Friday, September 27, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......


Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης με δροσιά του Φθινόπωρου.
Καλή ανατολή της καινούργιας μέρας του Σεπτέμβρη με χρώματα και αρώματα του Φθινόπωρου.
Ξύπνησα και σήμερα λίγο πριν τις οκτώ, γιατί αργεί να ξημερώνει. Μικραίνει η μέρα σιγά, σιγά
καθημερινά. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Οκτώ η ώρα και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Καλή συνέχεια στη ζωή. Ήπια δυο γουλιές καφέ, τακτοποίησα τα καναρίνια που
με περίμεναν και τα δυο, όπως κάθε πρωινό, πότισα τις γλάστρες όλες με από λίγο νερό. Σκούπισα
τα μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι, τακτοποίησα την κουζίνα και έφαγα ένα ακτινίδιο λίγα κριτσίνια και ήπια μια κούπα γάλα δροσερό φρέσκο. Ένα τέταρτο πριν τις δέκα, έτοιμος να βγω
για να πάω πλατεία που έχω ραντεβού με την κόρη μου να πιούμε καφέ στου Χατζή, στη χόβολη
και να τα πούμε τα οικογενειακά και τα καθημερινά. Όμορφο το πρωινό το σημερινό με δροσιά
του Σεπτέμβρη. Λίγος κόσμος στην πλατεία, πρωί πρωί για βόλτα και καφέ. Σήμερα άνοιξαν και
τα σχολεία και όλα τα παιδιά πήγαν σχολείο για ν αρχίσει η σχολική χρονιά με μια μικρή καθυστέρηση λόγω των απεργιών των καθηγητών. Καλή χρονιά λοιπόν σε όλους. Καλή θέληση
χρειάζεται και εμπιστοσύνη στην κυβέρνηση και όλα θα πάνε καλά. Ήπιαμε καφέ Ελληνικό στη
χόβολη, με λουκούμι και λικέρ, τα είπαμε τα δικά μας, τα καθημερινά και λίγο μετά τις έντεκα
φύγαμε για να πάει ο καθένας μας να κάνει τις δουλειές του και να συνεχίσει τι μέρα του. Είναι
μια χαρά η κόρη μου με την εγκυμοσύνη της, κοντεύει να μπει στην τελικά ευθεία πριν τον
τοκετό. Το πρώτο 10ήμερο του Νοέμβρη, πρέπει να γεννήσει αν όλα πάνε καλά. Πέρασα από τον
Βενέτη πριν επιστρέψω σπίτι και ψώνισα λίγα κριτσίνια που τρώω για πρωινό. Επιστροφή σπίτι
για να συνεχίσω τη μέρα μου. Έντεκα και μισή και ακόμα είναι πρωί, ήπια δυο γουλιές καφέ και
άνοιξα το κομπιούτερ. Διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα λίγο για ενημέρωση
των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Δώδεκα η ώρα και βγήκα για να πάω μέχρι τον Βερόπουλο να
ψωνίσω κάτι λίγα που χρειάζομαι για το σπίτι. Πήρα το Τραμ και σε δυο λεπτά ήμουν στον
Βερόπουλο. Ψώνισα στα γρήγορα αυτά τα λίγα που ήθελα και πάλι με το Τραμ επέστρεψα μέχρι
την στάση του σπιτιού μου. Τακτοποίησα τα ψώνια, δυο πακέτα σαλάτες, ένα μαρούλι για τα
καναρίνια, λίγο ανθότυρο Κρήτης και ένα 5λίτρο δοχείο λάδι Μινέρβα που το είχε προσφορά.
Κάθισα στο κομπιούτερ για ενημέρωση των σελίδων μου μέχρι την ώρα του φαγητού. Λίγο μετά
τις δυο ετοίμασα ένα πιάτο φακές, σαλάτα με λίγο τυρί, ελιές, το ασπράδι από ένα αυγό βραστό,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα
την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους έβαλα από
ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, άνοιξα το κομπιούτερ μου και
πετάχτηκα μέχρι το φούρνο, ψώνισα δυο γιαούρτια, στο μανάβικο, ψώνισα λίγα λεμόνια και λίγες
μπανάνες και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω το απόγευμα μου. Ενημέρωσα στο Ίντερνετ τις
σελίδες μου μέχρι τις οκτώ που ήπια τα χάπια μου τα βραδινά. Οκτώ η ώρα και σκοτάδι κανονικό.
Ντύθηκα τακτοποίησα το σπίτι και βγήκα για να πάω μια βόλτα μέχρι τους δικούς μου για να δω.
Πήγα σιγά σιγά, κάθισα, ήπια τον καφέ μου, είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα
και επέστρεψα σπίτι για να δω αν όλα είναι εντάξει. Έριξα μια ματιά στο σπίτι και στα καναρίνια
και έτοιμος για να βγω να πάω τι βόλτα μου μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Πήρα το Mp3
μου και παρέα με την μουσική, σιγά σιγά, από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Πολύ όμορφη
η βραδιά και αρκετά δροσερή. Χρειάζεται να έχεις ζακέτα μαζί. Εγώ φοράω μπουφάν με χωρίς
μανίκια. Έκανα την βόλτα μου στην πλατεία, κάθισα και λίγο και στις έντεκα η ώρα επιστροφή
στο σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά μου. Λίγος κόσμος απόψε στην πλατεία για βόλτα και στα
μαγαζιά της νύχτας. Έφαγα ένα γιαούρτη με λίγες ρόγες δροσερές σταφυλιού και με τον καφέ μου
διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ.
Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη.....

No comments:

Post a Comment