Tuesday, September 24, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Δευτέρας με δροσιά Φθινοπωρινή από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα και βδομάδα του Σεπτέμβρη.
Λίγο πριν τις οκτώ ξύπνησα σήμερα γιατί όσο περνούν οι μέρες αργεί να ξημερώνει.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα και ήπια τα χάπια τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής.
Έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα κριτσίνια, με μια κούπα γάλα φρέσκο δροσερό. Ήπια δυο γουλιές
καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια, που με περίμεναν, όπως κάθε πρωινό. Πότισα τις γλάστρες
στα μπαλκόνια. Σκούπισα τα μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα.
Δέκα η ώρα και ετοιμάστηκα για να βγω να πάω μέχρι το φαρμακείο για να πάρω τα φάρμακα
που μου έγραψε ο ουρολόγος για τον καρκίνο στον προστάτη. Δεν τα είχαν στο φαρμακείο, θα μου
τα φέρουν αύριο το πρωί. Στη επιστροφή για το σπίτι πέρασα από του φούρνο της γειτονιάς και
πήρα λίγο ψωμί. Επέστρεψα σπίτι και συνέχισα το πρωινό που και σήμερα είναι Φθινοπωρινό με
ψύχρα αρκετή από νωρίς το πρωί. Βγήκα φορώντας ζακέτα κοντομάνικη μην και κρυώσω. Παρέα
με τον καφέ μου κάθισα και γράφω στο Ίντερνετ για ενημέρωση των σελίδων μου, διάβασα τα
μηνύματα και την επικαιρότητα και μετά τις δώδεκα βγήκα για να πάω πλατεία. Από πεζοδρόμιο
μεριά και από την σκιά, πήγα πλατεία για την βόλτα μου την πρωινή. Λίγος κόσμος από και προς
πλατεία. Όλα τα καφέ και τα μαγαζιά στο μεγάλο δρόμο χωρίς κόσμο. Στην πλατεία επίσης έχει
κόσμο παντού αλλά λιγοστό στα καφέ και στα μαγαζιά τις πλατείας και στην οδό Ομήρου. Έκανα
την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία, πέρασα από του Βενέτη έριξα μια ματιά, λίγο κόσμο και εδώ
και επέστρεψα σπίτι λίγο πριν τις δυο για μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο γιουβαρλάκια
με ντομάτα και πατάτες, σαλάτα με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί κόκκινο. Έφαγα
μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα
μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, έπλυνα τα πιατικά και κάθισα με τον καφέ μου
για γράψιμο, διάβασμα τις επικαιρότητας και των μηνυμάτων παρέα με μουσική και τραγούδια.
Όμορφο το απόγευμα, άπνοια, δροσιά με καθαρό τον Αττικό Ουρανό. Λίγο μετά τις επτά και
ο ήλιος και η μέρα πάνε σιγά σιγά προς την δύση. Σε λίγο θα σκοτεινιάσει γύρω στις οκτώ.
Η μέρα όλο και μικραίνει καθημερινά σιγά σιγά. Οκτώ η ώρα και σκοτείνιασε κανονικά. Ήπια τα
χάπια μου τα βραδινά και κάθισα να ακούσω και να γράψω μουσική και τραγούδια από τις μουσικές σελίδες. Δεν βγήκα σήμερα νωρίς, θα βγω μετά, λίγο πριν τις δέκα. Στο σπίτι λοιπόν
παρέα με την ησυχία, την δροσιά γράφοντας μουσική και τραγούδια. Λίγο πριν τις δέκα, έτοιμος
να βγω, να πάω μέχρι πλατεία την βόλτα μου, από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Όμορφη
η βραδιά με δροσιά αρκετή και μπονάτσα. Με καθαρό τον Αττικό ουρανό και φεγγαράδα. Από
πεζοδρόμιο μεριά πήγα σιγά, σιγά πλατεία. Λίγος κόσμος στη διαδρομή μου μέχρι πλατεία σήμερα.
Τα μαγαζιά τις νύχτας με καφέ, φαγητό, παγωτό στο μεγάλο δρόμο σχεδόν άδεια. Κρύωσε ο καιρός
αρκετά, χρειάζεται οπωσδήποτε ζακέτα. Εγώ φόρεσα το μπουφάν με χωρίς μανίκια. Στην πλατεία
πολύ λίγος κόσμος κάθεται και κάνει βόλτα. Τα μαγαζιά τις νύχτας όλα με πολύ λίγο κόσμο.
Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία, πέρασα από τον Βενέτη και είπα μια καλησπέρα,
ψώνισα λίγα γλυκά για το σπίτι, για μένα και λίγο πριν τις έντεκα επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω
την βραδιά μου. Επιστροφή σπίτι, έφτιαξα ένα καφέ δροσερό Jacombs, έφαγα ένα γλυκάκι και παρέα με τον καφέ μου κάθισα στο Ίντερνετ και συνέχισα την βραδιά μου με διάβασμα μηνυμάτων
επικαιρότητας και ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Όμορφα πέρασε η βραδιά στην
ησυχία του σπιτιού. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί παρέα με την Φθινοπωρινή δροσιά.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη. Είναι αισθητή η αλλαγή χρωμάτων λόγω
τις αλλαγής τις εποχής.....καλό Φθινόπωρο

No comments:

Post a Comment