Thursday, June 5, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλή Τετάρτη με συννεφιά για βροχή και ψύχρα αρκετή από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Ιούνη και του καλοκαιριού. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα
το πρωινό, λίγο μετά τις επτά, παρέα με συννεφιά και ψύχρα αρκετή. Χρειάζεται προσοχή αυτή
η αλλαγή του καιρού και της εποχής. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις
δουλειές τις πρωινές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή
συνέχεια στη ζωή. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι
σκούπισα τα μπαλκόνια, τακτοποίησα τις γλάστρες, έριξα από λίγο νερό σε κάθε γλάστρα και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι το φως της μέρας, του ήλιου και ο καλοκαιρινός αέρας
για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Λίγο πριν τις δέκα ντύθηκα και βγήκα για να πάω
μέχρι την γιατρό μου την παθολόγο να μου γράψει τα φάρμακα για τρεις μήνες. Πήγα μου τα
έγραψε και πέρασα από το φαρμακείο της γειτονιάς να τα παραγγείλω. Θα τα μου τα έχει όλα
αύριο έτοιμα. Έντεκα η ώρα επέστρεψα σπίτι και συνέχισα το πρωινό μου. Μπήκα στο Internet
έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων
μου. Έφαγα λίγα παξιμάδια του λαδιού, ήπια λίγο γάλα φρέσκο για πρωινό και συνέχισα στο σπίτι
με γράψιμο και ενημέρωση της σελίδας μου τα καθημερινά. Καλά κοιμήθηκα και ξύπνησα και συνεχίζω μια χαρά την μέρα μου. Μετά τις δώδεκα έτοιμος να βγω να πάω μέχρι πλατεία την
βόλτα μου να κάνω λίγα ψώνια που χρειάζομαι και τις δουλειές μου. Λίγο μετά της δώδεκα βγήκα
και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία, έκανα τις δουλειές μου, την βόλτα μου, ήπια έναν μικρό
καφέ στην πλατεία, έκανα τα λίγα ψώνια μου, από το μανάβικο δίπλα στον Βασιλόπουλο της πλατείας, λίγες ντομάτες και όμορφα κεράσια και επέστρεψα σπίτι για φαγητό λίγο πριν τις δυο.
Επιστροφή, έπλυνα ντομάτες, κεράσια και τα τακτοποίησα. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια. Τους
έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο μοσχάρι με πατάτες, λεμονάτο,
χόρτα με λίγο λάδι και λεμόνι, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί βαρελίσιο Νεμέας. Έφαγα
μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου
και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου,
ήπια το χάπι μου το απογεματινό, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά
στα καναρίνια και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το απόγεμα μου. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου μέχρι λίγο πριν τις
οκτώ. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου το βραδινό, έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των
ματιών και έτοιμος να βγω για να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω. Βγήκα, πήγα μέχρι τους
δικούς μου, κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και λίγο
μετά τις εννιά έφυγα και επέστρεψα στο σπίτι για να δω το τέλος του αγώνα μπάσκετ από το ΟΑΚΑ μεταξύ Παναθηναϊκού – Ολυμπιακού για την ανάδειξη του Πρωταθλητή Ελλάδας.
Πρωταθλητής 2013 – 2014 ο Παναθηναϊκός.
Νίκησε τον Ολυμπιακό στον 5ο τελικό με 82-71. Ένα μεγάλο μπράβο.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλημέρα στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment