Monday, June 30, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλή Κυριακή, η τελευταία του Ιούνη, με καλοκαιρινή δροσιά από το πρωί.
Καλή ανατολή στην τελευταία Κυριακή του Ιούνη με δροσιά αρκετή από νωρίς το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί παρέα με την καλοκαιρινή δροσιά, έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, δροσερό, και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια
δυο γουλιές και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά,
φρόντισα τα καναρίνια και άνοιξα τις γρίλιες στις τζαμόπορτες να μπει ο πρωινός αέρας και η δροσιά για ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με φρέσκο
γάλα και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και
έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφη είναι η μέρα, κανονική, με ζέστη καλοκαιρινή και λίγη δροσιά πρωινή. Όσο μεσημεριάζει όλο και πιο πολύ ζέστη έχει. Στις 12 που
πριν βγω να πάω πλατεία έβαλα τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι. Βγήκα και πήγα από
σκιά μεριά πλατεία. Πολύ λίγος κόσμος στην πλατεία και στα καφέ. Όλοι πήγαν με τα Τραμ
παραλία, που περνάν γεμάτα, για δροσιά, μπάνιο και καφέ. Κάθισα λίγο πλατεία, στην σκιά, ήπια
ένα μικρό καφέ και μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Πολύ δροσερό το σπίτι με τα
κλιματιστικά. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό.
Έριξα μια ματιά στο θερμόμετρο που έχω στο μπαλκόνι, 35 βαθμούς δείχνει και ετοίμασα φαγητό.
Ενα πιάτο κολοκυθάκια με πατάτες γιαχνί, φρέσκο ψωμί, σαλάτα δροσάτη Μπάρμπα Στάθη με
λίγο τυρί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, παρέα με την όμορφη δροσιά του σπιτιού,
μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, μάζεψα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για
ανάπαυση μεσημεριού. Έξη η ώρα έγερση, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια το χάπι μου.
Σταμάτησα τα κλιματιστικά και άνοιξα τις τζαμόπορτες και τις γρίλιες για να μπει ο δροσερός
απογεματινός αέρας να δροσίσει το σπίτι. Κυριακή απόγεμα με όμορφο δροσερό καιρό. Ήπια το
χάπι μου, έγραψα κάτι στο Ίντερνετ, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, άλλαξα το
πόσιμο νερό στα καναρίνια με άλλο πιο δροσερό και παρέα με τον καφέ μου κάθισα να δω στην
ΝΕΡΙΤ ποδόσφαιρο από το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2014. Ολλανδία – Μεξικό. Το παιχνίδι
τέλειωσε λίγο πριν εννιά. Ολλανδία – Μεξικό 2-1. Έτοιμος να βγω μια βόλτα μέχρι πλατεία που
έχει πολύ όμορφη δροσιά. Πολύς κόσμος στην πλατεία, όλα γεμάτα στην πλατεία γιατί στις 23.00
παίζει Κόστα Ρίκα – Ελλάδα και θα το δουν όλοι οι Έλληνες. Κάθισα λίγο πλατεία πήρα ένα καφέ
καπουτσίνο και επέστρεψα σπίτι να παρακολουθήσω το παιχνίδι Κόστα Ρίκα – Ελλάδα.
Το παιχνίδι τέλειωσε 1-1 και η παράταση. Στα πέναλτι προκρίθηκε η Κόστα Ρίκα για την επόμενη
φάση των οκτώ του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2014. Κρίμα για την Ελλάδα μας. Έτσι πέρασε η μέρα
και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια και τελευταία μέρα του Ιούνη....Καλή συνέχεια καλοκαιριού !

No comments:

Post a Comment