Wednesday, September 25, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......


Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης με Φθινοπωρινή δροσιά από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη, την τελευταία Τρίτη του Μήνα.
Λίγο πριν τις οκτώ ξύπνησα και σήμερα γιατί αργεί να ξημερώσει. Μικραίνει η μέρα καθημερινά,
σιγά, σιγά. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και οκτώ η ώρα ήπια τα
χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Έφαγα λίγα κριτσίνια, ένα ακτινίδιο και ήπια λίγο
γάλα φρέσκο δροσερό. Έφτιαξα τον καφέ μου, Ελληνικό διπλό μέτριο, ήπια δυο γουλιές και
τακτοποίησα τα καναρίνια, που με περίμεναν, όπως κάθε πρωινό. Όμορφη μέρα και σήμερα με
δροσιά Φθινοπωρινή από νωρίς το πρωί. Με άπνοια, μπονάτσα, δροσιά και καθαρό ουρανό. Μετά
τις δέκα πετάχτηκα μέχρι το φαρμακείο και πήρα τα φάρμακα τα χθεσινά, τα ουρολογικά, που μου
τα έφεραν σήμερα. Επιστροφή στο σπίτι και συνέχιση του πρωινού με διάβασμα τις επικαιρότητας,
των μηνυμάτων και γράψιμο στο Ίντερνετ για ενημέρωση των σελίδων μου. Πότισα τις γλάστρες
με από λίγο νερό, γιατί τώρα έχει όλη μέρα δροσιά και δεν χρειάζονται πολύ νερό. Σκούπισα τα
μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι, τακτοποίησα την κουζίνα και συνεχίζω την μέρα μου στο σπίτι.
Δώδεκα η ώρα και έτοιμος να βγω να πάω τι βόλτα μου μέχρι πλατεία. Βγήκα λίγο μετά τις 12
και από πεζοδρόμιο μεριά, από την σκιά πήγα πλατεία σιγά, σιγά. Λιγοστός κόσμος σήμερα από
και προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Όλα τα μαγαζιά σχεδόν άδεια και
πολλά κλειστά. Στην πλατεία επίσης πολύ λίγος κόσμος κάθεται στα μαγαζιά του καφέ και του
φαγητού. Άδεια η πλατεία για βόλτα σήμερα. Πέρασα από τον Βασιλόπουλο να ψωνίσω κάτι λίγα
που χρειάζομαι και εδώ πολύ λίγος κόσμος. Με λίγα ψώνια όλοι, όπως και εγώ. Έκανα τι βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία και στις μία και μισή επέστρεψα σπίτι για μεσημεριανό φαγητό.
Ετοίμασα ένα πιάτο φαγητό, γιουβαρλάκια με ντομάτα, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα
ποτήρι κρασί και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια
μου, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο, τρυφερό, από μαρούλι και πήγα
για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα
χάπια μου τα απογευματινά και βγήκα στο μπαλκόνι να απολαύσω την δροσιά του Σεπτέμβρη.
Τα καναρίνια τσιμπολογάν την φρέσκια τροφή τους. Παρέα με τον καφέ μου κάθισα και μπήκα
στο Ίντερνετ για διάβασμα τις επικαιρότητας, των μηνυμάτων και γράψιμο για ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Δροσιά έχει αρκετή, όσο ο ήλιος και η μέρα πάνε προς τι δύση.
Λίγο μετά τις επτά και μισή και αρχίζει να νυχτώνει. Πριν λίγο έδυσαν ο ήλιος και η μέρα.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Σε λίγο θα βγω να πάω μια βόλτα μέχρι τους δικούς μου για να δω.
Λίγο μετά τις οκτώ βγήκα φορώντας το μπουφάν χωρίς μανίκια, γιατί έχει ψύχρα αρκετή και σιγά,
σιγά πήγα στους δικούς μου. Ήπια ένα καφέ, είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα
και επέστρεψα σπίτι να δω αν όλα είναι εν τάξει. Αρκετή ψύχρα έχει σήμερα, Φθινοπώριασε για
τα καλά. Χρειάζεται καλό ντύσιμο για αποφυγή κρυολογήματος. Όλα εν τάξει στο σπίτι, έριξα μια
ματιά στα καναρίνια που έχουν καθίσει για να περάσουν την βραδιά τους. Δεν θα βγω σήμερα για
βόλτα προς πλατεία. Δεν βγήκα, έφτιαξα ένα καφέ δροσερό και κάθισα και είδα τα νέα στην
τηλεόραση του ΣΚΑΪ μέχρι λίγο μετά τις δέκα. Έφαγα ένα γιαούρτη με λίγα κομμάτια από πεπόνι
δροσερά και παρέα με τον καφέ μου, κάθισα λίγο πριν τις έντεκα και διαβάζω την επικαιρότητα,
τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Όμορφα είναι και στο
σπίτι, τώρα που Φθινοπώριασε. Ήσυχα και με ευχάριστη δροσιά. Έτσι πέρασε και σήμερα η μέρα
και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό παρέα με την Φθινοπωρινή δροσιά.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη.....

No comments:

Post a Comment