Thursday, September 12, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης του Φθινοπωρινού Σεπτέμβρη.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φθινόπωρου με όμορφη δροσιά του Σεπτέμβρη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και τις μέρας. Έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό
διπλό μέτριο, όπως καθημερινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια, όπως κάθε
πρωινό, που με περίμεναν και τα δυο. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα
παξιμάδια λαδιού και ήπια μια κούπα γάλα φρέσκο δροσερό, για πρωινό. Τακτοποίησα την κουζίνα
συμμάζεψα το σπίτι, πότισα όλες τις γλάστρες, από λίγο νερό γιατί έχει δροσιά καλή αυτές τις μέρες και συνέχισα τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Δέκα η ώρα και πετάχτηκα μέχρι το χασάπικο
της γειτονιάς και ψώνισα κρέας από ένα κιλό, μοσχάρι και χοιρινό για μαγειρευτά. Αύριο έχω
μαγείρεμα για το επόμενο τριήμερο. Μοσχάρι κρασάτο με μανιτάρια και ποικιλία μυρωδικών από
τις γλάστρες μου. Επέστρεψα στα γρήγορα στο σπίτι τακτοποίησα το κρέας στο ψυγείο και συνέχισα το πρωινό μου στο σπίτι παρέα με τα καναρίνια και την δροσιά του Σεπτέμβρη. Κάθισα
με τον καφέ μου, διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών. Όμορφη μέρα σήμερα με φθινοπωρινή δροσιά. Μισή ώρα μετά τις έντεκα
και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Σήμερα έχουμε λαϊκή αγορά. Θα περάσω μετά να ρίξω μια
ματιά όταν θα γυρνάω από την πλατεία. Λίγο μετά τις δώδεκα και βγήκα για βόλτα πρωινή προς
πλατεία, από πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά. Άνοιξαν σήμερα τα σχολεία με τους μαθητές,
δασκάλους και καθηγητές στις πλατείες, στις παραλίες και στα καφέ. Οι συνδικαλιστές στα
καφενεία όπου μαζί με τον καφέ λαμβάνουν αποφάσεις με τη βοήθεια των κινητών τηλεφώνων.
Καλή σχολική χρονιά χωρίς παρεμβολές από πουθενά. Γεμάτη η πλατεία από μικρούς και μεγάλους
μαθητές και μαθήτριες που απολαμβάνουν το πρωινό, μετά τον αγιασμό στο σχολείο, στην πλατεία. Καλή πρόοδο και συγχαρητήρια στους συνδικαλιστές της Ελληνικής παιδείας. Γεμάτη η πλατεία.
Δεν υπάρχει μεριά να καθίσεις πουθενά. Έκανα τη βόλτα μου ανάμεσα στα παιδιά των σχολείων,
έμεινα λίγο στην πλατεία, ψώνισα λίγα που ήθελα από τον Βενέτη και στις δυο επέστρεψα σπίτι
για το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο φαγητό, σαλάτα με τυρί και λίγες ελιές, φρέσκο
ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια
τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά
και έριξα στα καναρίνια μια ματιά. Όμορφη δροσιά και σήμερα όλη μέρα. Ήπια λίγες γουλιές καφέ
και κάθισα και διαβάζω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών στο Ίντερνετ. Μίκρυνε η μέρα και συνεχίζει να μικραίνει σιγά σιγά. Με
μπονάτσα και σήμερα η βραδιά, με δροσιά και καθαρό τον Αττικό ουρανό με φεγγαράδα από νωρίς
λίγο πριν τις οκτώ. Όμορφη η βραδιά και στο σπίτι παρέα με τα καναρίνια, γράφω διαβάζω και
ακούω μουσική και τραγούδια. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Σκοτείνιασε για τα καλά με όμορφη
φεγγαράδα στον Αττικό ουρανό. Συνεχίζω τη βραδιά μου στο σπίτι για να περάσει ευχάριστα.
Άπνοια σήμερα γενική, με δροσιά βραδινή σχετική. Δέκα η ώρα και έτοιμος να βγω για τη βόλτα
μου την βραδινή μέχρι πλατεία. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Λίγος
κόσμος σήμερα το βράδυ στα μαγαζιά της νύχτας στο μεγάλο δρόμο. Το ίδιο και στην πλατεία.
Λίγος κόσμος παντού και στον Σάββα με τα κεμπάπ. Όμορφα όμως στην πλατεία, με σχετική
δροσιά. Έκανα τη βόλτα μου, έφαγα το παγωτό μου, κάθισα λίγο πλατεία και λίγο μετά τις έντεκα
επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Επιστροφή σπίτι, έφαγα ένα γιαούρτη αγελαδινό,
δροσερό, με με δυο κουταλιές μαρμελάδα και κάθισα με τον καφέ μου για διάβασμα της επικαιρότητας, των μηνυμάτων και γράψιμο για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ.
Η ώρα πλησιάζει μεσάνυχτα. Τέλειωσε η σημερινή ημέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε
από νωρίς το πρωινό, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη.....

No comments:

Post a Comment