Thursday, September 26, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης Φθινοπωρινό και πολύ δροσερό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη. Την τελευταία Τετάρτη του μήνα.
Λίγο πριν τις οκτώ, ξύπνησα και σήμερα, γιατί αργεί να ξημερώνει. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια
δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια, που με περίμεναν, όπως κάθε πρωινό. Οκτώ η ώρα και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα υγείας. Πότισα όλες τις γλάστρες, με λίγο
νερό την κάθε μια, γιατί τώρα έφυγε το καλοκαίρι και οι ζέστες. Σκούπισα τα μπαλκόνια όπως
κάθε πρωινό, συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα, γιατί έχω μαγείρεμα σήμερα.
Το μενού έχει φακές σούπα με ντομάτες και λίγο πελτέ. Δέκα η ώρα και όλα έτοιμα για μαγείρεμα.
Καθαρισμός και ξέπλυμα τις φακής, βράσιμο σε μπόλικο νερό, σούρωμα να φύγει η κιτρινίλα και
αλλαγή νερού ζεστού, αρκετού να σκεπάζει τις φακές και έναρξη μαγειρέματος. Λίγο λάδι, ένα
κρεμμύδι ψιλοκομμένο, δυο σκελίδες σκόρδο, δυο φύλλα δάφνης από την γλάστρα μου, ντομάτες
ψιλοκομμένες, μια κουταλιά πελτέ, αλάτι και πιπέρι και καλό, σιγανό μαγείρεμα μέχρι να χυλώσουν. Στην διάρκεια του μαγειρέματος κάθομαι και διαβάζω την επικαιρότητα, τα μηνύματα
και γράφω για ενημέρωση των σελίδων στο Ίντερνετ. Κάθε τόσο σηκώνομαι και βλέπω αν όλα
είναι εντάξει στην πορεία του μαγειρέματος. Όλα πήγαν καλά μέχρι το τέλος. Δοκίμασα λίγο τις
φακές και ήταν νόστιμες και καλοψημένες. Λίγο μετά τις δώδεκα έτοιμος για να βγω, να πάω τι
βόλτα μου μέχρι πλατεία. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά, από την σκιά, του μεγάλου δρόμου,
πήγα μέχρι πλατεία. Αρκετός κόσμος σήμερα από και προς την πλατεία, έχει λαϊκή αγορά σήμερα
στην Μ. Αλεξάνδρου. Θα περάσω μια βόλτα μετά να ρίξω μια ματιά. Λίγος κόσμος σήμερα στην
πλατεία, για βόλτα και καφέ. Αρκετοί περνάνε με τα καρότσια τους που πηγαίνουν η έρχονται από
την λαϊκή αγορά, η με τσάντες στο χέρι. Τα καφέ με πολύ λίγο κόσμο και τα εμπορικά μαγαζιά
όλα άδεια, χωρίς πελατεία. Παρ όλο που έχουν καλές τιμές. Κρίση οικονομική. Ο κόσμος δεν έχει
πλέον λεφτά για έξοδα και κυρίως για ψώνια. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία και μπήκα στον Βασιλόπουλο και ψώνισα κάτι λίγα που χρειάζομαι. Ένα πακέτο σαλάτα, 6 αυγά, ένα
κουτί γάλα φρέσκο και 6 ακτινίδια. Ψώνισα, πέρασα από τον Βενέτη, πήρα λίγο ψωμί , πήγα
μέχρι την Λαϊκή, έριξα μια ματιά, πήρα λίγες ντομάτες και ένα τσαμπί μεγάλο σταφύλια και σιγά
σιγά επέστρεψα σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Η ώρα πήγε λίγο πριν τις δυο. Τακτοποίησα τα
ψώνια και ετοίμασα για φαγητό. Ένα πιάτο φακές, με λίγο ξύδι, σαλάτα με τυρί και ελιές, φρέσκο
ψωμί και ένα ποτήρι κρασί κόκκινο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την
κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα
φύλλο, τρυφερό μαρουλιού και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Όμορφη δροσιά έχει και σήμερα.
Έγερση λίγο πριν τις έξη. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά,
έπλυνα τα πιατικά και ήπια δυο γουλιές καφέ. Κάθισα στο κομπιούτερ και έριξα μια ματιά στην
επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Λίγο μετά
τις επτά και ο ήλιος και η μέρα πάνε προς την δύση. Σε λίγο θα αρχίσει να νυχτώνει. Μπονάτσα,
δροσιά και καθαρός ο Αττικός Ουρανός. Ετοίμασα λίγες φακές να πάω στους δικούς μου, που τους
αρέσουν, στις οκτώ που θα βγω να πάω να τους δω και συνεχίζω στο Ίντερνετ να γράφω για
ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Νύχτωσε κανονικά και είμαι έτοιμος
για να βγω, να πάω μέχρι τους δικούς μου να δω. Πήρα τις φακές που είχα έτοιμες και πήγα σιγά
σιγά μέχρι τους δικούς μου. Κάθισα, τα είπαμε τα καθημερινά, ήπια ένα καφέ, τους έδωσα τις φακές και λίγο μετά τις εννιά έφυγα και επέστρεψα σπίτι για να δω αν όλα είναι εν τάξει. Έριξα μια
ματιά στο σπίτι και στα καναρίνια και βγήκα να πάω την βόλτα μου την βραδινή προς πλατεία.
Όμορφη η βραδιά Φθινοπωρινή και αρκετά ζεστή για την εποχή. Λίγος κόσμος στην πλατεία και
στα μαγαζιά τις νύχτας. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία και επέστρεψα σπίτι λίγο πριν
τις έντεκα. Έφαγα ένα γιαούρτη με λίγες ρόγες δροσερές σταφυλιού και με τον καφέ μου κάθισα
να διαβάσω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και να ενημερώσω τις σελίδες μου στο Ίντερνετ.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη......


No comments:

Post a Comment