Monday, September 23, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......



Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής, Φθινοπωρινό και πολύ δροσερό, από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη που είναι Φθινοπωρινή αυθεντική.
Σήμερα ξύπνησα λίγο πριν τις οκτώ, γιατί αργεί να ξημερώσει. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής, με ένα ποτήρι νερό και δυο γουλιές καφέ και
τακτοποίησα τα καναρίνια, που με περίμεναν, όπως κάθε πρωινό. Τους έβαλα από λίγο μπρόκολο,
τους άλλαξα το πόσιμο νερό και πότισα τις γλάστρες στα μπαλκόνια. Κλάδεψα τους βασιλικούς
που είχαν μεγαλώσει αρκετά, για να ανασάνουν και μάζεψα τα φύλλα , τα έπλυνα και τα άφησα
να στεγνώσουν, για να τα ξεράνω στη σκιά, να τα τρίψω και να τα κρατήσω για μυρωδικά για να
τα βάζω στο φαγητά. Σκούπισα τα μπαλκόνια, συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα.
Συννέφιασε ο Αττικός ουρανός με σύννεφα τις βροχής, με την δροσιά να είναι αισθητή. Όμορφη
Κυριακή Φθινοπωρινή, για βόλτα πρωινή, για καφέ παραλία η πλατεία. Λίγο πριν τις έντεκα, όλα
έτοιμα στο σπίτι και παρέα με την δροσιά, τον καφέ και το κελάηδισμα των καναρινιών, κάθισα
στο Ίντερνετ και διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και τώρα γράφω για ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Σήμερα η Κυριακή είναι αθλητική. Το βράδυ έχει τον τελικό
του Ευρωμπάσκετ στη Λουμπλιάνα της Σλοβενίας, Γαλλία – Λιθουανία. Μετά τις δώδεκα βγήκα
και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Πολύ δροσερή η Κυριακή, Φθινοπωρινή κανονική.
Αρκετός κόσμος σήμερα στην πλατεία, για βόλτα και για καφέ όπως κάθε Κυριακή. Όλα τα καφέ
γεμάτα και η πλατεία γεμάτη από παιδιά του σχολείου που κάθονται με τις παρέες τους. Έκανα
την βόλτα μου, και λίγο μετά τις μία πέρασα από τον Βενέτη, έριξα μια ματιά και επέστρεψα στο
σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο χοιρινό κρασάτο με λίγο κριθαράκι με ντομάτα,
σαλάτα με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί κόκκινο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα
πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και έριξα μια ματιά στα καναρίνια. Τους έβαλα
από ένα κομμάτι πεπόνι δροσερό και κάθισα στο Ίντερνετ, διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα
και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Η απογευματινή δροσιά γίνεται
όλο και πιο αισθητή. Χρειάζεται προσοχή για κανένα κρυολόγημα. Σήμερα είναι συννεφιασμένη
Κυριακή με δροσιά αρκετή. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και έτοιμος να βγω να πάω μέχρι τους
δικούς μου για να δω. Βγήκα φορώντας μπουφάν κοντομάνικο γιατί έχει ψύχρα αρκετή και θέλει
προσοχή. Πήγα στους δικούς μου κάθισα λίγο, ήπια ένα χυμό τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά,
πήρα και λίγο φαγητό για αύριο για να μην μαγειρέψω, γιουβαρλάκια με ντομάτα και πατάτες
και επέστρεψα σπίτι για να παρακολουθήσω το παιχνίδι του τελικού του Ευρωμπάσκετ, μεταξύ
Γαλλίας – Λιθουανίας. Λίγο πριν τις δέκα έριξα μια ματιά στα αθλητικά, στα μηνύματα και έγραψα
λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου. Δέκα η ώρα κάθισα να παρακολουθήσω το παιχνίδι μπάσκετ.
Μισή ώρα μετά τις έντεκα τελείωσε το παιχνίδι με νικήτρια την Γαλλία. Τελικό αποτέλεσμα
Γαλλία – Λιθουανία 80-66. Πρωταθλήτρια Ευρώπης η Γαλλία. Ήτανε η καλύτερη.
Έτσι τέλειωσε η σημερινή Κυριακή με σούπερ αθλητικά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το
πρωί. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα και στην τελευταία βδομάδα του Σεπτέμβρη.....

No comments:

Post a Comment