Sunday, September 8, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό Σάββατο δροσερό του Σεπτέμβρη με Φθινοπωρινή συννεφιά.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του δροσερού Σεπτέμβρη με δροσιά Φθινοπωρινή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπο μου
και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Αυτόν πίνω, παρ όλο που δεν
καπνίζω. Τακτοποίησα τα καναρίνια μου όπως κάθε πρωινό, πότισα όλες τις γλάστρες με λίγο
νερό γιατί τώρα δεν έχει ζέστη πολύ, σκούπισα τα μπαλκόνια και συμμάζεψα το σπίτι. Οκτώ η ώρα
και χάπια πρωινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα την κουζίνα γιατί σήμερα έχω να
μαγειρέψω. Φασολάκια με λίγες πατάτες, δυο κολοκυθάκια και δυο καρότα με φρέσκες ντομάτες
στον τρίφτη. Ετοίμασα όλα όσα χρειάζονται για το μαγείρεμα και έτοιμος πρωί πρωί για να
τελειώσω νωρίς. Στις εννιά πετάχτηκα μέχρι το μαγαζί με τα πουλιά μαζί με το ένα καναρίνι για
να του κόψουν τα νύχια και να του βάλουν λίγη αλοιφή στα πόδια. Επέστρεψα σχεδόν αμέσως, σε
λίγα λεφτά και άρχισα λίγο μετά τις εννιά και μισή το μαγείρεμα. Πρώτα το σοτάρισμα των δυο
κρεμμυδιών και στη συνέχεια ντομάτες στον τρίφτη και όλα τ άλλα. Χαμήλωμα την φωτιά για
σιγανό μαγείρεμα, αυτό είναι και το μυστικό. Γύρω στις έντεκα θα είναι έτοιμο το φαγητό. Μέχρι
τότε, απλά παρακολουθώ το ψήσιμο του φαγητού. Παρέα με τον καφέ διαβάζω την επικαιρότητα,
τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών στο Ίντερνετ. Λίγο πριν
τις έντεκα το φαγητό έτοιμο. Καλό ψημένο και νόστιμο. Έπλυνα όλα όσα χρησιμοποίησα για την
προετοιμασία του φαγητού, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια δυο γουλιές καφέ, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια και συνέχισα τη μέρα με άκουσμα και γράψιμο μουσικής και τραγουδιών από διάφορες
μουσικές σελίδες. Λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα για να πάω μια βόλτα μέχρι πλατεία. Συννεφιά
σήμερα στον Αττικό ουρανό και δροσιά καλή. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία για την
Σαββατιάτικη βόλτα μου. Πέρασα από τον Βασιλόπουλο και ψώνισα κάτι λίγα που ήθελα, κάθισα
λίγο στην πλατεία, που είχε όμορφη δροσιά και μετά τις μία και μισή επέστρεψα σπίτι σιγά, σιγά
για το μεσημεριανό φαγητό. Όμορφη δροσιά, Φθινοπωρινή, έχει σήμερα. Ετοίμασα ένα πιάτο
φασολάκια, λίγο τυρί φέτα, ένα αυγό βραστό μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί
και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου, έριξα μια
ματιά στα καναρίνια που κελαηδούσαν και τα δυο και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Όμορφη
δροσιά στο σπίτι χωρίς κλιματιστικά για τρίτη συνεχόμενη μέρα. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έφαγα λίγα κομμάτια πεπόνι
δροσερό που έχω στο ψυγείο, ήπια λίγες γουλιές καφέ Ελληνικό και κάθισα να διαβάσω την
επικαιρότητα, τα μηνύματα και να ενημερώσω τις σελίδες μου. Σήμερα βραδιά μπασκετική.
Από τη Σλοβενία συνέχεια στο Ευρωμπάσκετ. Στις δέκα η ώρα έχει Τουρκία – Ελλάδα. Παιχνίδι
δύσκολο και για τους δυο. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Απόψε έχει καλή δροσιά και δεν θα
χρειαστούν τα κλιματιστικά. Κάθισα παρέα με τον καφέ μου να γράψω λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου. Εννιά η ώρα και βγήκα νωρίς σήμερα να πάω την Σαββατιάτικη βραδινή βόλτα μέχρι
πλατεία γιατί θα δω στις δέκα το παιχνίδι Τουρκία – Ελλάδα στο μπάσκετ από τη Σλοβενία. Από
πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Αρκετός κόσμος σήμερα, Σαββατόβραδο από και προς την
πλατεία. Τα μαγαζιά της νύχτας με αρκετό κόσμο, σχεδόν, αυτά που είναι ανοιχτά. Γιατί υπάρχουν
πολλά κλειστά ακόμα. Η πλατεία γεμάτη παντού. Όλα τα μαγαζιά της νύχτας και η πλατεία. Όμορφα είναι σήμερα με την όμορφη και δροσερή βραδιά. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα λίγο στην
πλατεία και λίγο πριν τις δέκα επέστρεψα σπίτι για να παρακολουθήσω το παιχνίδι της Εθνικής .
Έφτιαξα ένα καφέ δροσερό Jacombs και έτοιμος για να παρακολουθήσω το παιχνίδι. Στο πρώτο
ημίχρονο πηγαίνει μπροστά η Εθνική μας, έχει όμως ακόμα πολύ δρόμο και δύσκολο. Αν έχουμε
λίγη τύχη και καθαρό μυαλό θα κερδίσουμε την Τουρκία. Λίγο πριν τα μεσάνυχτα τέλειωσε
το παιχνίδι με την Τουρκία. Εκπληκτική νίκη από την Ελλάδα που αγαπάμε, θρίαμβος επί της
Τουρκίας. Τελικό αποτέλεσμα Τουρκία – Ελλάδα 61-84. μπράβο στα παιδιά τα δικά μας. Αύριο
το απόγευμα παίζουμε με την Ιταλία στις 18.45. καλή επιτυχία. Έτσι η πέρασε η σημερινή μέρα και
η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη που είναι Κυριακή.....

No comments:

Post a Comment