Saturday, September 7, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλή Παρασκευή του Σεπτέμβρη με δροσιά Φθινοπωρινή.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φθινόπωρου με υπέροχη πρωινή δροσιά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό παρέα με την πρωινή δροσιά του Σεπτέμβρη. Έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό
διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές καφέ και λίγο νερό και τακτοποίησα τα καναρίνια και τα δυο
όπως κάθε πρωινό, που με περιμένουν και τα δυο. Είναι η πιο καλή παρέα όταν βρίσκομαι στο
σπίτι. Σκούπισα τα μπαλκόνια και πότισα όλες τις γλάστρες. Τακτοποίησα την κουζίνα και οκτώ
η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Συμμάζεψα το σπίτι και κλάδεψα λίγο τα αρωματικά φυτά
που έχω στα μπαλκόνια και τα χρησιμοποιώ στα φαγητά που φτιάχνω. Τώρα τα κλάδεψα για να
κάνω αποξήρανση των φυτών να τα έχω για το φαγητό μου. Όμορφη η μέρα η σημερινή με όμορφη
λιακάδα και δροσιά. Λίγο μετά τις εννιά και συνεχίζω με διάβασμα τις επικαιρότητας και ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις δέκα θα βγω για να πάω στον
οδοντίατρό μου που έχω ραντεβού για επιθεώρηση των δοντιών και καθαρισμό. Δέκα λεπτά μετά
της δέκα βγήκα και πήγα στον οδοντογιατρό μου που με περίμενε. Μου κοίταξε τα δόντια. Έκανε
καθαρισμό και γενική επιθεώρηση και όλα ΟΚ. Σε έξη μήνες και πάλι, εκτός αν κάτι παρουσιασθεί.
Τέλειωσα με το γιατρό πριν τις έντεκα, έφυγα, πέρασα από το φούρνο πήρα ψωμί και επέστρεψα
στο σπίτι για να συνεχίσω τη μέρα μου. Διάβασα την επικαιρότητα, έριξα μια ματιά στα μηνύματα
και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους άλλαξα το
πόσιμο νερό με πιο δροσερό, τους έβαλα καινούργιο φύλλο μαρουλιού, τρυφερό, και συνέχισα την
ενημέρωση των σελίδων μου μέχρι λίγο μετά τις δώδεκα. Έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι πλατεία
που έχω να πάω στην τράπεζα για δουλειές. Από πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά με καπέλο και
γυαλιά πήγα πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία. Αλλά τα μαγαζιά στο μεγάλο δρόμο
όλα σχεδόν άδεια. Πήγα στην τράπεζα, έκανα στα γρήγορα την δουλειά μου και κάθισα λίγο πλατεία, έκανα την βόλτα μου που σήμερα είχε αρκετή δροσιά και σιγά, σιγά επέστρεψα σπίτι για
το μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή πέρασα από το μανάβικο και πήρα ένα πεπόνι μικρό,
λίγα καρότα, τρία κολοκυθάκια για το αυριανό φαγητό, ένα μαρούλι για τα καναρίνια και γύρισα
σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Τακτοποίησα τα ψώνια, έκοψα το πεπόνι σε μικρά κομμάτια και
το έβαλα στο ψυγείο, ετοίμασα ένα πιάτο μακαρόνια με κιμά και παρμεζάνα, σαλάτα, φρέσκο ψωμί
ένα ποτήρι κρασί και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια
μου, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Όμορφη δροσιά σήμερα
όλο το μεσημέρι στο σπίτι. Κοιμήθηκα και ξύπνησα παρέα με τη δροσιά του Σεπτέμβρη. Ήπια δυο
γουλιές καφέ Ελληνικό και κάθισα για διάβασμα, γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων μου.
Σήμερα δεν έχει μπάσκετ από τη Σλοβενία. Όλες οι ομάδες έχουν ρεπό. Αύριο Σάββατο και πάλι.
Εμείς παίζουμε με την Τουρκία, κρίσιμο παιχνίδι που πρέπει να κερδίσουμε. Μια κουβέντα είναι
το πρέπει, αλλά πρέπει. Σήμερα έχει ποδόσφαιρο παίζει η Εθνική μας στις 21.45. Οκτώ η ώρα και
χάπια βραδινά. Λίγο μετά τις οκτώ βγήκα για μια βόλτα κοντινή και πέρασα να πω μια καλησπέρα
στους δικούς μου. Δεν κάθισα πολύ και λίγο μετά τις εννιά επέστρεψα σπίτι για να παρακολουθήσω
τον αγώνα τις Εθνικής μας και να δω και στίβο που έχει η ΔΤ. Πολλά αθλητικά σήμερα και είναι
καλά στο σπίτι μια που έχει καλή δροσιά. Έφτιαξα ένα καφέ δροσερό και κάθισα και είδα στίβο
από τις Βρυξέλλες, παράλληλα και ποδόσφαιρο την Εθνική. Λίγο πριν τις έντεκα τέλειωσε ο στίβος
και συνέχισα με ποδόσφαιρο μέχρι τις έντεκα και μισή. Τελικό αποτέλεσμα Λιχτενστάιν – Ελλάδα
1-0. Μπράβο στα παιδιά τα δικά μας. Παρέα με τον καφέ μου ενημέρωσα τις σελίδες μου για την
επικαιρότητα και έτσι τέλειωσε η σημερινή μέρα και η βραδιά παρέα με όμορφη δροσιά. αύριο
πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη.....

No comments:

Post a Comment