Sunday, June 22, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....


Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου, καλοκαιρινό και αρκετά δροσερό από το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Ιούνη με καλοκαιρινή δροσιά από το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με την δροσιά του καλοκαιριού.
Λίγο μετά την αλλαγή της μέρας στις 01.00 παρακολούθησα το παιχνίδι Ονδούρα- Εκουαδόρ.
Τέλειωσε λίγο πριν τις τρεις το πρωί του Σαββάτου. Τελικό αποτέλεσμα Ονδούρα- Εκουαδόρ 1-2.
Πάντως ξύπνησα στην ώρα μου. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό
μου και στο κεφάλι μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο
γουλιές και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Φρόντισα
τα καναρίνια που με περίμεναν στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι, σκούπισα και τακτοποίησα
τα μπαλκόνια, πότισα τις γλάστρες και άνοιξα τις γρίλιες στις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι
ο πρωινός δροσερός καλοκαιρινός αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Λίγο μετά τις
εννιά άρχισα την προετοιμασία για το σημερινό μαγείρεμα. Θα φτιάξω μοσχάρι στην κατσαρόλα.
Μοσχάρι, σπάλα, κρασάτο με μανιτάρια και ποικιλία μυρωδικών. Είναι από τα φαγητά που μου
αρέσουν. Δέκα η ώρα και έτοιμα όλα για το μαγείρεμα, έναρξη με σοτάρισμα τα μανιτάρια.
Συμμάζεψα την κουζίνα και το σπίτι και μπήκα στο Ίντερνετ την ώρα που μαγειρεύω, γιατί το
μαγείρεμα θα πάει μέχρι τις δώδεκα να τελειώσει. Πάντα κάνω σιγανό μαγείρεμα, είναι το μυστικό.
Διάβασα τα μηνύματα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου παρακολουθώντας
το μαγείρεμα του φαγητού. Δώδεκα η ώρα και το φαγητό έτοιμο και νόστιμο. Έκλεισα την φωτιά
και τακτοποίησα την κουζίνα. Λίγο μετά τις δώδεκα έτοιμος να βγω για λίγα ψώνια και να πάω
μια βόλτα πλατεία που έχει πολύ όμορφη δροσιά. Όμορφα στην πλατεία, αλλά με λίγο κόσμο
παντού. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία έφαγα το κουλούρι μου, έκανα τα ψώνια μου
και από σκιά μεριά επέστρεψα σπίτι για φαγητό, λίγο πριν τις δυο. Στην επιστροφή πέρασα από
το μανάβικο και πήρα ένα κομμάτι μπρόκολο και ένα μαρούλι για τα καναρίνια, πέρασα από τον φούρνο πήρα ένα γάλα φρέσκο και επιστροφή σπίτι. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τακτοποίησα
τα ψώνια και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο μοσχάρι κρασάτο με μανιτάρια και πατάτες. Σαλάτα
Μπάρμπα Στάθη, με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι Ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα
πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα
και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου,
ήπια το χάπι μου το απογεματινό, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά
στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και μπήκα στο Ίντερνετ. Επτά
η ώρα και ώρα για Παγκόσμιο Κύπελλο. Η παγκόσμια γιορτή του ποδοσφαίρου συνεχίζεται με
τον αγώνα Αργεντινή – Ιράν. Κάθισα να τον παρακολουθήσω στην τηλεόραση της ΝΕΡΙΤ.
Λίγο πριν τις οκτώ τέλειωσε το ημίχρονο. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου και ένα ποτήρι νερό
δροσερό. Μετά τις οκτώ συνέχισα την παρακολούθηση του παιχνιδιού. Εννιά η ώρα τέλος
παιχνιδιού. Τελικό αποτέλεσμα Αργεντινή – Ιράν 1-0 με γκολ από τον Μέσι στις καθυστερήσεις.
Μετά τις εννιά έτοιμος να βγω να πάω την βόλτα μου μέχρι πλατεία μια που έχει όμορφη δροσιά
από το καλοκαιρινό δροσερό αεράκι. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Πολύ όμορφη
η βραδιά, ήσυχη με πολύ δροσιά. Πολύ όμορφα στη πιο όμορφη πλατεία της Αττικής. Κόσμος
αρκετός κάνει την βόλτα του και κάθεται πλατεία η σε κάποιο καφέ για καφέ και παγωτό. Έκανα
την βόλτα μου, έφαγα ένα κουπάκι παγωτό, κάθισα λίγο πλατεία και δέκα η ώρα επιστροφή σπίτι
για να συνεχίσω να δω τον δεύτερο αγώνα τις βραδιάς, Γερμανία-Γκάνα. Άλλαξα με τα ρούχα του
σπιτιού, πήρα τον καφέ μου και κάθισα να δω το παιχνίδι στην τηλεόραση τις ΝΕΡΙΤ. Στο ημίχρονο
του αγώνα, έφαγα το γιαούρτι μου, ήπια δυο γουλιές καφέ και έντεκα η ώρα συνέχισα να παρακολουθώ τον αγώνα. Λίγο πριν τα μεσάνυχτα ολοκληρώθηκε το παιχνίδι. Γερμανία-Γκάνα 2-2
Η γιορτή του ποδοσφαίρου συνεχίζεται στις 01.00 της Κυριακής με τον αγώνα Νιγηρία-Βοσνία.
Έτσι πέρασε η Σαββατιάτικη μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Ιούνη....

No comments:

Post a Comment