Sunday, September 29, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου, του τελευταίου του Σεπτέμβρη του Φθινοπωρινού.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φθινόπωρου με δροσιά πραγματική.
Λίγο πριν τις οκτώ ξύπνησα και σήμερα. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά για
καλή ποιότητα ζωής. Είπα μια καλημέρα στα καναρίνια, που με περίμεναν και τα τακτοποίησα
όπως κάθε πρωινό. Πότισα τις γλάστρες με λίγο νερό, γιατί τώρα Φθινοπώριασε και δεν χρειάζεται
πολύ νερό. Σκούπισα τα μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι, τακτοποίησα την κουζίνα και ετοίμασα
για το σημερινό μαγείρεμα. Το μενού έχει μακαρονάδα με λουκάνικα χωριάτικα. Το μεσημέρι
πριν το φαγητό θα βράσω τα μακαρόνια, Barilla No3. Δέκα η ώρα αρχή μαγειρέματος με σοτάρισμα κρεμμυδιών και μιας πιπεριάς πράσινης. Μετά από λίγα λεπτά ακολουθούν σιγά σιγά
όλα τ άλλα που χρειάζονται, για να γίνει όμορφη και νόστιμη η σάλτσα με τα λουκάνικα, με σιγανό
μαγείρεμα. Λίγο πριν τις δώδεκα έτοιμα τα λουκάνικα για την μακαρονάδα την μεσημεριανή με
παρμεζάνα και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Λίγο μετά τις δώδεκα έτοιμος για να βγω να πάω τι
βόλτα μου μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Στη διάρκεια του μαγειρέματος, διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου. Βγήκα μετά τις δώδεκα και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα προς πλατεία,
από σκιά μεριά. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία. Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο με λίγο
κόσμο, Σάββατο μεσημέρι. Στην πλατεία πολύς κόσμος, κάθεται και κάνει τι βόλτα του. Όμορφη
η σημερινή μέρα με δροσιά Φθινοπωρινή. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία και λίγο
μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Έβρασα τα μακαρόνια στα γρήγορα,
Barilla No.3, αυτά χρειάζονται πέντε λεπτά για βράσιμο, από την ώρα που αρχίζει το νερό να
βράζει. Ετοίμασα ένα πιάτο μακαρόνια με λουκάνικα και παρμεζάνα από πάνω, σαλάτα με λίγο
τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια
μου τα απογευματινά, έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού, τρυφερό, στα καναρίνια και τους άλλαξα
το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό. Πριν τις επτά κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα, γιατί
έχουμε ραγδαίες εξελίξεις με την Χρυσή Αυγή, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και έγραψα για
ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Οκτώ η ώρα χάπια βραδινά και σκοτείνιασε κανονικά.
Η μέρα σιγά σιγά όλο και συνεχίζει να μικραίνει. Έτοιμος να βγω να πάω μια βόλτα μέχρι τους
δικούς μου για να δω. Πήγα, κάθισα, ήπια ένα καφέ, τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά και λίγο μετά
τις εννιά επέστρεψα σπίτι για να περάσω την βραδιά. Επιστροφή σπίτι, έφαγα ένα γιαούρτη με
ρόγες δροσερές σταφυλιού, πήρα τον καφέ μου και κάθισα να δω τα νέα στην τηλεόραση
του ΣΚΑΪ. Μετά τις δέκα έκανα έναν καφέ δροσερό και κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα για
τις εξελίξεις με την Χρυσή Αυγή, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των
σελίδων μου στο Ίντερνετ. Σήμερα το βράδυ δεν βγήκα για βόλτα προς πλατεία, κάθισα σπίτι που
είχε ησυχία και όμορφη δροσιά και πέρασα την βραδιά, γράφοντας, διαβάζοντας και ακούγοντας
μουσική και τραγούδια. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από
νωρίς το πρωινό. Καλά ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη.....

No comments:

Post a Comment