Friday, September 13, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης με δροσιά του Σεπτέμβρη.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φθινόπωρου με μπονάτσα και δροσιά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας, παρέα
με την δροσιά του Σεπτέμβρη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου
και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο, όπως κάθε πρωινό. Ήπια δυο γουλιές
καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια, που με περίμεναν, όπως κάθε πρωινό. Οκτώ η ώρα και χάπια
πρωινά. Έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα κριτσίναι, ήπια μια κούπα γάλα για πρωινό και έκανα τις
πρωινές δουλειές τις καθημερινές. Συμμάζεψα το σπίτι, πότισα όλες τις γλάστρες, σκούπισα τα
μπαλκόνια και τακτοποίησα την κουζίνα γιατί σήμερα έχω μαγείρεμα για το επόμενο τριήμερο.
Ετοίμασα ότι χρειάζονται για το σημερινό φαγητό. Μοσχάρι κρασάτο με μανιτάρια και ποικιλία
μυρωδικών από τις γλάστρες μου και τριμμένο κόλιανδρο. Δέκα η ώρα και όλα έτοιμα για το
σημερινό μαγείρεμα,. Έναρξη πρώτα με τα μανιτάρια και ακολουθούν σιγά σιγά όλα τ άλλα.
Περίπου δυο ώρες θα χρειαστεί το φαγητό, με σιγανό μαγείρεμα, να γίνει νόστιμο και καλό
ψημένο. Αυτό είναι το μυστικό, το σιγανό μαγείρεμα. Λίγο πριν τις δώδεκα έτοιμο το φαγητό.
Το δοκίμασα και είναι και νόστιμο και καλό ψημένο. Έκλεισα την φωτιά, τακτοποίησα την κουζίνα
και έτοιμος για να βγω να πάω τη βόλτα μου μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Βγήκα και σιγά,
σιγά, από την σκιά πήγα πλατεία να κάνω τη βόλτα μου και να ψωνίσω κάτι λίγα που χρειάζομαι
από τον Βασιλόπουλο τις πλατείας. Αρκετό κόσμο έχει στην πλατεία, μεσημέρι της Πέμπτης. Πήγα
Βασιλόπουλο, που είχε αρκετό κόσμο, αλλά όλοι ψώνιζαν λίγα και απαραίτητα. Ψώνισα αυτά που
ήθελα και κάθισα λίγο πλατεία στην δροσιά, γιατί άρχισε η ζέστη και ο ιδρώτας. Δύο η ώρα και
επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Σήμερα έκανε ζέστη όλο το μεσημέρι. Ετοίμασα ένα
πιάτο φαγητό, μοσχάρι κρασάτο με μανιτάρια, σαλάτα με τυρί ανθότυρο, φρέσκο ψωμί που πήρα
από τον Βενέτη και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την
κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και αφού έριξα στα καναρίνια μια ματιά πήγα για
ανάπαυση μεσημεριανή. Ξεκουράστηκα μια χαρά στη δροσιά του σπιτιού, σηκώθηκα, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και έριξα στα καναρίνια μια ματιά.
Τους άλλαξα το πόσιμο νερό και τους έβαλα ένα φύλλο μαρουλιού δροσερό. Λίγο πριν τις επτά
κάθισα να παρακολουθήσω το παιχνίδι μπάσκετ από τη Σλοβενία, Ελλάδα – Ισπανία για τη δεύτερη
φάση του Ευρωμπάσκετ στη Λουμπλιάνα. Η Εθνική μας νίκησε την Ισπανία παίζοντας με το μυαλό
στη νίκη. Τελικό αποτέλεσμα Ελλάδα – Ισπανία 79-75. Μπράβο στην Εθνική μας. Καλή συνέχεια.
Στις οκτώ ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και στις εννιά τέλειωσε το παιχνίδι της Ελλάδας.
Δέκα η ώρα και βγήκα την βόλτα μου την βραδινή προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Ζέστη
σήμερα έχει αρκετή στο σπίτι. Βγήκα μήπως και κάπως δροσίσει αλλά τίποτα. Ζέστη, άπνοια και
υγρασία παντού. Έκανα μια μικρή βόλτα από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου και στα
γρήγορα επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά μου. Επέστρεψα σπίτι, έφτιαξα ένα καφέ
δροσερό, έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά και κάθισα για διάβασμα, γράψιμο και ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Αμέσως δρόσισε το σπίτι για να μπορέσω να κοιμηθώ και να
ξεκουραστώ χωρίς να ιδρώνω. Έτσι πέρασα τη μέρα και την βραδιά μου. Αύριο και πάλι τα λέμε
από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη......

No comments:

Post a Comment