσε και επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό.
Ετοίμασα ένα πιάτο ρεβίθια, τα τελευταία, σαλάτα αμπελοφάσουλα με σκορδάκι, λίγο τυρί.
Φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα
την κουζίνα. Ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από
ένα φύλλο, τρυφερό από μαρούλι και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Σήμερα έφαγα νωρίς
γιατί θα φύγω πριν τις έξη να πάω στον γιατρό μου, τον ουρολόγο, που έχουμε ραντεβού για να με
δει και να μου κάνει την ένεση, που κάνω κάθε τρεις μήνες για τον καρκίνο στον προστάτη.
Πέντε η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ντύθηκα, ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά και λίγο πριν τις έξη έφυγα και με το Τραμ, το Μετρό και τον Ηλεκτρικό πήγα
μέχρι την Νέα Ιωνία που εκεί είναι το ιατρείο. Ραντεβού είχα στις επτά η ώρα. Μου έκανε την ένεση, εξέταση στον προστάτη και τα νεφρά με τρίπλεξ, μου έγραψε να πάρω καινούργια ένεση
για να κάνω σε τρεις μήνες πάλι και χάπια για τον προστάτη, τέλειωσα στα γρήγορα, μου είπε ότι
όλα είναι καλά και επέστρεψα σπίτι με τον ίδιο τρόπο. Ηλεκτρικό, Μετρό και Τραμ. Ραντεβού
σε τρεις μήνες. Το πρώτο 15πενθήμερο του Δεκέμβρη. Μακάρι να πάνε όλα καλά μέχρι το τέλος.
Επιστροφή στο σπίτι λίγο μετά τις οκτώ και μισή, ήπια τα χάπια μου τα βραδινά, έριξα μια ματιά
στα καναρίνια και στο σπίτι και βγήκα λίγο πριν τις δέκα για τι βόλτα μου την βραδινή. Όμορφη
η βραδιά με αρκετή δροσιά, καθαρό τον Αττικό ουρανό και φεγγαράδα μοναδική, Πανσέληνος
σήμερα. Η πρώτη Πανσέληνος του Φθινόπωρου και όλα πολύ όμορφα. Αρκετός κόσμος στην
πλατεία, για βόλτα, καφέ, ποτάκι, παγωτό και ποτάκι. Έκανα τι βόλτα μου, κάθισα και έφαγα
το παγωτό μου, ήπια ένα ποτήρι νερό και έντεκα η ώρα επέστρεψα σπίτι. Έφαγα ένα γιαούρτη
με πεπόνι και κάθισα παρέα με τον καφέ και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών. Διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του
Σεπτέμβρη. Πριν πάω για ύπνο ετοίμασα το κρέας για το αυριανό μαγείρεμα και το έβαλα στο
ψυγείο για να είναι έτοιμο το πρωί. Όλα τ άλλα θα τα ετοιμάσω αύριο με την ησυχία μου.
Το μενού έχει χοιρινό κρασάτο με μανιτάρια και πιπεριές.....

No comments:

Post a Comment