Monday, September 30, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα......Καλή Κυριακή με δροσιά φθινοπωρινή από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην τελευταία Κυριακή του Σεπτέμβρη, με δροσιά Φθινοπωρινή.
Λίγο πριν τις οκτώ το πρωί ξύπνησα και σήμερα. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα και χάπια
πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια, που με
περίμεναν, όπως κάθε πρωινό. Πότισα τις γλάστρες στα μπαλκόνια, σκούπισα και τακτοποίησα
τα μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα
παξιμάδια λαδιού, παρέα με μια κούπα γάλα φρέσκο δροσερό για πρωινό. Όμορφο πρωινό με
δροσιά Φθινοπωρινή. Παρέα με τα καναρίνια, περνάω το πρωινό, στου σπιτιού την ησυχία και
την δροσιά, διαβάζοντας την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου
και από την σκιά πήγα για πλατεία να κάνω τι βόλτα μου την Κυριακάτικη. Αρκετός κόσμος από
και προς πλατεία. Τα καφέ του μεγάλου δρόμου με λίγο κόσμο σήμερα. Στην πλατεία πολύς κόσμος
κάθεται και κάνει τι βόλτα του. Όλα τα καφέ και με παγωτό μαγαζιά γεμάτα όπως κάθε Κυριακή
λίγο πριν το μεσημέρι. Όμορφα και σήμερα στην πλατεία, καθαρά με δροσιά αρκετή και ήσυχα.
Έκανα τι βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία, πέρασα από τον Βενέτη, ψώνισα κάτι που ήθελα και
επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό πριν τις δυο. Επιστροφή σπίτι, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και
ετοίμασα το φαγητό μου. Ένα πιάτο μακαρόνια με λουκάνικα, σαλάτα με τυρί και λίγες ελιές,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα
την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έφαγα δυο τρεις ρόγες δροσερές σταφυλιού και
πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια
τα χάπια μου τα απογευματινά και έριξα στα καναρίνια μια ματιά. Όμορφο το απόγευμα, με δροσιά
αρκετή Φθινοπωρινή και μπονάτσα με καθαρό τον Αττικό Ουρανό. Παρέα με τον καφέ μου κάθισα
και διάβασα στο Ίντερνετ την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών. Η ώρα πλησιάζει επτά και ο ήλιος και η μέρα πάνε σιγά σιγά προς την δύση.
Σε λίγο σκοτεινιάζει και νυχτώνει. Είκοσι λεπτά πριν τις οχτώ και σκοτείνιασε κανονικά, με καθαρό
τον Αττικό ουρανό, μπονάτσα και αρκετή δροσιά. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και με τον καφέ
μου παρέα συνεχίζω στο σπίτι την Κυριακάτικη βραδιά που είναι Αθλητική. Λίγο πριν τις εννιά
και ενημερώνω την σελίδα μου την αθλητική. Όμορφη η Κυριακάτικη βραδιά με δροσιά κανονική.
Σε λίγο θα βγω να πάω τι βόλτα μου μέχρι πλατεία που είναι όμορφη η βραδιά. Μισή ώρα μετά
τις εννιά βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία για την βόλτα μου την βραδινή.
Αρκετός κόσμος και σήμερα το βράδυ στην πλατεία και στα μαγαζιά τις νύχτας. Έκανα την βόλτα
μου, κάθισα λίγο πλατεία και είδα το παιχνίδι Παναθηναϊκός – Αστέρας Τρίπολης και μόλις
τέλειωσε επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά μου. Ο Παναθηναϊκός κέρδισε 2-1.
επέστρεψα σπίτι έντεκα η ώρα, έκανα ένα καφέ δροσερό και κάθισα για να διαβάσω τα αθλητικά,
τα μηνύματα και να να ενημερώσω τις σελίδες μου τις καθημερινές. Πέρασε η ώρα, κοντεύουν
μεσάνυχτα. Πέρασε και η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το
πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φθινόπωρου, που είναι και η τελευταία μέρα
του Σεπτέμβρη.....

No comments:

Post a Comment