Wednesday, September 4, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης του Σεπτέμβρη. Μπήκε για καλά το Φθινόπωρο.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φθινόπωρου με δροσιά από νωρίς το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη. Έπλυνα τα δόντια
μου, έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό
διπλό μέτριο, παρέα με ένα ποτήρι δροσερό νερό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έκανα τις δουλειές
του σπιτιού πρωί πρωί πριν πιάσει η ζέστη η μεσημεριανή. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα
λίγα παξιμάδια του λαδιού, ήπια ένα ποτήρι γάλα φρέσκο δροσερό και συνέχισα τις πρωινές μου
δουλειές του σπιτιού. Πότισα όλες τις γλάστρες στις βεράντες, σκούπισα λίγο τις βεράντες για να
είναι πάντα καθαρές και τακτοποίησα το καναρίνι όπως κάθε πρωινό, που με περίμενε. Πέρασε
το καλοκαίρι και με την είσοδο του Φθινόπωρου το καναρίνι άρχισε να κελαηδάει σιγά σιγά. Είναι
πολύ όμορφη παρέα όσο βρίσκομαι στο σπίτι. Δέκα η ώρα και πετάχτηκα μέχρι τη μικροβιολόγο
και πήρα τα αποτελέσματα του INR. Καλά είναι, έτσι μου είπε η γιατρός. Στην επιστροφή για το
σπίτι, πέρασα από το ψαράδικο της γειτονιάς και πήρα λίγο γαύρο για να τον φτιάξω Μαρινάτο.
Πήρα μισό κιλό, μου τον καθάρισαν καλά, όπως πάντα, ψώνισα ένα κομμάτι μπρόκολο, ένα μαρούλι για φρέσκια τροφή για το καναρίνι από τον μανάβικο και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω
το πρωινό. Έβαλα στο καναρίνι φρέσκια τροφή, ένα κομμάτι μπρόκολο και ένα φύλλο μαρουλιού
και άρχισα την ετοιμασία που χρειάζεται ο γαύρος για να γίνει Μαρινάτος. Έπλυνα καλά τον γαύρο
τον άφησα για λίγο να στεγνώσει τον έβαλα σε ένα γυάλινο μπολ, έριξα ξύδι μέχρι να σκεπαστούν
οι γαύροι καλά, έριξα σχεδόν ένα κουτάλι χοντρό αλάτι, σκέπασα το μπολ και το έβαλα ψυγείο
όπου θα παραμείνει για 24 ώρες. Αύριο το πρωί κατά τις δέκα η συνέχεια. Παρέα με τον πρωινό
καφέ κάθισα και έριξα μια ματιά στην αθλητική επικαιρότητα, για ενημέρωση, γιατί αύριο αρχίζει
το Ευρωμπάσκετ στη Σλοβενία και παίζουμε στις 18.45 με την Σουηδία. Διάβασα τα μηνύματα
και έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών στο Ίντερνετ. Δώδεκα η ώρα
και έτοιμος να βγω να πάω μια βόλτα πλατεία μια που σήμερα έχει ωραία δροσιά. Βγήκα και από
πεζοδρόμιο μεριά, από την σκιά, με καπέλο και γυαλιά πήγα πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς
πλατεία. Τα μαγαζιά στο μεγάλο δρόμο όλα με πολύ λίγο κόσμο. Στην πλατεία όλα έχουν κόσμο,
σχεδόν γεμάτα, ο κόσμος μαζεύτηκε πια, όλοι σχεδόν επέστρεψαν στην μεγάλη πόλη. Πέρασα από
τον Βασιλόπουλο και ψώνισα λίγα που χρειάζομαι για το σπίτι, έκανα τη βόλτα μου, κάθισα λίγο
πλατεία, ψώνισα λίγα κριτσίνια από τον Βενέτη και επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό.
Στην επιστροφή πέρασα από εκεί που παίρνω τα καναρίνια και πήρα ένα ακόμη καναρίνι για να έχει συντροφιά αυτό που έχω στο σπίτι. Τώρα έχω πάλι δυο για παρέα. Επέτρεψα σπίτι λίγο πριν
τις δυο, τακτοποίησα αυτά που ψώνισα, έβαλα στο κλουβί του, που το είχα έτοιμο, το καινούργιο
καναρίνι, του έβαλα δροσερό νερό, τροφή σπόρους, φρέσκια τροφή , μπρόκολο και μαρούλι και
το τοποθέτησα στη βεράντα, που είναι και το άλλο καναρίνι, την απάνεμη και σκιερή, κοντά στο άλλο καναρίνι, έξω από την πόρτα της κουζίνας, δίπλα από το παράθυρο του γραφείου μου. Τώρα
και τα δυο έχουν παρέα και συντροφιά, τιτιβίζουν και κελαηδούν και τα δυο. Η ώρα πήγε δυο και
μισή, ετοίμασα ένα πιάτο μακαρόνια με κιμά και παρμεζάνα, σαλάτα, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
κρασί και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα
μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα
και έγερση. Έριξα λίγο δροσερό νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά,
έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά και έριξα μια ματιά στα καναρίνια που κελαηδάνε και τα δυο.
Τους άλλαξα το πόσιμο νερό και κάθισα για διάβασμα της επικαιρότητας, των μηνυμάτων και
γράψιμο για ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Σήμερα είχε δροσιά
όλη μέρα. Δεύτερη μέρα χωρίς κλιματιστικά. Λίγο μετά τις εννιά και μισή βγήκα για μια βόλτα
κοντινή. Όμορφη η βραδιά και με δροσιά αρκετή. Επέστρεψα λίγο μετά τις δέκα σπίτι. Πήρα μια
λεμονάδα ΕΨΑ από το ψυγείο και κάθισα για να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου.
Έτσι πέρασα τη σημερινή μέρα και την βραδιά 3 του Σεπτέμβρη. Αύριο πάλι θα τα πούμε από
νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη.....

No comments:

Post a Comment