Thursday, September 19, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης με δροσιά φθινοπωρινή.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη, δροσερή Φθινοπωρινή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας. Έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Όμορφη
δροσιά έχει σήμερα από νωρίς το ξημέρωμα. Τακτοποίησα τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό και
πότισα τις γλάστρες στα μπαλκόνια. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Η πρωινή δροσιά του
Φθινόπωρου απλώνεται παντού. Σκούπισα τα μπαλκόνια, τακτοποίησα την κουζίνα και συμμάζεψα
το σπίτι. Σκούπισα με την ηλεκτρική σκούπα σήμερα όλο το σπίτι από νωρίς που έχει καλή δροσιά.
Έβγαλα τα φίλτρα από τα κλιματιστικά και τα έπλυνα καλά. Σκούπισα καλά τα κλιματιστικά, έβαλα
στη θέση τους τα φίλτρα καθαρά και τα έκλεισα. Ήπια λίγες γουλιές καφέ, έφαγα ένα ακτινίδιο,
ήπια ένα ποτήρι γάλα και έφαγα λίγα κριτσίνια για πρωινό. Έβαλα στα καναρίνια από ένα κομμάτι
μπρόκολο και πετάχτηκα μέχρι το φούρνο να πάρω ψωμί. Επέστρεψα σπίτι λίγο μετά τις δέκα και
μισή και παρέα με τον καφέ, άνοιξα το κομπιούτερ και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα
και έγραψα στο Ίντερνετ για ενημέρωση των σελίδων μου. Δώδεκα η ώρα βγήκα να πάω μέχρι
πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά μια που έχει καλή δροσιά. Σήμερα έχουμε και λαϊκή, θα περάσω
μια βόλτα μετά. Βγήκα λίγο μετά τις δώδεκα και από πεζοδρόμιο μεριά, από την σκιά πήγα σιγά,
σιγά πλατεία. Αρκετός κόσμος σήμερα στην πλατεία κάνει τι βόλτα του και πίνει τον καφέ του.
Πέρασα από τον Βασιλόπουλο τις πλατείας και ψώνισα κάτι λίγα που χρειάζομαι για το επόμενο
φαγητό που θα φτιάξω. Κάθισα λίγο πλατεία, πέρασα από την λαϊκή αγορά, ψώνισα λίγες ντομάτες
και επέστρεψα σπίτι λίγο πριν τις δυο, για το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο ρεβίθια,
ένα κομμάτι μουσακά που είχα από χθες, λίγη σαλάτα, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά
έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και πήγα για
ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα
χάπια μου τα απογευματινά. Όμορφη δροσιά σήμερα μέχρι τώρα. Φθινοπωρινή κανονική. Με τον
καφέ μου κάθισα παρέα με το κομπιούτερ και διαβάζω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω
για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Όμορφη δροσιά έχει στο σπίτι, κάθεσαι ευχάριστα.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Νύχτωσε κανονικά από τις οκτώ. Συνεχίζω το γράψιμο και την
ενημέρωση των σελίδων μου. Θα βγω λίγο πριν τις δέκα να πάω πλατεία μια βόλτα για να δω
Τσάμπιονς Λιγκ που έχει και σήμερα. Βλέπεις δεν έχω NOVA εγώ. Λίγο πριν τις δέκα έτοιμος
και βγήκα για να πάω πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Λίγος κόσμος από και προς πλατεία από
πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Λίγος κόσμος και στα μαγαζιά τις νύχτας. Όπως και στην
πλατεία. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία και σιγά σιγά επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω
την βραδιά με γράψιμο, διάβασμα και ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Δροσιά
και σήμερα αρκετή, με καθαρό τον Αττικό ουρανό και φεγγαράδα μοναδική. Έφτιαξα ένα καφέ
δροσερό Jacombs και κάθισα διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση
των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Έτσι πέρασε και σήμερα η μέρα και βραδιά. Αύριο πάλι θα τα
πούμε από νωρίς το πρωινό. Λίγο μετά την ανατολή τις καινούργιας μέρας.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη.....

No comments:

Post a Comment