Thursday, September 5, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης δροσερό και Φθινοπωρινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό δροσερό στο
πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό, διπλό μέτριο. Τακτοποίησα τα
καναρίνια μου, όπως κάθε πρωινό και συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού τις καθημερινές. Οκτώ
η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια, ένα ακτινίδιο και ήπια ένα ποτήρι γάλα φρέσκο
δροσερό. Τέλειωσα την τακτοποίηση τις κουζίνας και το συμμάζεμα του σπιτιού. Πότισα όλες τις
γλάστρες στα μπαλκόνια και λίγο μετά τις εννιά βγήκα και πήγα μέχρι το φαρμακείο για να πάρω
τα φάρμακα του Σεπτέμβρη. Στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα από τον φούρνο και πήρα λίγο
ψωμί και δυο μουσταλευριές. Επέστρεψα σπίτι τακτοποίησα τα φάρμακα και τα ψώνια και βγήκα
και πήγα μέχρι τον Σκλαβενίτη για να ψωνίσω κάτι λίγα που χρειάζομαι για το σπίτι. Ψώνισα αυτά
που χρειαζόμουν και επέστρεψα σπίτι και τακτοποίησα τα ψώνια. Το πρωινό σήμερα είναι με καλή
δροσιά φθινοπωρινή. Λίγο πριν τις έντεκα έβγαλα τους γαύρους από το ψυγείο, τους μαρινάτους,
τους ξέπλυνα καλά από το αλάτι και το ξύδι, τους στέγνωσα επίσης καλά, τους έβαλα στο μπολ
το γυάλινο, έβαλα ηλιέλαιο μέχρι να σκεπαστούν οι γαύροι και έκοψα δυο σκελίδες σκόρδα και
λίγο μαϊντανό, σκέπασα το μπολ και το έβαλα στο ψυγείο. Έτοιμος ο μαρινάτος γαύρος για ένα
καλό μεζέ με ένα σφηνάκι τσίπουρο. Μεσημέρι σχεδόν και έτοιμος να βγω μια βόλτα μέχρι την
πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά. Τετάρτη σήμερα, ημέρα λαϊκής αγοράς. Θα
περάσω μετά να ρίξω μια ματιά. Βγήκα και περνώντας από εκεί που παίρνω τροφές και ότι
χρειάζομαι για τα καναρίνια, άφησα με το κλουβί το ένα καναρίνι να του κόψουν τα νύχια.
Θα το πάρω όταν επιστρέψω από την πλατεία για το σπίτι. Πήγα στην πλατεία, έκανα την βόλτα μου, μια που είχε καλή δροσιά, κάθισα λίγο στην πλατεία, πέρασα μια βόλτα από την λαϊκή, έριξα
μια ματιά και επέστρεψα σπίτι δύο η ώρα. Πριν την επιστροφή πέρασα από το Pet Shope και πήρα
το καναρίνι που είχα αφήσει να του κόψουν τα νύχια και επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό
φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο μακαρόνια με κιμά, με παρμεζάνα, σαλάτα με λίγο τυρί, ένα αυγό
βραστό , μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά
τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και
πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση. Έξη η ώρα και έγερση, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και
ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά και ετοιμάστηκα να δω το
παιχνίδι μπάσκετ Σουηδία – Ελλάδα από το Ευρωμπάσκετ στη Σλοβενία. Πρεμιέρα σήμερα. Ήπια
δυο γουλιές καφέ και έριξα μια ματιά στα καναρίνια που κελαηδάνε σήμερα παρέα και τα δυο.
Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών στο Ίντερνετ. Από τις επτά η ώρα παρακολουθώ το παιχνίδι μπάσκετ από
το Ευρωμπάσκετ στη Σλοβενία. Η Ελλάδα πάει μια χαρά όπως αναμενότανε. Τελικά κέρδισε την
Σουηδία με 79- 51. Μπράβο στην Εθνική μας. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έτοιμος για να βγω
να πάω μέχρι τους δικούς μου να τους πω μια καλησπέρα. Η μέρα όσο πάει και όλο και μικραίνει.
Λίγο μετά τις οκτώ και σκοτείνιασε. Πήγα στους δικούς μου, τους είπα την καλησπέρα μου, τους
πήγα λίγους γαύρους μαρινάτους και έφυγα για να επιστρέψω σπίτι να συνεχίσω τη βραδιά μου.
Επιστροφή στο σπίτι και συνέχεια της βραδιάς με διάβασμα, γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων
μου στο Ίντερνετ. Λίγο πριν τις δέκα βγήκα να πάω μια βόλτα μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά
μια που είναι όμορφη η βραδιά με δροσιά. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία, άκουσα
μουσική και τραγούδια από το Mp3 και μετά τις δέκα επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την βραδιά.
Όμορφα ήταν απόψε πλατεία με αρκετό κόσμο και δροσιά. Επέστρεψα σπίτι και παρακολούθησα
για λίγο το παιχνίδι Σερβία – Λιθουανία 63-56. μπράβο στους Σέρβους. Έτσι πέρασε η μέρα
η σημερινή και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη.....

No comments:

Post a Comment