Tuesday, September 10, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Δευτέρας με δροσιά Φθινοπωρινή από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια βδομάδα του Σεπτέμβρη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό παρέα με την όμορφη δροσιά του Σεπτέμβρη. Έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Όσο
περνούν οι μέρες όλο και αργεί να ξημερώσει. Μικραίνει συνεχώς η μέρα. Το καλοκαίρι και οι
διακοπές όλο και απομακρύνονται. Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια όπως
κάθε πρωινό. Και τα δυο με περίμεναν υπομονετικά τιτιβίζοντας πότε πότε. Οκτώ η ώρα και χάπια
πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια, ήπια μια κούπα γάλα φρέσκο δροσερό και έφαγα ένα ακτινίδιο για
πρωινό. Τακτοποίησα την κουζίνα, συμμάζεψα το σπίτι, σκούπισα τα μπαλκόνια και πότισα όλες
τις γλάστρες. Σήμερα έχει καλή δροσιά και μέσα και έξω από το σπίτι. Από δω και πέρα χρειάζεται
αρκετή προσοχή για αποφυγή κάποιου κρυολογήματος. Παρέα με τον καφέ τον πρωινό κάθισα
στο κομπιούτερ και διαβάζω την επικαιρότητα τις καθημερινότητας, τα μηνύματά μου και γράφω
στο Ίντερνετ για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Η ώρα κοντεύει έντεκα και
η δροσιά η φθινοπωρινή συνοδεύει την μέρα από νωρίς το πρωί. Όμορφη μέρα φθινοπωρινή.
Δώδεκα η ώρα και πετάχτηκα μέχρι το φαρμακείο ένα πάρω ένα φάρμακο που δεν το έχουν στο
συνταγολόγιο. Στην επιστροφή για το σπίτι ψώνισα από το μανάβικο της γειτονιάς, λίγες ντομάτες,
πατάτες και κρεμμύδια και επέστρεψα σπίτι. Μισή ώρα μετά τις δώδεκα και έτοιμος να βγω να
πάω μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά. Βγήκα και σιγά σιγά από την σκιά
μεριά πήγα μέχρι πλατεία τη βόλτα μου. Αρκετός κόσμος στην πλατεία στα καφέ. Όλα γεμάτα
Δευτέρα μεσημέρι. Όμορφη μέρα με αρκετή δροσιά παρ όλο που πλησιάζει μεσημέρι. Έκανα
την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία και πριν τις δυο επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό
και να δω μετά τις τρεις τον αγώνα μπάσκετ της Εθνικής από την Σλοβενία. Σήμερα η Εθνική μας
παίζει τον τελευταίο αγώνα στον όμιλό της με την Φινλανδία. Ετοίμασα ένα πιάτο φασολάκια,
λίγη σαλάτα με τυρί φέτα, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα
πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Πέντε η ώρα έγερση στα γρήγορα, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και κάθισα παρέα με τον
καφέ μου να παρακολουθήσω τον αγώνα μπάσκετ Ελλάδα – Φινλανδία. Τελικό αποτέλεσμα
Ελλάδα – Φινλανδία 77-86. χάσαμε, δεν πειράζει και η ήττα είναι μέσα στο παιχνίδι. Καλή συνέχεια τώρα στη Λουμπλιάνα με καθαρό μυαλό. Το παιχνίδι τέλειωσε λίγο μετά τις πέντε.
Έξη η ώρα ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα
το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό και τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού τρυφερό. Παρέα
με τον καφέ τον πρωινό κάθισα και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα
και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφη δροσιά και σήμερα
χωρίς να βάλω για τέταρτη μέρα κλιματιστικά. Επτά η ώρα και στο σπίτι συνεχίζω τη μέρα μου.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και κάθισα να ακούσω τραγούδια και μουσική. Οκτώ η ώρα και
χάπια βραδινά. Νύχτωσε για τα καλά και λίγο μετά τις οκτώ βγήκα για να πάω τη βόλτα μου μέχρι
τους δικούς μου για να δω. Πήγα, κάθισα για λίγο , ήπια ένα χυμό, τα είπαμε τα καθημερινά και
έφυγα για να συνεχίσω τη βόλτα μου μέχρι πλατεία. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Αρκετός
κόσμος από και προς την πλατεία και πολύς κόσμος στα μαγαζιά της νύχτας στην πλατεία. Όλα
σχεδόν γεμάτα Δευτέρα βράδυ. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα και έφαγα ένα κουπάκι παγωτό
παρφέ κρέμα και έντεκα η ώρα επέστρεψα σπίτι και παρακολούθησα για λίγο το παιχνίδι από
την Σλοβενία, Ρωσία – Τουρκία. Είδα τα νέα για το Ευρωμπάσκετ και έτσι τέλειωσα το βράδυ μου.
Αύριο και πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη.....

No comments:

Post a Comment