Tuesday, September 17, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Δευτέρας, καλή καινούργια βδομάδα του Σεπτέμβρη.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα και βδομάδα του Φθινόπωρου με δροσιά πρωινή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό
μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο, όπως κάθε πρωινό. Ήπια
δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια, όπως κάθε πρωινό, που με περίμεναν και τα δυο.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα υγείας. Όσο περνούν οι μέρες όλο και αργεί να
ξημερώνει. Έφαγα ένα ακτινίδιο,, πρωί πρωί και έφαγα λίγα παξιμάδια του λαδιού. Πότισα όλες
τις γλάστρες στα μπαλκόνια και συμμάζεψα λίγο το σπίτι όπως κάθε πρωινό. Τακτοποίησα την
κουζίνα και ετοίμασα για το σημερινό μαγείρεμα. Ρεβίθια σούπα θα μαγειρέψω σήμερα. Από χθες
το βράδυ τα είχα βάλει τα ρεβίθια να μουσκέψουν με λίγο αλάτι. Τα ξέπλυνα καλά και τα έβαλα
για πρώτη βράση, να βράσουν για 15 λεπτά. Μετά αλλαγή νερού με άλλο ζεστό, έριξα 5 κουταλιές
λάδι, αλάτι, πιπέρι και ένα κρεμμύδι κομμένο στα τέσσερα και άρχισε το μαγείρεμα σε μέτρια
φωτιά όπως πάντα. Εύκολο φαγητό τα ρεβίθια. Όταν ολοκληρωθεί το βράσιμο των ρεβιθιών,
στύβω μισό λεμόνι και το χτυπάω με μισή κούπα ζωμό από τα ρεβίθια και το ρίχνω από πάνω
πριν σβήσω την φωτιά και έτοιμα τα ρεβίθια για φαγητό. Στην ενδιάμεση ώρα που μαγείρευα
ξυρίστηκα, πρόσεχα το φαγητό και έγραψα στο κομπιούτερ για ενημέρωση των σελίδων μου.
Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, στα μηνύματα και πέρασα το πρωινό στο σπίτι μια χαρά.
Λίγο πριν τις δώδεκα έτοιμο το φαγητό και έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά. Βγήκα και σιγά σιγά σιγά πήγα πλατεία. Καλή η μέρα αλλά
με συννεφιά της βροχής και αρκετή δροσιά. Πήγα πλατεία, έκανα τι βόλτα μου, κάθισα λίγο
πλατεία στη σκιά και λίγο πριν τις δυο επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Αρκετός
κόσμος στην πλατεία Δευτέρα μεσημέρι. Πήρα λίγο ψωμί από πλατεία και επέστρεψα σπίτι.
Ετοίμασα ένα πιάτο ρεβίθια, σαλάτα με λίγο τυρί και ελιές,, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα και ήπια τα χάπια μου. Έριξα μια
ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Όμορφη δροσιά έχει σήμερα το μεσημέρι. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Κάθισα και είδα το τέλος του παιχνιδιού
από το Ευρωμπάσκετ στη Σλοβενία. Η Ελλάδα ηττήθηκε από την Κροατία στη 2η παράταση με
92-88 και αποκλείστηκε από τους οκτώ του Ευρωμπάσκετ. Δεν πειράζει, προσπάθησε πάντως.
Επτά η ώρα, ο ήλιος και η μέρα πάνε προς τη δύση και παρέα με τον καφέ μου κάθισα και έριξα
μια ματιά στην επικαιρότητα, στα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου στο
Ίντερνετ. Αρκετή δροσιά έχει και σήμερα και συνεχίζω τη μέρα μου στο σπίτι, με γράψιμο,
διάβασμα και ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών ακούγοντας μουσική και τραγούδια.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και συνεχίζω το βράδυ μου στο σπίτι σήμερα. Θα βγω για βόλτα
βραδινή γύρω στις δέκα. Σήμερα το βράδυ δρόσισε για τα καλά, φθινοπώριασε κανονικά. Δέκα
η ώρα και βγήκα για να πάω τη βόλτα μου από πεζοδρόμιο μεριά για πλατεία. Σήμερα έβαλα και
μπουφάν κοντομάνικο γιατί έχει ψύχρα έξω και φυσάει αεράκι πολύ δροσερό και χρειάζεται
προσοχή για κρυολόγημα. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία. Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο
και τα μαγαζιά της νύχτας σχεδόν αδειανά. Στην πλατεία λίγος κόσμος κάθεται παντού και λιγότερος κάνει τι βόλτα του. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία, ψώνισα κάτι που ήθελα
από τον Βενέτη και έντεκα η ώρα επιστροφή στο σπίτι για να συνεχίσω τι βραδιά μου. Επέστρεψα
σπίτι, έφτιαξα ένα καφέ δροσερό Jacombs, κάθισα στο κομπιούτερ και συνέχισα το διάβασμα τις
επικαιρότητας, των μηνυμάτων και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Πολύ όμορφη η βραδιά η σημερινή, με καθαρό τον Αττικό ουρανό, φεγγαράδα και δροσιά
φθινοπωρινή, αυθεντική. Έτσι πέρασα την μέρα μου και την βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε
από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη. Σε λίγο ξημερώνει
η μέρα της Σοφίας, Πίστεως, Ελπίδας και Αγάπης.
Καλή συνέχεια στη Ζωή τι μοναδική.....

No comments:

Post a Comment