Monday, September 16, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής με δροσιά Φθινοπωρινή από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη που είναι Κυριακή δροσερή Φθινοπωρινή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας. Έπλυνα
τα δόντια μου. Έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ήπια λίγες γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια, που με περίμεναν, όπως κάθε πρωινό. Τα
τακτοποίησα, σκούπισα τα μπαλκόνια και πότισα όλες τις γλάστρες. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά
για καλή ποιότητα ζωής. Συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα ένα ακτινίδιο,
λίγα παξιμάδια του λαδιού και ήπια μια κούπα γάλα, φρέσκο, δροσερό. Αρκετή δροσιά και σήμερα
από νωρίς το ξημέρωμα. Δέκα η ώρα και μεταφύτεψα δυο δεντρολίβανα σε πιο μεγάλες γλάστρες
με καινούργιο χώμα. Τις πότισα και τις έβαλα στα μπαλκόνια. Μια σε κάθε μπαλκόνι. Λίγο μετά τις
έντεκα, κάθισα, μαζί με τον πρωινό καφέ και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα
για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Έτσι πέρασα το πρωινό στο σπίτι Κυριακάτικα.
Λίγο μετά τις 12 έτοιμος να βγω για τη βόλτα μου την Κυριακάτικη προς την πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά. Βγήκα και σιγά σιγά πήγα πλατεία. Αρκετός κόσμος από και
προς πλατεία. Στο μεγάλο δρόμο μόνο ένα καφέ, είχε και έχει πάντα κόσμο, καθημερινά, όλα τα
άλλα καφέ είναι κλειστά και πολλά έχουν κλείσει τελικά. Στην πλατεία αρκετός κόσμος, όλα
σχεδόν γεμάτα, πλατεία και καφέ. Όμορφα είναι τις Κυριακές στην πλατεία. Σήμερα έχει και
αρκετή δροσιά. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία, πέρασα από τον Βενέτη και ψώνισα
κάτι λίγα που ήθελα και επέστρεψα σπίτι λίγο πριν τις δυο για μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα
πιάτο μοσχάρι κρασάτο με μανιτάρια και πατάτες, σαλάτα, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φίλο τρυφερό μαρουλιού και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια
μου τα απογευματινά και παρέα με τον καφέ μου κάθισα στο κομπιούτερ και διάβασα τα μηνύματα
την επικαιρότητα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Οκτώ η ώρα και χάπια
βραδινά. Έβαλα και το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών και έτοιμος λίγο μετά τις
οκτώ για να βγω μια βόλτα για εδώ κοντά στη γειτονιά. Βράδιασε κανονικά, όμορφη η βραδιά
με δροσιά, φεγγαράδα και καθαρό ουρανό. Βγήκα την βόλτα μου και πέρασα να δω για λίγο τους
δικούς μου. Τους είπα μια καλησπέρα και συνέχισα τη βόλτα μου την βραδινή. Λίγο μετά τις εννιά
επέστρεψα σπίτι έφτιαξα ένα καφέ δροσερό Jacombs και κάθισα να δω τα νέα στον ΣΚΑΪ και μετά
τα αθλητικά της Κυριακής. Η ώρα πέρασε τις έντεκα και κάθισα στο κομπιούτερ, έγραψα για
ενημέρωση των σελίδων μου, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και στα μηνύματα και πέρασα
την βραδιά μου στην ησυχία και στην δροσιά του σπιτιού. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά.
Αύριο θα τα πούμε και πάλι από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα και βδομάδα του Σεπτέμβρη που σε λίγο ξημερώνει....


No comments:

Post a Comment