Wednesday, September 18, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης δροσερό και φθινοπωρινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη με δροσιά αρκετή από το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας, παρέα
με την Φθινοπωρινή δροσιά. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα
τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο όπως κάθε πρωινό. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και
τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν και τα δυο. Πότισα όλες τις γλάστρες στα μπαλκόνια
και σκούπισα για να είναι καθαρά. Συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Οκτώ η ώρα
και χάπια πρωινά. Έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα παξιμάδια και ήπια μια κούπα γάλα φρέσκο, δροσερό.
Ετοίμασα το πλυντήριο για να κάνω μια πλύση, άνοιξα το κομπιούτερ και έριξα μια ματιά στην
επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα. Έβαλα το πλυντήριο σε λειτουργία και βγήκα στα γρήγορα
και πήγα στο μανάβικο της γειτονιάς και ψώνισα ένα πεπόνι μικρό για μένα και ένα δροσερό
μαρούλι για τα καναρίνια. Επέστρεψα σπίτι, έκοψα το πεπόνι σε μικρά κομμάτια και το έβαλα
στο ψυγείο για να δροσίσει. Έβαλα για βράσιμο 6 αυγά να γίνουν σφιχτά γιατί τρώω μόνο το
ασπράδι και κάθισα για διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Έντεκα η ώρα και πολύ όμορφη δροσιά έχει και έξω και στο σπίτι.
Καθαρός ο Αττικός ουρανός, ηλιοφάνεια και δροσερό αεράκι στην Αττική Γη. Λίγο μετά τις έντεκα
τέλος με την πλύση. Άπλωσα τα ρούχα στην απλώστρα και τα έβγαλα στη βεράντα, στον ήλιο, για
να στεγνώσουν. Λίγο μετά τις 12 βγήκα για να πάω μια βόλτα πλατεία παρέα με την όμορφη δροσιά, από πεζοδρόμιο μεριά. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία, από πεζοδρόμιο μεριά του
μεγάλου δρόμου. Τα καφέ με λίγο κόσμο, ακόμα και στην πλατεία. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα
λίγο στην πλατεία που σήμερα έχει λίγο κόσμο, αλλά δροσιά και ησυχία. Ψώνισα από τον Βενέτη
που πάντα έχει κόσμο και σιγά, σιγά επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα
πιάτο ρεβίθια, σαλάτα με τυρί και λίγες ελιές, ένα αυγό βραστό, σφιχτό, μόνο το ασπράδι, φρέσκο
ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα
ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ξεκούραση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά, έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα και έριξα μια ματιά στα
καναρίνια. Τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από ένα φύλλο
τρυφερό μαρουλιού για φρέσκο φαγητό. Επτά η ώρα και πολύ όμορφη δροσιά, με καθαρό τον Αττικό ουρανό και φεγγαράδα. Με τον καφέ μου κάθισα και διαβάζω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω στο Ίντερνετ για ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και κάθισα παρέα με το πληκτρολόγιο του κομπιούτερ και συνεχίζω το γράψιμο για ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα και νύχτωσε κανονικά. Κάθε μέρα μικραίνει η μέρα. Ο ήλιος και η μέρα έδυσαν μισή ώρα
μετά τις επτά. Ανέτειλαν στο άλλο ημισφαίριο, το ημισφαίριο του Νοτιά, που άρχισε η σαιζόν
τις Άνοιξης. Υπέροχα τα έχει φροντίσει όλα ο δημιουργός. Σήμερα είναι βραδιά ποδοσφαιρική.
Αρχίζει απόψε το Τσάμπιονς Λιγκ. Παίζει και ο Ολυμπιακός, εδώ, στο Γ. Καραϊσκάκης 21.45.
Θα βγω πιο νωρίς προς πλατεία να πάω στο καφέ που πίνω καφέ να το δω, γιατί εγώ δεν έχω
NOVA, κανάλι συνδρομητικό. Δεν πειράζει, όμορφα είναι και στο καφέ, αλλάζω και παραστάσεις.
Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Λίγος κόσμος κυκλοφορεί, όλοι κάπου βλέπουν
το Τσάμπιονς Λιγκ. Κάθισα και εγώ στο καφέ να παρακολουθήσω το παιχνίδι. Όλα καλά μέχρι που
τέλειωσε το ημίχρονο 1-1. Άρχισε το δεύτερο ημίχρονο και χάλια ο Ολυμπιακός. Κατέρρευσε και
ηττήθηκε από την Παρί σεν Ζερμέν. Τελικό σκορ Ολυμπιακός – Παρί σεν Ζερμέν 1-4. Επέστρεψα
σπίτι, έφτιαξα ένα καφέ δροσερό και κάθισα να διαβάσω την επικαιρότητα και να ενημερώσω τις
σελίδες μου τις καθημερινές. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς
το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη.....

No comments:

Post a Comment