Tuesday, September 3, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας και δεύτερης μέρας του Φθινόπωρου.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φθινόπωρου με δροσιά ευχάριστη από το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό παρέα με όμορφη Φθινοπωρινή δροσιά. Έπλυνα το
πρόσωπό μου, τα δόντια μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο.
Τακτοποίησα την κουζίνα, συμμάζεψα το σπίτι, πότισα όλες τις γλάστρες, σκούπισα τα μπαλκόνια
και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα παξιμάδια του λαδιού και
ήπια ένα ποτήρι γάλα φρέσκο δροσερό. Όμορφη δροσιά έχει σήμερα στο σπίτι και έξω. Όμορφη
η είσοδος του Σεπτέμβρη. Ο αγαπημένος μου μήνας για διακοπές. Παρέα με τον πρωινό καφέ
διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα από το Ίντερνετ και γράφω για ενημέρωση των σελίδων
των καθημερινών. Λίγο μετά τις εννιά βγήκα και πετάχτηκα μέχρι τη μικροβιολόγο μου για να
μου πάρει αίμα για το INR του μήνα. Στα γρήγορα επέστρεψα σπίτι γιατί είναι πολύ κοντά μου
η γιατρός και συνεχίζω το πρωινό μου, με διάβασμα, γράψιμο παρέα με μουσική. Έντεκα η ώρα και
βγήκα για να πάω στην τράπεζα να κάνω την δουλειά μου. Πήρα το Τραμ και πήγα στα γρήγορα
στο Φάληρο στην Alpha. Έκανα την δουλειά μου, πήρα ξανά το Τραμ και επέστρεψα σπίτι για να
συνεχίσω τη μέρα μου. Λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα για να πάω πλατεία τη βόλτα μου και να ψωνίσω κάτι λίγα που χρειάζομαι από το Βασιλόπουλο. Από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου και από την σκιά πήγα πλατεία σιγά, σιγά. Έκανα τη βόλτα μου, ψώνισα αυτά που ήθελα,
κάθισα λίγο στη δροσιά στην πλατεία και μετά τις μιάμιση επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό
φαγητό. Στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα από το μαγαζί που παίρνω τροφές για τα καναρίνια
και αγόρασα ένα καινούργιο καναρίνι για το σπίτι, τον Μήτσο. Επέστρεψα σπίτι και με προσοχή
μην μου φύγει τον τοποθέτησα στο κλουβί που ήταν έτοιμο και καθαρό. Του έβαλα πόσιμο δροσερό νερό, τροφή και ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού. Τώρα έχω παρέα καθημερινή. Ετοίμασα
ένα πιάτο μακαρόνια με κιμά και παρμεζάνα, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια τα μεσημεριανά,
έριξα μια ματιά στο καναρίνι και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά με λίγο δροσερό νερό και έριξα
μια ματιά στο καναρίνι. Του άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό ήπια δυο γουλιές καφέ
και κάθισα και γράφω για ενημέρωση τις σελίδας μου της καθημερινής. Συννέφιασε ο Αττικός
ουρανός. Συννεφιά του Σεπτέμβρη και άπνοια λίγο πριν τη δύση του ήλιου και της μέρας. Με δροσιά αρκετή. Η μέρα όσο περνάν οι μέρες όλο και μικραίνει. Όμορφος μήνας ο Σεπτέμβρης,
μήνας διακοπών δροσιάς και βροχών. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Άρχισε να νυχτώνει και όσο
περνά η ώρα να δροσίζει. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και έτοιμος να βγω να πάω μια βόλτα να
δω για λίγο τους δικούς μου. Βγήκα λίγο μετά τις οκτώ, πέρασα να πω μια καλησπέρα και έκατσα
ήπια μια πορτοκαλάδα, τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα και γύρισα
σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Έκανα ένα καφέ δροσερό Jacombs και κάθισα να δω τα νέα
στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ. Μετά τις δέκα έφαγα ένα γιαούρτη δροσερό με γλυκό σταφύλι και
κάθισα για διάβασμα της επικαιρότητας, των μηνυμάτων στο Ίντερνετ και συνεχίζω τη βραδιά
γράφοντας για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Έτσι πέρασα την σημερινή μέρα και την
βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη......

No comments:

Post a Comment