Monday, September 2, 2013

Τα καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής, της πρώτης Κυριακής του Φθινόπωρου.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα, την πρώτη του Σεπτέμβρη. Καλό φθινόπωρο.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, το πρώτο πρωινό του Φθινόπωρου με δροσιά αρκετή.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Όμορφη δροσιά έχει σήμερα, παρέα με αεράκι δροσερό.
Σεπτέμβρης ο καλύτερός μου μήνας για διακοπές και φωτογράφιση στα νησιά. Ήπια λίγες
γουλιές καφέ, τακτοποίησα την κουζίνα γιατί έχω μαγείρεμα σήμερα, συμμάζεψα το σπίτι όπως
κάθε πρωινό και πότισα όλες τις γλάστρες στα μπαλκόνια μου. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά.
Σήμερα έχει πραγματική δροσιά. Κοιμήθηκα και ξύπνησα χωρίς να βάλω κλιματιστικά. Δεν
χρειάστηκε γιατί είχε δροσιά. Λίγο μετά τις εννιά ετοίμασα ότι χρειάζονται για το σημερινό
φαγητό και ξεκίνησα με το σοτάρισμα του κρεμμυδιού και 3 σκελίδων σκόρδου. Το Μενού έχει
σήμερα μακαρονάδα με κιμά με μακαρόνια Barilla ( Capellini n.1 ) και τριμμένη Παρμεζάνα.
Το μαγείρεμα συνεχίζεται σε σιγανή φωτιά, αυτό είναι το μυστικό. Στη διάρκεια του μαγειρέματος
διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και ενημερώνω τις σελίδες τις καθημερινές. Κάπου, κάπου
ρίχνω και μια ματιά στο φαγητό αν χρειάζεται κάτι. Λίγο μετά τις έντεκα έτοιμο το φαγητό. Το
δοκίμασα και είναι νόστιμος ο κιμάς και η σάλτσα. Το μεσημέρι πριν το φαγητό θα βράσω τα
μακαρόνια και καλή όρεξη. Πλησιάζει δώδεκα η ώρα και η δροσιά εξακολουθεί παρέα με το αεράκι
το δροσερό. Όμορφο το σημερινό πρωινό της Κυριακής, της πρώτης του Σεπτέμβρη και του Φθινόπωρου. Έτοιμος για να βγω την βόλτα μου την Κυριακάτικη για πλατεία, από πεζοδρόμιο
μεριά και από την σκιά. Λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία.
Αρκετός κόσμος στην πλατεία κάθεται στη σκιά και στη δροσιά. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα για
λίγο στην δροσιά της πλατείας, πήρα λίγο ψωμί από τον Βενέτη και επέστρεψα σπίτι για φαγητό
λίγο μετά της μία. Ετοίμασα και έβρασα τα μακαρόνια και ζέστανα τον κιμά και την σάλτσα.
Ετοίμασα ένα πιάτο μακαρόνια με κιμά και παρμεζάνα, δυο μελιτζάνες με ντομάτα, φρέσκο ψωμί
και ένα ποτήρι κρασί και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια
τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Σήμερα δεν χρησιμοποίησα
κλιματιστικά γιατί έχει αρκετή δροσιά, με αεράκι δροσερό. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά και
τακτοποίησα την κουζίνα. Έριξα μια ματιά στις γλάστρες στα μπαλκόνια και κάθισα παρέα με τον
καφέ μου για διάβασμα της επικαιρότητας, των μηνυμάτων και γράψιμο για ενημέρωση των
σελίδων μου στο Ίντερνετ. Έτσι πέρασα την ώρα μου μέχρι τις οκτώ που ήπια τα χάπια μου τα
βραδινά και έβαλα το κολλύριο στα μάτια μου για την εσωτερική πίεση των ματιών. Μετά τις οκτώ
άκουσα και έγραψα τραγούδια και μουσική από τις μουσικές σελίδες. Κάπου κάπου έριχνα ματιές
στα αθλητικά. Λίγο πριν τις δέκα βγήκα για να πάω τη βόλτα μου την βραδινή μέχρι πλατεία από
πεζοδρόμιο μεριά. Όμορφη και δροσερή η σημερινή βραδιά. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία
σήμερα το βράδυ. Η πλατεία πάντα όμορφη και σήμερα γεμάτη από κόσμο που κάνει τη βόλτα του
και κάθεται στην πλατεία και τα μαγαζιά της νύχτας, κυρίως νέα παιδιά με τις παρέες τους. Έκανα
τη βόλτα μου, κάθισα στην πλατεία που σήμερα έχει αρκετή δροσιά η βραδιά και λίγο μετά τις
έντεκα επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Έκανα ένα καφέ δροσερό Jacombs για να πιω
και κάθισα στο κομπιούτερ για να ενημερωθώ για την επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και
έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα.....

No comments:

Post a Comment