Sunday, September 22, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό Σαββάτο με δροσιά φθινοπωρινή από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές καφέ και
τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν και τα δυο, όπως κάθε πρωινό. Πότισα τις γλάστρες
και σκούπισα τα μπαλκόνια. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα υγείας. Συμμάζεψα
το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Όμορφο και το σημερινό πρωινό, αυθεντικό Φθινοπωρινό.
Έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα κριτσίνια για πρωινό και με τον καφέ μου παρέα και το κελάηδημα
των καναρινιών, άνοιξα το Ίντερνετ, διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και γράφω για
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Δέκα η ώρα και έκοψα το πεπόνι σε μικρά
κομμάτια και τα έβαλα στο ψυγείο για να δροσίσουν. Το πρωινό συνεχίζεται στο σπίτι, στην
ησυχία και την δροσιά του σπιτιού, με γράψιμο, διάβασμα παρέα με μουσική και τραγούδια.
Λίγο πριν τις δώδεκα βγήκα και με το Τραμ πήγα μέχρι του Βερόπουλου να ψωνίσω λίγα που
χρειάζομαι για το διήμερο. Στα γρήγορα ψώνισα και πάλι με το Τραμ επέστρεψα σπίτι.
Τακτοποίησα τα ψώνια και λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα να πάω τι βόλτα μου προς πλατεία. Από
πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά πήγα πλατεία την πρωινή μου βόλτα. Αρκετός κόσμος από
πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Πλατεία και όλα τα καφέ σχεδόν γεμάτα, όπως κάθε
Σάββατο μεσημέρι. Έκανα τι βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία που ήταν όμορφα με την δροσιά
και λίγο πριν τις δυο επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή από πεζοδρόμιο
μεριά του μεγάλου δρόμου πέρασα από το μαγαζί με τις τροφές για τα πουλιά και πήρα λίγη τροφή
για τα καναρίνια. Επέστρεψα σπίτι, ετοίμασα ένα πιάτο χοιρινό κρασάτο, σαλάτα με τυρί και ένα
αυγό βραστό, φρέσκο ψωμί, ένα ποτήρι κόκκινο κρασί και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά,
τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα κομμάτι πεπόνι
δροσερό, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα
έγερση κανονική. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και ένα
ποτήρι δροσερό νερό και κάθισα στο κομπιούτερ μου και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα
στο Ίντερνετ και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφο το απόγευμα,
με άπνοια και συννεφιασμένο τον Αττικό ουρανό. Ήπια δυο γουλιές καφέ Ελληνικό και κάθισα να
παρακολουθήσω τα παιχνίδια του Σαββάτου στην Σούπερ Λίγκα. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Βράδιασε και σήμερα νωρίς, σκοτείνιασε λίγο πριν τις οκτώ. Με συννεφιά ο Αττικός ουρανός και
έχει και ψύχρα αρκετή σήμερα το βράδυ. Λίγο μετά τις οκτώ βγήκα να πάω μια βόλτα να δω τι
κάνουν οι δικοί μου. Πήγα, κάθισα, ήπια ένα χυμό, τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά και λίγο μετά
τις εννιά έφυγα και επέστρεψα σπίτι για να ρίξω μια ματιά αν όλα είναι εν τάξει. Λίγο πριν τις δέκα
βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Αρκετός κόσμος το Σαββατόβραδο από και
προς την πλατεία. Τα μαγαζιά της νύχτας στο μεγάλο δρόμο όλα με αρκετό κόσμο. Έκανα τι βόλτα
μου στην πλατεία, κάθισα, πήρα ένα παγωτό και παρακολούθησα το παιχνίδι Παναθηναϊκός- ΟΦΗ.
Κέρδισε ο Παναθηναϊκός με 1-0 παρ όλο που ήταν απογοητευτικός. Τέλειωσε το παιχνίδι και
επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την βραδιά. Έκανα ένα καφέ δροσερό Jacombs και κάθισα διάβασα
την επικαιρότητα, τα μηνύματα και ενημέρωσα τις σελίδες μου στο Ίντερνετ. Έτσι πέρασε η μέρα
και η βραδιά η σημερινή. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί λίγο μετά το ξημέρωμα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη.....

No comments:

Post a Comment