Saturday, September 28, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα.....καλή Παρασκευή με δροσιά Φθινοπωρινή η τελευταία Παρασκευή του Σεπτέμβρη.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του δροσερού Σεπτέμβρη.
Λίγο πριν τις οκτώ η ώρα ξύπνησα και σήμερα. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο, όπως κάθε πρωινό.
Οκτώ η ώρα και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ
και τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν και τα δυο υπομονετικά. Έφαγα ένα ακτινίδιο,
λίγα κριτσίνια και ένα ποτήρι γάλα, σκούπισα και συμμάζεψα όλο το σπίτι, τακτοποίησα την
κουζίνα, πότισα τις γλάστρες και σκούπισα τα μπαλκόνια. Δέκα η ώρα και άνοιξα το κομπιούτερ
μου για να διαβάσω την επικαιρότητα και τα μηνύματα στο Ίντερνετ. Λίγο μετά τις δέκα βγήκα
και πετάχτηκα μέχρι το χασάπικο της γειτονιάς και πήρα δυο λουκάνικα χωριάτικα και δυο κεμπάπ
για να τα κάνω, το Σαββατοκύριακο, με ντομάτα, για την μακαρονάδα μου που θα φτιάξω. Στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα από τον φούρνο και πήρα λίγο ψωμί και επέστρεψα σπίτι για να
συνεχίσω το πρωινό. Πολύ όμορφη λιακάδα με δροσιά έχει σήμερα ο Σεπτέμβρης. Επιστροφή
σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια που κελαηδάνε και τα δυο και παρέα
με τον καφέ κάθισα στο κομπιούτερ και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ.
Λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα να πάω τι βόλτα μου μέχρι πλατεία, από πεζοδρόμιο μεριά του
μεγάλου δρόμου και από την σκιά. Λίγος κόσμος από και προς την πλατεία. Τα καφέ στο μεγάλο
δρόμο όλα χωρίς κόσμο γιατί λειτουργούν τα σχολεία. Τα παιδιά κάνουν τι διαφορά. Στην πλατεία
πολύ λίγος κόσμος για βόλτα, για καφέ, κάθεται πλατεία και στα καφέ. Την διαφορά την κάνουν
τα παιδιά του σχολείου. Όλα άδεια από νωρίς το πρωινό. Μόνο λίγες μαμάδες με τα καρότσια και
τα μωρά τους κάνουν τι βόλτα τους και πίνουν τον καφέ τους με τις παρέες τους. Έκανα τι βόλτα
μου, κάθισα λίγο πλατεία που ήταν όμορφα και με δροσιά και λίγο μετά τις μία επέστρεψα σπίτι
για το μεσημεριανό φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού
τρυφερό, για φαγητό και ετοίμασα ένα πιάτο φακές, σαλάτα με τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και
ένα ποτήρι κρασί και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα. Ήπια τα
χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά, έριξα
μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και κάθισα παρέα με τον
καφέ στο Ίντερνετ και διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και ενημερώνω τις σελίδες μου
τις καθημερινές. Όμορφο το απόγευμα με δροσιά αρκετή, καθαρό τον Αττικό Ουρανό και αεράκι
ελαφρύ Φθινοπωρινό. Επτά η ώρα, ο ήλιος και η μέρα πάνε σιγά σιγά προς τι δύση, σε λίγο θα
αρχίσει να νυχτώνει. Οκτώ η ώρα, σκοτείνιασε κανονικά, ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και έτοιμος
για να βγω να πάω μια βόλτα μέχρι τους δικούς μου για να δω. Βγήκα για τι βόλτα μου, πήγα μέχρι
τους δικούς μου, κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα χυμό, είπαμε τα καθημερινά, τους
χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι για να δω αν όλα είναι εν τάξει. Ετοιμάστηκα και βγήκα για την
βραδινή μου βόλτα για πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Αρκετό κόσμο είχαν
όλα τα μαγαζιά τις νύχτας, στο μεγάλο δρόμο που ήταν ανοιχτά. Στην πλατεία αρκετός κόσμος
παντού, στη βόλτα, στην πλατεία κάθονται για καφέ και πιοτό και σε όλα τα μαγαζιά, γύρω, γύρω
από την πλατεία. Έκανα τι βόλτα μου, κάθισα λίγο στην πλατεία που είχε όμορφη δροσιά και λίγο
μετά τις έντεκα επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω τι βραδιά. Έφαγα το γιαούρτη μου με λίγες ρόγες
δροσερές σταφυλιού και κάθισα με τον καφέ μου στο κομπιούτερ για να περάσω την βραδιά μου.
Διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη......

No comments:

Post a Comment