Wednesday, September 11, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης με πρωινή δροσιά του Σεπτέμβρη.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Φθινόπωρου. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο, όπως κάθε πρωινό. Δεν με πειράζει που δεν καπνίζω. Έριξα μια ματιά
στα καναρίνια και τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό. Και τα δυο με περίμεναν υπομονετικά όπως
κάθε πρωινό. Να τους καθαρίσω τα κλουβιά, να τους αλλάξω το πόσιμο νερό και την φρέσκια
τροφή. Τους έβαλα από ένα κομμάτι τρυφερό μπρόκολο και αυτά τιτιβίζουν και τα δυο. Με
περιμένουν κάθε πρωινό. Είναι η παρέα μου όσο βρίσκομαι στο σπίτι. Οκτώ η ώρα και χάπια
πρωινά. Έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα παξιμάδια του λαδιού, ήπια μια κούπα γάλα δροσερό,
φρέσκο, συμμάζεψα το σπίτι, τακτοποίησα την κουζίνα, πότισα όλες τις γλάστρες και σκούπισα
τα μπαλκόνια. Δέκα η ώρα και βγήκα να πάω στο Βερόπουλο, για λίγα ψώνια, πρωί πρωί που δεν
έχει κόσμο. Πήρα το Τραμ από την στάση που είναι κοντά στο σπίτι που μένω και σε δυο λεπτά
ήμουν στο Βερόπουλο. Δυο στάσεις είναι από την στάση τις γειτονιάς μου. Ψώνισα χωρίς να
βιάζομαι αυτά που χρειάζομαι και τέλειωσα στα γρήγορα. Δεν είχε κόσμο νωρίς το πρωινό. Στο
ταμείο ήμουν μόνο εγώ. Τέλειωσα με τα ψώνια, πήρα το Τραμ και στα γρήγορα επέστρεψα σπίτι.
Τακτοποίησα αυτά που ψώνισα, έβαλα στα καναρίνια από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και παρέα με τον καφέ μου κάθισα και διαβάζω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Η ώρα κοντεύει 12 και ακόμα έχει καλή δροσιά
Φθινοπωρινή. Πιστεύω και το μεσημέρι να είναι καλά στο σπίτι και να μην χρειαστεί κλιματιστικό.
Λίγο μετά τις δώδεκα έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι πλατεία, από πεζοδρόμιο μεριά και από
την σκιά, με καπέλο και γυαλιά ηλίου. Βγήκα, πέταξα τα σκουπίδια και πήγα σιγά σιγά πλατεία
από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Όμορφη και δροσερή η μέρα και σήμερα. Αρκετός
κόσμος από και προς πλατεία. Η πλατεία γεμάτη σχεδόν, τρίτη μεσημέρι. Όλοι πίνουν καφέ μαζί
με την παρέα. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο στην δροσιά της πλατείας, πέρασα από τον
Βενέτη, πήρα λίγο ψωμί και και επέστρεψα σπίτι λίγο πριν τις δυο για μεσημεριανό φαγητό.
Ετοίμασα ένα πιάτο φαγητό κριθαράκι με ντομάτα, σαν γιουβέτσι, σαλάτα με λίγο τυρί και το
ασπράδι ενός βραστού αυγού, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα
πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα στα καναρίνια μια
ματιά και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό δροσερό
στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Όμορφη δροσιά και σήμερα το μεσημέρι
στο σπίτι χωρίς κλιματιστικά. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από λίγα φύλλα τρυφερά
μαρουλιού και τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό. Κάθισα παρέα με τον καφέ μου
τον Ελληνικό, διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα μετά τις επτά για ενημέρωση
των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Άρχισε να νυχτώνει σιγά, σιγά.
Ο ήλιος και η μέρα έδυσαν και πάνε στο άλλο ημισφαίριο. Στο ημισφαίριο του νοτιά, που άρχισε
να καλοκαιριάζει. Στο σπίτι σήμερα, όμορφα, με δροσιά και υπέροχη φθινοπωρινή δροσιά.
Διάβασμα, γράψιμο παρέα με καφέ και όμορφα τραγούδια και μουσική. Δέκα η ώρα και έτοιμος
να βγω για σεργιάνι βραδινό προς πλατεία και να φάω και ένα παγωτό. Καλή συνέχεια. Πήγα
πλατεία σιγά σιγά από πεζοδρόμιο μεριά. Έκανα τη βόλτα μου, έφαγα το παγωτό μου και λίγο πριν
τις έντεκα επέστρεψα σπίτι για να παρακολουθήσω τον αγώνα της Ελλάδας με την Λετονία από
το Γ. Καραϊσκάκης. Πρώτο ημίχρονο 0-0. έκανα ένα καφέ δροσερό Jacombs και κάθισα να δω το
παιχνίδι της Εθνικής. Καλά πήγε η Εθνική. Κέρδισε τελικά με γκολ του Σαλπιγγίδη. Τελικό
αποτέλεσμα , Ελλάδα – Λετονία 1-0. για τα προκριματικά του μουντιάλ. Έτσι πέρασε η μέρα και
η βραδιά. Αύριο θα τα πούμε και πάλι από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη.....

No comments:

Post a Comment