Friday, September 6, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα....καλό πρωινό πέμπτης με δροσιά του Φθινόπωρου.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη με δροσιά καλή από το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό παρέα με την Φθινοπωρινή δροσιά. Έπλυνα τα δόντια μου,
έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο.
Τακτοποίησα τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό. Καθαρισμός κλουβιών κάθε πρωινό, άλλαγμα νερού
πόσιμου, συμπλήρωμα φαγητού σε σπόρους και καινούργιες τροφές φρέσκες, μπρόκολο και από
ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού. Και τα δυο με περιμένουν κάθε πρωινό. Είναι όμορφη παρέα όσο
βρίσκομαι σπίτι κάθε μέρα. Τώρα που περνά σιγά σιγά η ζέστη του καλοκαιριού αρχίζουν και τα
δυο να κελαηδούν. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια και ένα ακτινίδιο και ήπια
ένα ποτήρι γάλα δροσερό φρέσκο για πρωινό. Πότισα όλες τις γλάστρες στα μπαλκόνια και σκούπισα. Συμμάζεψα όλο το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Εννιά η ώρα και παρέα με τον
καφέ μου διάβασα την επικαιρότητα τις καθημερινότητας, την αθλητική, κυρίως από το μπάσκετ
στη Σλοβενία όπου γίνεται το Ευρωπαϊκό και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών στο Ίντερνετ. Χθες πρώτη μέρα του Ευρωμπάσκετ και η Εθνική μας πήγε καλά.
Ελπίζω και η συνέχεια να είναι καλή. Σήμερα έχουμε με την Ρωσία και χρειάζεται προσοχή, γιατί
είναι καλή ομάδα και χθες έχασε από την Ιταλία που και οι δυο είναι στον ίδιο όμιλο με μας. Δέκα
η ώρα και πετάχτηκα μέχρι το φαρμακείο και πήρα τα φάρμακα που μου χρωστούσαν από χθες.
Επιστροφή σπίτι και συνέχεια τις μέρας μου με διάβασμα, γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών. Όμορφη δροσιά έχει και σήμερα. Λίγο μετά τις δώδεκα έτοιμος για να βγω
να πάω τι βόλτα μου από πεζοδρόμιο μεριά και από τη σκιά, πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς
πλατεία. Σήμερα έχει καλή δροσιά παρ όλο που πλησιάζει μεσημέρι. Έκανα τι βόλτα μου, κάθισα
λίγο πλατεία και λίγο μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή
πέρασα από το Pet Shop και ψώνισα φαγητό για τα καναρίνια. Επέστρεψα σπίτι και ετοίμασα ένα
πιάτο φαγητό, σαλάτα με λίγο τυρί, λίγους γαύρους μαρινάτους, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα
για μεσημεριανή ξεκούραση. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια
τα χάπια μου τα απογευματινά. Είχε πολύ όμορφη δροσιά και σήμερα το μεσημέρι. Ούτε και σήμερα έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά γιατί έχει στο σπίτι όμορφη δροσιά που κάθεσαι και
κοιμάσαι άνετα. Λίγο πριν τις επτά κάθισα και παρακολουθώ μπάσκετ από το Ευρωμπάσκετ που
γίνεται στην όμορφη Σλοβενία. Τώρα παίζουν Σερβία – Βοσνία και προηγείται η Σερβία στο πρώτο
ημίχρονο που μόλις τέλειωσε. Λίγο πριν τις οκτώ ο ήλιος και η μέρα έδυσαν και άρχισε σιγά σιγά
να νυχτώνει. Η μέρα μίκρυνε πολύ και συνεχίζει να μικραίνει. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Και σήμερα είναι μπασκετική βραδιά. Στις δέκα είναι το σπουδαίο παιχνίδι Ελλάδα – Ρωσία.
Θα είμαι εδώ και θα το δω, όπως και ο κάθε Έλληνας. Αυτό πιστεύω. Αυτό βλέπω στη βραδινή μου
βόλτα, όλοι παρακολουθούν, τα παιχνίδια του Ευρωμπάσκετ από την Σλοβενία τουλάχιστον οι νέοι, στα καφέ που πηγαίνουν με την παρέα τους. Δέκα η ώρα και στο σπίτι για τον αγώνα μπάσκετ
Ελλάδας – Ρωσίας. Στο πρώτο ημίχρονο πήγαμε καλά με 7 πόντους μπροστά. Καλή συνέχεια, που
θα είναι και δύσκολη. Θα ξέρουμε λίγο πριν τα μεσάνυχτα για το τελικό αποτέλεσμα. Πήγα την
βόλτα μου νωρίς μια που είναι όμορφη η βραδιά με δροσιά φθινοπωρινή. Χρειάζεται μπλούζα
για το βράδυ γιατί δρόσισε αρκετά και θέλει προσοχή για κανένα κρυολόγημα μετά από τις ζέστες
τις καλοκαιρινές. Επέστρεψα σπίτι πιο γρήγορα και έφτιαξα καφέ Jacombs δροσερό να πιω και να
περάσω τη βραδιά παρακολουθώντας το παιχνίδι από το Ευρωμπάσκετ της Σλοβενίας. Τελικά όλα
πήγαν καλά για την Ελλάδα. Το παιχνίδι τέλειωσε πριν λίγο με νίκη της Ελλάδας. Τελικό αποτέλεσμα Ελλάδα – Ρωσία 80-71. Μπράβο στα παιδιά τα δικά μας και στον προπονητή μας.
Τώρα έχουμε το επόμενο παιχνίδι με την Τουρκία. Καλή συνέχεια. Έτσι πέρασε και η σημερινή
ημέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Σεπτέμβρη.....

No comments:

Post a Comment