Sunday, September 1, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου του τελευταίου του καλοκαιριού.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα την τελευταία του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, παρέα με δροσιά σχετική. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω και σταμάτησα τα κλιματιστικά.
Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει φρέσκος πρωινός αέρας και ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του
σπιτιού. Ήπια δυο γουλιές καφέ, τακτοποίησα την κουζίνα και συμμάζεψα το σπίτι, σκούπισα
τα μπαλκόνια και πότισα όλες τις γλάστρες. Μάζεψα τα ρούχα από την απλώστρα τα δίπλωσα
και τα τακτοποίησα στη θέση τους. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα παξιμάδια του
λαδιού και ήπια ένα ποτήρι γάλα φρέσκο δροσερό για πρωινό. Όμορφο είναι το Σαββατιάτικο
πρωινό με αρκετή δροσιά πρωινή και ελαφρύ δροσερό αεράκι. Σήμερα είναι για παραλία για
καφεδάκι και μπάνιο με δροσιά πρωινή. Είναι όμορφο το καλοκαίρι, μόνο που τέλειωσε και
φεύγει. Πηγαίνει στο άλλο ημισφαίριο, το ημισφαίριο του νοτιά. Καλό Φθινόπωρο σε μας. Λίγο
πριν τις δώδεκα πήγα με τους δικούς μου σε κάτι βαφτίσια φίλων μας στον Άλιμο. Όμορφα ήταν.
Είδα και όλους τους γνωστούς και στις μία επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Ζέστη
και σήμερα το μεσημέρι μετά τις δυο η ώρα. Έβαλα τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι.
Ετοίμασα ένα πιάτο φαγητό, σαλάτα με τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα
μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και
πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια
τα χάπια μου τα απογευματινά, σταμάτησα τα κλιματιστικά και έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά.
Ήπια δυο γουλιές καφέ, διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των
σελίδων μου στο Ίντερνετ. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ο ήλιος και η μέρα πήγαν στη δύση.
Σιγά, σιγά άρχισε να βραδιάζει και να δροσίζει. Λίγο μετά τις οκτώ βγήκα και πήγα μια βόλτα για
λίγο να πω μια καλησπέρα στους δικούς μου. Πέρασα ήπια ένα καφέ, τα είπαμε λιγάκι, τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα και επέστρεψα σπίτι για αφήσω ένα μπουκάλι τσίπουρο
που μου έδωσαν και να δω αν όλα είναι στο σπίτι εν τάξει. Δέκα η ώρα βγήκα και από πεζοδρόμιο
μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα μέχρι πλατεία για την βόλτα μου την βραδινή. Πολύς κόσμος και
σήμερα στην πλατεία. Όλα γεμάτα. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία μια που έχει καλή
δροσιά και έντεκα η ώρα επέστρεψα σπίτι για συνέχεια του Σαββατόβραδου. Πήρα μια λεμονάδα
δροσερή από το ψυγείο ΕΨΑ και κάθισα διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και ενημέρωσα
τις σελίδες μου τις καθημερινές. Δροσιά έχει σήμερα αρκετή και δεν θα χρειαστούν κλιματιστικά.
Έτσι πέρασε η μέρα η σημερινή και η βραδιά η τελευταία του καλοκαιριού. Αύριο θα τα πούμε
από νωρίς το πρωινό. Σε λίγο ξημερώνει η καινούργια μέρα της καινούργιας εποχής. Κυριακή
η πρώτη του Σεπτέμβρη και η πρώτη Κυριακή του Φθινόπωρου.
Καλή ανατολή στην καινούργια εποχή.....

No comments:

Post a Comment